Nytt försök med en Garaget.org Roadtrip 2008 ???

WeDo
20 november 2007 · 3 390 Inlägg

Tjenare !

I våras var det uppe en tråd om att dra ihop en roadtrip som skulle rulla några dagar runt i Sverige... Denna rann tyvärr ut i sanden då gatbilar.se annordnad en liknande roadtrip som alla följde med på... ( enligt mig inge kul :S )

Men men..... till saken... Finns det fortfarande någe intresse av att dra en Roadtrip till sommaren 2008 ??
Kunde ju typ börja i sthlm sen via örebro, gbg sen runt lite... Stanna på vissa ställen över natten och ha en utställning och någon aktivitet+cruising....

Om man blir ett gäng med rätt shyssta stylade bilar så kanske man kan höra med vissa kommuner så kanske man får ställa ut på exempelvis någe torg eller nått.....

Kom gärna med förslag och synpunkter.... Skulle vara kul att ha någe och se fram emot tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
20 november 2007 · 938 Inlägg

Kollat in www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=64157&p=1 ?  Finns nämligen funderingar på en tripp genom sverige å ner till tyskland...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
frosth__ Team Kränghäng
20 november 2007 · 657 Inlägg

Jag är på..!

Tyckte de va lite synd att de inte blev nåt 07.. Åkte med Gatbilars mellan Kalmar och Öland och de va grymt nice.. vore skojj om garaget fixade nåt liknande..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
THEBADGUY Gorgilus addictus
20 november 2007 · 4 737 Inlägg

Jag är också på.

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Holiace
20 november 2007 · 1 754 Inlägg

Skulle vara kul om jag har en bil i tid.

Jag kan inget om allt.
John87 Stolt Volvoägare
20 november 2007 · 4 913 Inlägg

"Om man blir ett gäng med rätt shyssta stylade bilar "

Måste bilarna vara stylade?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
WeDo
20 november 2007 · 3 390 Inlägg

John87 skrev:
"Om man blir ett gäng med rätt shyssta stylade bilar "

Måste bilarna vara stylade?

Neee, klart dom inte måste.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
WeDo
20 november 2007 · 3 390 Inlägg

TobbeE_87 skrev:
Kollat in www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=64157&p=1 ?  Finns nämligen funderingar på en tripp genom sverige å ner till tyskland...

Jaaaa, men då känns det bara som man kommer sitta på motorvägen och trycka för att komma från A till B.... trevligare med en liten trip i Sverige där man kan glida runt i lagom tempo.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
S4UER
20 november 2007 · 18 Inlägg

jag är klar. skulle det bli någon "tävling" eller bare plain cruising?

cocos Nobodys wife
20 november 2007 · 250 Inlägg

Jag e på, och mitt tips är att om vi glider genom sverige så kunde medlemmar från de olika städerna kanske kunna erbjuda sovplats hemma hos sig?, jag är iaf öppen för detta....sen hoppas jag att så många andra som möjligt oxå skulle kunna tänka sig det.   Det här med utställning av bilarna som aktivitet låter oxå skoj! Är gärna med å fixar å grejjar.

cocos is the shit!!!
Audi A3 "Carbon" (1997)
Filipino
20 november 2007 ·

Kul ide!

Ville såklart prøvd å få vært med på noe sånt som dette;)
Burde få igang noe organisert for å få til dette, er mye jobb og ting som må være klart.
Men fy faen å mye moro man får da!
Og burde helst være i sverige bare. Med mye kjøring, men bra med stopp og mye moro om kvelden!
Skal jo være sosialt også, bare kjøring blir kjipt i lengden. Spes om det er en road trip!
Men iaf prøv å få til noe organisert. Så kommer jeg 100% fra Norge for å ha det kult;)

Mvh
Filipino

WeDo
20 november 2007 · 3 390 Inlägg

kul att många ser positivt på det.... Tanke jag hade var väl att bara cruisa omkring, lära känna varandra och bara ha jävligt kul... Och som Bilsport hade att alla var tvugna att utgå från samma ort tycker jag inte var någon hit.... Utan att man kan åka till lite "större" städerna i respeltive län och plocka upp folk....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
BMW-328I
20 november 2007 ·

Det låter kul men tror du många är på? blir inte bra med för fö men idén e grym

WeDo
20 november 2007 · 3 390 Inlägg

cocos skrev:
Jag e på, och mitt tips är att om vi glider genom sverige så kunde medlemmar från de olika städerna kanske kunna erbjuda sovplats hemma hos sig?, jag är iaf öppen för detta....sen hoppas jag att så många andra som möjligt oxå skulle kunna tänka sig det.   Det här med utställning av bilarna som aktivitet låter oxå skoj! Är gärna med å fixar å grejjar.

jaaa, antingen det... eller så våldgästar vi någon camping.... Man behöver ju inte sova på hotell eller så... Kanske går att ordna någon rabatt på sånt med om vi är kanske 30 bilar m.m.....   Det finns ju alla möjliga förslag.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
loftom
20 november 2007 · 192 Inlägg

men det blir ju så dyrt att åka så långt,,, iaf med dubbla weber 45or,, :Dhehe

//// Tommie
Tinoz 10 sec före dig...
20 november 2007 · 540 Inlägg

ja jag hade lätt följt med! hade varit roligt som tusan!

cocos Nobodys wife
20 november 2007 · 250 Inlägg

WeDo skrev:

cocos skrev:
Jag e på, och mitt tips är att om vi glider genom sverige så kunde medlemmar från de olika städerna kanske kunna erbjuda sovplats hemma hos sig?, jag är iaf öppen för detta....sen hoppas jag att så många andra som möjligt oxå skulle kunna tänka sig det.   Det här med utställning av bilarna som aktivitet låter oxå skoj! Är gärna med å fixar å grejjar.

jaaa, antingen det... eller så våldgästar vi någon camping.... Man behöver ju inte sova på hotell eller så... Kanske går att ordna någon rabatt på sånt med om vi är kanske 30 bilar m.m.....   Det finns ju alla möjliga förslag.....

Ja givetvis beror det ju på hur många som tänker sluta upp...camping låter ballt, det e ju lätt att ordna, billigt och å alla kan vara på samma plats....toppen!  På kvällen bonnfirefest!  wink

cocos is the shit!!!
Audi A3 "Carbon" (1997)
Svensson Licens Svetsare
20 november 2007 · 219 Inlägg

jag hänger lätt på,

Tinoz 10 sec före dig...
20 november 2007 · 540 Inlägg

gött hade varit fint! se fram emot att det kommer bli av nu!

jokke_b
20 november 2007 · 315 Inlägg

ja e på  om jag hinner fixa en ny bil tills des hehe

Allt eller inget!!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang