Diskussion om att göra bilfilm i framtiden. Avstannat projekt.

dahboy
7 juli 2008 · 1 002 Inlägg

haha.. du hade inte funderat på att kolla upp om du "hade tid" innan du ens drog igång detta.?

...
Haxxel JDM
7 juli 2008 · 593 Inlägg

Tja det var ju planerat att göras som slutprojektet i rörliga bilden i skolan, men läraren klantade sig totalt när han gjorde planeringen så när vi skulle börja med det här så kom han plötsligt och sa att vi hade typ två veckor på oss för att allt skulle hinnas med. Då blev det lite svårt att hinna med tycker jag.

Ja när jag drog igång detta så var jag lovad god tid av läraren, men sen när det drog ihop sig så fick vi inte tiden vi var lovade.

Så det blev inte av och nu ska jag se om vi kanske kan dra igång det ändå, men jag vet inte ännu så jag lovar inget.

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
roxe Jesus didn´† Tap
7 juli 2008 · 1 146 Inlägg

Hoppas de blir något.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Evo_Kjell
8 juli 2008 · 20 Inlägg

Ja jag är på! Skicka ett mail eller nåt...

Det är inte farten som dödar de är smällen..
It´s not the fart that kills you it´s the smell!!
Fluke
9 juli 2008 · 9 Inlägg

Lär ju inte bli nån film det här seklet, min mormor är ju snabbare smile

Sushikocken Sleeper
9 juli 2008 · 3 084 Inlägg

jag kan spela staty tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Hockeyfrillan
10 juli 2008 · 277 Inlägg

Jag kan vara statist lr cykla förbi på min gröna militärcykel.

Why drive M-Power when you can drive Ecopower!
Stefanius
17 augusti 2008 · 74 Inlägg

folk får väl hojta till när det drar igång... har bytt bil iaf från crx till prelude:P roligare med mer ponys=P

««کtعfaи!uک»» Powعr!
Honda Civic Ek4 "JR kompressor" (2000)
Honda CRX Vtec "Daily Driven" (1991)
D_MAN ?
15 december 2008 · 1 038 Inlägg

Har bytt bil igen big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Tony_Rene Y not
15 december 2008 · 221 Inlägg

happ visst kan ställa upp på nått i denna stilen.. alltid kul att stötta independet filmare som fortfarande pluggar och har en framtid..

säg till välj bil bland min samling.. har även 2 st riktigt feta båtar om det är av intresse..
en hydrolift c31rr och en baja 38 special.. dock är bajan inte bara min utan vi är 3 som delar men ja.. det löser man fort..

hör av dig vid eventuellt intresse

Everything thats fast. has my name written on it
BMW Alpina B10 4,6 "Sleeper Edition" (1998)
BMW X5 "Darkside" (2010)
Toyota Supra "Winter Beater" (1994)
alain www.bimmerpower.org
15 december 2008 · 3 995 Inlägg

Många ha byt bil sen det började och idag, jag tror inte att det blir någonting med det eller?
Det var en trevligt skol uppgift som inte blev någonting och kanske måste acceptera att det inte blir aktuel.
Vad säger du Axxel?

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Haxxel JDM
15 december 2008 · 593 Inlägg

Jag har inte gett upp hoppet om att göra den här filmen, men jag har inte dragit upp tråden igen eftersom jag inte vet några datum eller så nu heller, så jag vill inte starta något utan att vara säker på att det blir av.

Jag gör ju andra filmer, kanske kan jag börja lite lugnare med en annan bilfilm där jag inte skeppar in halva garaget.org utan bara några som finns i trakten.

Så det är ok att vi diskuterar bilfilm här men jag har som sagt inte dragit upp några nya planer ännu.

Det ska vara JDM och bana!
Honda Civic Minimi "Antagonisten" (1993)
peegee Forummoderator
15 december 2008 · 2 924 Inlägg

Haxxel skrev:
Jag har inte gett upp hoppet om att göra den här filmen, men jag har inte dragit upp tråden igen eftersom jag inte vet några datum eller så nu heller, så jag vill inte starta något utan att vara säker på att det blir av.

Jag gör ju andra filmer, kanske kan jag börja lite lugnare med en annan bilfilm där jag inte skeppar in halva garaget.org utan bara några som finns i trakten.

Så det är ok att vi diskuterar bilfilm här men jag har som sagt inte dragit upp några nya planer ännu.

Då tycker jag du ändrar rubriken på denna tråd omgående till något lämpligare som speglar det du vill diskutera i dagsläget.

mvh moderator

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang