3069
Sök

Diskussion om att göra bilfilm i framtiden. Avstannat projekt.

Herr Laddtryck
26 Inlägg
10 april 2008
När behöver ni bilarna (datum)

JDM
593 Inlägg
10 april 2008
Trådstartare
Tycker den är tillräkligt brutal big_smile Den kan kanske ge lite färg till bilmassan, alla har så mörka bilar.
Men det låter skitbra att komma och vara med och fylla ut mängden.

Det ska vara JDM och bana!

2 Inlägg
10 april 2008
Ja vill oxså va me.

Billjuds byggare
139 Inlägg
11 april 2008
Jag kan vara med om det är intresant big_smile

< T 00 >
88 Inlägg
11 april 2008
Jag är gärna på . om det är okej för dig !!

Chifen/ Tommy - Volvo 945 Turbo

Chifen

Unknown_Orebro
11 april 2008
Min kärra ställer gärna upp om den passar?

Woodpecker - Volvo V70 (Black is Better)

Herr Laddtryck
26 Inlägg
11 april 2008
Är de väldigt snart så kan jag ställa upp smile

JDM
593 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
Haha, urk, nu har jag suttit och gått igenom hela tråden och kollat att alla som visat intresse var uppskrivna på listan och om de inte var det skrev jag upp dem. Tog ett bra tag det tongue
Men nu är första inlägget uppdaterat med alla som sagt att de vill vara med. Blev en del, alla som står på första inlägget kommer få PM med all exakt info när vi har den.

Jag kommer att gå på så alla träffar jag får reda på och tar typ med mig en filmkamera för att visa vem jag är så kan vi snacka film.
Vet ni någon träff i stockholmstrakten så hojta till så kommer jag dit.

Nu börjar arbetet med filmen på allvar. Manuset börjar målas upp.

JDM
593 Inlägg
12 april 2008
Trådstartare
Btw

Vi har fått ihop så sjukt många svarta volvo kombibilar att jag är lite inne på ett annat uppdrag för er än att vara med på racen, självklart är ni välkommna där för att fylla ut mängden folk.
Men det vi skulle kunna använda oss av er till är till att vara poliser. För i slutet av filmen så kommer ligan att bli fasttagna i en stöt där de snor några ferraribilar. Men det är lite svårt att få tag i polisbilar så ni skulle vara perfekta. Vad tror ni om det?

< T 00 >
88 Inlägg
12 april 2008
Haxxel skrev:
Btw

Vi har fått ihop så sjukt många svarta volvo kombibilar att jag är lite inne på ett annat uppdrag för er än att vara med på racen, självklart är ni välkommna där för att fylla ut mängden folk.
Men det vi skulle kunna använda oss av er till är till att vara poliser. För i slutet av filmen så kommer ligan att bli fasttagna i en stöt där de snor några ferraribilar. Men det är lite svårt att få tag i polisbilar så ni skulle vara perfekta. Vad tror ni om det?

låter perfekt !! jag är på !!

btw
du har pm

Chifen

7 100 Inlägg
12 april 2008
kan nog kanske få med polarn http://www.garaget.org/?car=89153

btw:har skaffat mej en volvo 745 nu,och den ska lackas snart,så den kan nog vara med som polisbil kanske smile
Senast redigerat av bmx (12 april 2008)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

60 Inlägg
12 april 2008
Tror du att min bil duger för er projekt... smile

PIC microwing 24 / 7

Avstängd
1 557 Inlägg
12 april 2008
Jag har en svart v70 smile kan nog fixa lite blått blixt ljus o så med...
Frågan är när det e.. Bor en bit i från..

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

987 Inlägg
12 april 2008
Skulle vara riktigt kul att vara med, platsar man? Udda bil, men långt ifrån en räcer, men har rätt bra billjud smile

i like it load

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
12 april 2008
Du har ju missat mig lillskit.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

3 113 Inlägg
13 april 2008
en liga som snor ferrari-bilar - och blir fasttagna.. låter dramatiskt big_smile

man vill ju läsa manus å allt.. smile eller iaf en liten sammanfattning om handling, personer m.m.

Semper Fi

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
13 april 2008
Fredrik.Gustavsson skrev:
jewe skrev:
Vart ska ni vara (vilken del av sverige)

Tippar på stockholm eftersom trådskapren är där ifrån.

Jag är på!

SebbanBoy14 - Peugeot 206 "eventuelt en EVO XIII snart med smile "

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

JDM
593 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
Oh, här kom det ett par stycken riktigt trevliga åk, ni står på listan big_smile
Btw, jag uppskattar när ni skriver som sebbanboy14 så att jag bara kan kopiera och sätta in i första inlägget, annars måste jag göra det lite mer manuellt och då vet jag inte riktigt vilken bil som ska användas mm

cebT
Vi har inte manuset redan nu tyvärr. Men vi har skrivit här i tråden någon gång en story, men den är lite ouppdaterad. Men den sammanfattar ändå ganska bra vad filmen ska handla om.

Det handlar om en person i 18års åldern som är med i ett gäng på ca 5 pers som stjäl bilar till en handlare. Det är vad de brukar göra, men de är alla bilintresserade, så de drar på ett streetrace för att titta någon gång. Då blir huvudpersonen väldigt inspirerad och börjar lägga all sin tid på att drömma om racen och känslan. Så under en stöt mot en bil så ser han en  fet bil som han senare på egen hand stjäl och börjar mer och mer glida ifrån gruppen in i streetracevärlden. Detta får gruppens verksamhet att vackla och det blir uppror i gruppen. Allt avgörs av att under en stor stöt mot ett garage med flera ferraribilar och porshar så uteblir han för att han valt att gå på streetrace samma kväll. Gänget får ut bilarna men sen går det åt helvette och huvudpersonen hamnar i dilemat i vilken krets han skall välja.

Kort och gott tongue

3 113 Inlägg
13 april 2008
Haxxel skrev:
cebT
Vi har inte manuset redan nu tyvärr. Men vi har skrivit här i tråden någon gång en story, men den är lite ouppdaterad. Men den sammanfattar ändå ganska bra vad filmen ska handla om.

Det handlar om en person i 18års åldern som är med i ett gäng på ca 5 pers som stjäl bilar till en handlare. Det är vad de brukar göra, men de är alla bilintresserade, så de drar på ett streetrace för att titta någon gång. Då blir huvudpersonen väldigt inspirerad och börjar lägga all sin tid på att drömma om racen och känslan. Så under en stöt mot en bil så ser han en  fet bil som han senare på egen hand stjäl och börjar mer och mer glida ifrån gruppen in i streetracevärlden. Detta får gruppens verksamhet att vackla och det blir uppror i gruppen. Allt avgörs av att under en stor stöt mot ett garage med flera ferraribilar och porshar så uteblir han för att han valt att gå på streetrace samma kväll. Gänget får ut bilarna men sen går det åt helvette och huvudpersonen hamnar i dilemat i vilken krets han skall välja.

Kort och gott tongue

grym story.. !! och tack för den tid du la ut för att skriva sammanfattningen big_smile

Semper Fi

1 302 Inlägg
13 april 2008
Som sagt det var en grym story smile

Sök