2385
Sök

fronda

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
15 november 2005
Göteborgs rapparen PST/Q är enligt min mening den mest skillade rapparen i sverige (text mässigt)!

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
15 november 2005
den mest klassiska är PST/Q - Jag 97

Sedan en lite mer kommersiell är väl låten VI MOT RÖSET.

Jag har inte hjärta att skicka hans låtar köp skiva Pluralis majestatis
samt klockan 12 mitt på dagen!

12 Inlägg
15 november 2005
Garaget.org börjar balla ur. Här tar man i huvudsak bara upp det som rör bilar och motorer.

De som börjar foruminlägg med rap och hiphop kan vänligen söka upp en annan "chat"-sida.

4 571 Inlägg
15 november 2005
Johnsson skrev:
Garaget.org börjar balla ur. Här tar man i huvudsak bara upp det som rör bilar och motorer.

De som börjar foruminlägg med rap och hiphop kan vänligen söka upp en annan "chat"-sida.

är det inte sånt O-T delen är till för?

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
15 november 2005
VOLVO142TIC skrev:
hip hop sugar va de än är!

Tobias jag vet att även du lyssnar på det ibland så nu ska du inte klaga allt för mycket.

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

391 Inlägg
15 november 2005
Izual skrev:
Johnsson skrev:

är det inte sånt O-T delen är till för?

izual har rätt,    men det som börjar balla ur är när vissa här börjar komentera om det är bra elelr dåligt, det var ändå inte det som han frågade efter!    nu är jag åxå Off topic,   men blir så less när man ser de som inte kan hålla sig till ämmnet,    hurvida ni tycker det är bra eller dåligt kan ni diskutera på lunarstrom.

130 Inlägg
15 november 2005
Johnsson skrev:

Hmm, vad är det för mening med att ha en off topic i ett forum om man måste prata om saker som är in topic??
Senast redigerat av Lizzardo (15 november 2005)

4 571 Inlägg
15 november 2005
Lizzardo skrev:
Johnsson skrev:

Hmm, vad är det för mening med att ha en off topic i ett forum man måste prata om saker som är in topic??

HAHA! 10 p till Lizzardo =P

Maizer
15 november 2005
bmw750 skrev:
Maizer skrev:
Izual skrev:

Det där var rätt kul sagt!  så man gillar rap om man "cruisar" bmw vadå fördomsfull. men om vi fortsätter på vad man lyssnar på i vilken bil.
själv tycker jag inte Klassisk hårdrock och Winnerbäck passar ihop med en "japs racer"   =P

haha nej och vad passar i en japs racer då?? Japansk klassisk musik? Han suger inse, håller med han som skrev att fronda är fjortis msuik, varken rap eller hiphop. Winnerbäck äger förresten.

winnerbäck äger inte nåt, fronda äger, men det inser du när du blir äldre... he he he

hahaha jävla tönt, fronda är nåt man växer ifrån och Winnerbäck är nåt man lyssnar på när man mognar.  Det brukar va killar mellan 6-12 år som springer runt i säckiga kläder och lyssnar på fronda om jag inte har fel?wink

Butikschef
116 Inlägg
15 november 2005
bmw750 skrev:
återkom när du har har en bil upplagd här johnsson.
du är ingen flitig medlem heller för den delen..
det är bra att man kan prata om andra saker, bilar kan bli lite uttjötat smile

Inte för att vara dryg men du har ju inte heller lagt upp någon bil... wink

Och smaken är som baken, den här tråden kommer aldrig att ta slut, tycker Fronda är helt OK även fast det inte är min musiksmak direkt...

PÄRLAN TILL SALU!!!! V40 T4R -98 255hk ATM/RC 115000:-
www.x40nordic.com
www.gasa.mer.nu

Maizer
15 november 2005
Koffa skrev:
bmw750 skrev:
återkom när du har har en bil upplagd här johnsson.
du är ingen flitig medlem heller för den delen..
det är bra att man kan prata om andra saker, bilar kan bli lite uttjötat smile

Inte för att vara dryg men du har ju inte heller lagt upp någon bil... wink

Och smaken är som baken, den här tråden kommer aldrig att ta slut, tycker Fronda är helt OK även fast det inte är min musiksmak direkt...

Håller faktiskt med koffa där, har inte heller nåt emot fronda men han är definitivt inte min musiksmak. Ville bara jävlas lite och alla tog ju illa upp så då fick jag ju önskad effekt;) Och ni som snacka om fördomar, jag är bara halvsvensk så det ligger inget rasistiskt i det!

130 Inlägg
15 november 2005
Det känns som att man har kommit på varför man inte skrivit eller ens tittat i detta forum på väldigt länge.....

MTY120
18 november 2005
Johnsson skrev:

det är därför dom skriver detta i " off topic" ,

Själv tycker jag Fronda är kung !
ända " hip - hop " artisten jag lyssnar på smile

doktor
10 Inlägg
20 november 2005
Lite zatzy-varning i den här tråden kanske. . . ?  Värst va folk hugger på folk, här kommer en oskyldig människa och frågar om någon har alla låtarna med en artist och genast blir mäniskan påhoppad med glåpord, kommentarer och åsikter som han inte frågade efter ! Alla kan väl lista vad vi gillar för musik så kan vi ju sitta och dissa varandra sen.
Låter väl skitkul?

Bättre att slösa er tid nån annanstans kanske än att sitta här och kasta skit över varandra. Jag menar har du inget vettigt att tillföra tråden så kan du ju lika gärna låta bli att svara alls.

FAst det säger folk förstås i varenda forum som finns, särskilt när det råkar handla om musik, artister eller liknande och lik förbannat ska det va folk som vägrar inse att det är ingen som bryr sig om deras skitåsikter.

Sorry för off-topicen..

Ja jag har alla fronda låtar. Tycker dom är jättebra nästan allihopa. Observera nu att jag inte kastade skit över till exempel klassisk hårdrock eller någonting annat. Gick jättebra att svara ändå.

764 Inlägg
20 november 2005
Jag instämmer fullständigt med rieppo.

TeQuilla

fresh'n'clean
147 Inlägg
20 november 2005
Texter hit o texter dit, jag tycker bara att han gör 2 sorters låtar (de jag hört) antingen är det fjortis-disco (rullar fram mfl) eller wannabe gangsta (klick-klick-boom) han är långt ifrån en "gangster".. Men det värsta av allt är att han låter som om någon sparkat honom på pungen varje gång innan han ska rappa.. Han låter ju inte alls så där kvidande när han pratar.. BLÄÄä

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
21 november 2005
För er som inte vet vem Pst/Q är så kommer här ett smakprov:

Det krävs en stor man att gråta men en större för att skratta åt honom/

Life is to short to listen to slow music
66 Inlägg
21 november 2005
nopp men jag tycker texterna är helsköna i dom låtar jag har. big_smile

Va Fan E Du Så Jävla Glad För? E De Kul O Va Ful Eller!?

Lådbil med stressfläkt
6 Inlägg
22 november 2005
fyfan fronda asså, jävla honkey hip-hop vafan lyssna på immortal technique elr ken så kommer ni ändra er..

peace

Volvo 740 Törbo -87 Rödish..
"Old Volvos never die, they only start tickin'"

165 Inlägg
30 november 2005
musik suger

_________
Audi Coupe
2.3 '92

Sök