Vilken doftprodukt till bilen är din favorit?

Norbro
2 december 2007 · 263 Inlägg

Hackespretsvin skrev:
Såga ner en gran, kvista och kutsa upp i vedbitar och sätt er i bilen och kör några mil.
Inget slår doften av kåda och riktig karlsvett! wink

har åkt lite med en caddy som det varit massa med granris, kåda å karlsvett i, dvs en firmabil för ett skogsbolag.. luktade inte lika friskt när lukten har "satt sej".. när vi köpte den till gården så blev det inhandling av massa med doftgranar.. men kan hålla med om att granris luktar väldigt gott, färskt sådant

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare
jens
2 december 2007 · 137 Inlägg

Bara jag som vill ha de doftgranarna de har i Hipp Hipp! Aahh Falafel, mm saddam. Kommer inte ihåg den sista?
Annars har jag en liten plastödla med sugkopp på som man kan fästa på rutan i min bil som luktar citron.

Hackespretsvin
2 december 2007 · 13 Inlägg

Norbro skrev:

Hackespretsvin skrev:
Såga ner en gran, kvista och kutsa upp i vedbitar och sätt er i bilen och kör några mil.
Inget slår doften av kåda och riktig karlsvett! wink

har åkt lite med en caddy som det varit massa med granris, kåda å karlsvett i, dvs en firmabil för ett skogsbolag.. luktade inte lika friskt när lukten har "satt sej".. när vi köpte den till gården så blev det inhandling av massa med doftgranar.. men kan hålla med om att granris luktar väldigt gott, färskt sådant

Nää, men du får ju såga varenda dag för att lukten ska hålla sej fräsch ju.
Det är bara skogshuggare som har rätt lukt i bilen.
Ett par dunkar diesel i skuffen gör också hela skillnaden. smile

Performance_ Förjaevle Brao
2 december 2007 · 555 Inlägg

everfresh såklart

Kvick Avstängd
2 december 2007 · 152 Inlägg

har 1 utav varje wunderbaum i min 240, och kan säga ett det doftar gudomligt : )

flera olika luktar oftast bättre än en.

Mortalis VW-nörd?
2 december 2007 · 4 332 Inlägg

jens skrev:
Bara jag som vill ha de doftgranarna de har i Hipp Hipp! Aahh Falafel, mm saddam. Kommer inte ihåg den sista?
Annars har jag en liten plastödla med sugkopp på som man kan fästa på rutan i min bil som luktar citron.

Kebab falafel och saddam smile Helst saddam, skulle vart coolt heh tongue Fast när man kör hitlerräser som jag så får man väl köra nåt av honom istället för å matcha..annars ser man ju ut som en idiot!

Oxygen
3 december 2007 · 629 Inlägg

Ingen.

xorox_88 Smack that ass!!
3 december 2007 · 2 953 Inlägg

wunderbaums aka doft gran is tha shit

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
3 december 2007 · 1 300 Inlägg

Savannah Heat- baum det är rediga grejer det. =P

Stars and Stripes funkar annars.

I do it my way
FireTraXX DFFL
3 december 2007 · 9 020 Inlägg

Min bil luktar antingen Armani eller Prada för tillfället.

Man vill ju inte att den ska stinka wunderbaum så då får man ju hålla den ren och smitta av sig av vad för doft man nu har på sig.

Nej, jag sprutar inte in det i bilen.
Det sätter sig ju där när man kör.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
loffe007
3 december 2007 · 905 Inlägg

2taktsolja i tanken. det är grejjer wink

Frep
3 december 2007 ·

Bästa sättet att få en bil att lukta gott utan att utsätta den för någon skär doftgran med namnet "Exotic Touch", är att göra en rekond inuti bilen. Köp textilrengöring och skrubba ordentligt, även taket och dörrsidor. Fixa även en poleringssvamp till instrumentbrädan. Det gör underverk! Allt detta finns ju att köpa på bensinmacken.
Har man skinnklädsel finns något som heter "Skinnfix", det mjukar upp klädseln och reparerar små repor samtidigt som den ger en doft av honung. Invändig rekond är underksattat, med små medel får man det riktigt sjyst!

Ps. Glöm inte att rengöra golvet. Där finns mycket illaluktande doft och små bakterier som ligger och myser smile

driveman
3 december 2007 · 70 Inlägg

en mycket bra fråga hade 50 stycken wunderbuan i mitt lila skåp i skolan en gång lärnarn blev inte glade de lukte i hela skolan men de ska ju lätt vara raggar doft PS glömde en pizza i skåpet en gång ochså så lukta de mums

volvo=vi orkar lite vi ochså
_Norrland_ Bilvårdstekniker
3 december 2007 · 766 Inlägg

Eller så har man en bil som luktar gott och fräscht från början wink haha
Har ingen och kommer aldrig ha någon doftgran i audin , dock så har jag kört epa en gång i tiden så man har fått erfara dom flesta granarna..haha

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se
Skoda Citigo "Bilvårdsteknik-Edition" (2013)
twin_cam Smålänning
3 december 2007 · 7 877 Inlägg

Personligen så föredrar jag Wunderbaums. Har funkat i 30 år, så varför inte nu?

richardoo290 skrev:
köpte en vanilj-gran för att testa en gång...

jävla skiten stank ju så jävla mycket att man blev knäpp och slängde ut skitgranen genom rutan!

Man ska inte dra av hela påsen på en gång smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
richardoo290 VOLVO for life..
3 december 2007 · 2 113 Inlägg

twin_cam skrev:
Personligen så föredrar jag Wunderbaums. Har funkat i 30 år, så varför inte nu?

richardoo290 skrev:
köpte en vanilj-gran för att testa en gång...

jävla skiten stank ju så jävla mycket att man blev knäpp och slängde ut skitgranen genom rutan!

Man ska inte dra av hela påsen på en gång smile

vet ja väll.. 
men så finns de dom som har dratt av påsen på 5 granar och hängt i backspegeln.. yikes

nä! fyfan för wunderbaums.. hur de nu stavas..

richardoo290 VOLVO for life..
3 december 2007 · 2 113 Inlägg

driveman skrev:
en mycket bra fråga hade 50 stycken wunderbuan i mitt lila skåp i skolan en gång lärnarn blev inte glade de lukte i hela skolan men de ska ju lätt vara raggar doft PS glömde en pizza i skåpet en gång ochså så lukta de mums

? lol

Cobrajet
3 december 2007 · 81 Inlägg

Norbro skrev:
vanilj-baumen cool

Helt klart den bästa!!!!!!!!!!!!

MVH
Cobra Jet
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
3 december 2007 · 5 753 Inlägg

lätt jordgubb!!!

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
TTTTT
3 december 2007 · 945 Inlägg

fan en bil ska väl lukta bil å inte nån jävla parfymbutik..va e re me er killar...luktar ni aldrig på riktiga bilar eller *ASG*....sniffa lite nitometan å gummi i ett tag så kan vi snacka allvar sen...hahahahaha...skoja ba...om ni vill att eran bil ska lukta vanilj så e re väl er sak, men blöjigt låter det iaf *ASG*

blinka blått om du vill rejsa!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang