3524
Sök

Diskussion om att göra bilfilm i framtiden. Avstannat projekt.

112 Inlägg
13 april 2008
storyn påminner om tokyo drift och gone in 60 seconds typ..

Jag hatar fwd = felwheeldrive...

285 Inlägg
13 april 2008
Hmm låter juh lite kul tongue

Passa min in så e jag på wink

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
13 april 2008
kim89 skrev:
storyn påminner om tokyo drift och gone in 60 seconds typ..

Och dom påminner om alla andra street racing-filmer.
Det går inte att göra en helt egen film idag.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
13 april 2008
När få man veta om man får vara med då?

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

med lem
1 147 Inlägg
13 april 2008
när blir detta av? såg att jag va med på listan så jag vill inte missa det ju smile

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

JDM
593 Inlägg
13 april 2008
Trådstartare
Nu är det så att ingen som vill vara med kommer att hindras från att vara med, ju fler bilar desto fetare träff. Men däremot så kommer placeringen när vi väl är där bestämmas utifrån utseendet på bilen. De fetaste, mest stylade och mest färg som ger mest streetracekänsla kommer placeras längst fram och mindre stylade bilar längre bak. Sen kommer ju kameran går runt lite och filma lite olika bilar och männsikor och då kommer de mest extrema bilarna synas mest. Om vi får väldigt många bilar kommer nog inte de rostigaste och ostylade bilarna kanske inte vara med framför kameran men alla männsikor ska vara med i bild för att få en mängd folk som är på träffen.
Det är en stor mängd bilar anmälda, men alla är inte brutalt stylade, de mest stylade kommer garanterat synas mycket.
Jag tackar inte nej till någon bil, men däremot kanske den placeras en bit bak, så ni behöver inte fråga om ni får vara med, det är bara att anmäla sig. Men om ni verkligen vill att bilen ska synas och inte vill komma annars så kan ni ju fråga.
Men annars kommer det ändå vara coolt att komma då det kommer att vara en ganska så fet träff och massa härligt folk.

Det ska vara JDM och bana!

7 100 Inlägg
13 april 2008
ingen mer som ska göra lite showoff än bara jag? tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 779 Inlägg
13 april 2008
hoppas man kommer en bit fram då. big_smile hahaha

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

JDM
593 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
Hmm, jag märker att intresset för denna lilla film har ökat snabbt igen och nu börjar ju även vädret bli något att ha.
Därför funderar jag på om vi ska göra en träff här någonstans snart så att vi kan spana bilar och snacka filmen lättare än på forumet. Så kan vi kanske göra lite provuppställningar av bilarna mm.
Bara som en träff vilken som helst igentligen bara det att vi kan snacka en del om filmen.
Vi har ju somsagt inte manuset ännu och kan inte spela in filmen redan nu tyvärr.
Då behöver ju inte alla som måste åka långväga komma om de inte vill, men alla som kan.

Vad tror ni om det?

3 113 Inlägg
14 april 2008
låter gött gött.. smile I'm in

Semper Fi

Diktator
433 Inlägg
14 april 2008
Funkar, men min bil är inte gångbar just nu tyvärr.. Har fått nått sitskumt fel på den och jag tycker att jag har bytt allt.. Men vi får se, ska kolla över den till helgen, big_smile
Hade

Varför köra sakta när man kan köra fort?

Bacon
162 Inlägg
16 april 2008
jag kan komma med baggen om den är klar så har ni en steet racer till låter jävligt bra hopas på att få ditt bredade skermar oså inte klar förens i maj

TPCBacon-stefan-VW 1302 Wankel

Ha de Bacon

Skyracer
917 Inlägg
16 april 2008
Haxxel skrev:
Hmm, jag märker att intresset för denna lilla film har ökat snabbt igen och nu börjar ju även vädret bli något att ha.
Därför funderar jag på om vi ska göra en träff här någonstans snart så att vi kan spana bilar och snacka filmen lättare än på forumet. Så kan vi kanske göra lite provuppställningar av bilarna mm.
Bara som en träff vilken som helst igentligen bara det att vi kan snacka en del om filmen.
Vi har ju somsagt inte manuset ännu och kan inte spela in filmen redan nu tyvärr.
Då behöver ju inte alla som måste åka långväga komma om de inte vill, men alla som kan.

Vad tror ni om det?

Låter som en bra idé att vi träffas IRL innan.

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

Street racer och galen Lärling :)
163 Inlägg
16 april 2008
Beror lite på datum osv om jag har min bil Körduglig he he så kanske den duger till utfyllnad eller nått

Oldsmobile Styled To Lead Built To Last

JDM
593 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
Alright, vi kör på det där med en träff då. Träffas och snacka lite.
När ska vi köra det då? Nästa helg? Eller är det någon vardag som gäller,  typ onsdag?

Btw, ser ni någon snubbe som går omkring med en filmkamera på någon träff så är det bara att säja hej så kan vi snacka lite där.

JDM
593 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
Det är en träff på infra city´s parkering i morgon (fredag 17e) kl 20:00.
Jag kommer vara där, då är det bara att komma och säga hej.
Har jag inte kameran i näven så är jag en 180 lång snubbe med halvlångt blont hår.

Hoppas vi ses där!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
17 april 2008
Heh inte skrivit klart manuset på ett halvår...låter seriöst

JDM
593 Inlägg
17 april 2008
Trådstartare
Jag visste bara i god tid att vi skulle göra detta så jag började fråga i god tid.
Men tills nu så har jag haft andra skolarbeten och filmer att göra. Denna film har bara planerats för. Nu börjar skapandet av den.

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
17 april 2008
roxe - Toyota Supra MKIV (from. Juni) annars Corvette C6. PS. ringde fel axel i söndags morse wink DS.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

Avstängd
914 Inlägg
17 april 2008
Många grymma bilar när man läser igenom listan, sen kommer det ett par Volvo 740...seriöst?

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Sök