"Ny" Red Bull!

bmx
7 december 2007 · 7 100 Inlägg

Zairon skrev:
vafaan.. ska det vara redbull så ska det vara dom där "speciall" som man här i gbg kan köpa i en liten avsides och undangömd thai-butik. Dom har dom där glasflaskorna som är lite starkare än vanliga... tror dom är mer konsentrerade...

är inte de dom där....f@n heter dom nu då......m45?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
evilaudio
7 december 2007 · 16 195 Inlägg

Zairon skrev:
vafaan.. ska det vara redbull så ska det vara dom där "speciall" som man här i gbg kan köpa i en liten avsides och undangömd thai-butik. Dom har dom där glasflaskorna som är lite starkare än vanliga... tror dom är mer konsentrerade...

fast dom har ju ingen kolsyra å smakar bara socker..:hmm

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
GurraG INGET ANNAT!!
7 december 2007 · 1 725 Inlägg

Dom på flaska får ej säljas längre och smakar inte gott enligt mej.. redbull is the shit..wink

Zairon Tyskstuk.se
7 december 2007 · 630 Inlägg

Nee dom heter redbull, står tillomed nån varningstext för barn gravidkvinnor och andra djur wink

Zairon Tyskstuk.se
7 december 2007 · 630 Inlägg

GurraG skrev:
Dom på flaska får ej säljas längre och smakar inte gott enligt mej.. redbull is the shit..wink

Får dom inte säljas betyder det bara att det är bra skit big_smile

Ksj
7 december 2007 · 1 217 Inlägg

GurraG skrev:
Dom på flaska får ej säljas längre och smakar inte gott enligt mej.. redbull is the shit..wink

Jaså? jag brukar köpa ett gäng sådana i veckan jag:) Fast det är i en turktjorre typ som importerar från alibaba-land:D

Saab 900 "2.1an" (1992)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
7 december 2007 · 5 753 Inlägg

lill3bror skrev:
Burn och andra märken är till för Lidl-kickers tongue

burn är ju inte nån billig eneregi dryck direkt..

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Zairon Tyskstuk.se
7 december 2007 · 630 Inlägg

Ksj skrev:

GurraG skrev:
Dom på flaska får ej säljas längre och smakar inte gott enligt mej.. redbull is the shit..wink

Jaså? jag brukar köpa ett gäng sådana i veckan jag:) Fast det är i en turktjorre typ som importerar från alibaba-land:D

Jepp, thats the shit! big_smile pigg som fan blir man på dom ^^

Zairon Tyskstuk.se
7 december 2007 · 630 Inlägg

Men burn är lite snyggare, så det är fan + poäng på det asså... sin mörka mystiska flaska med ELD... vem gillar inte flames liksom haha wink

328cabbish
7 december 2007 · 827 Inlägg

jaa e heeeeeelt desperat i redbull dricker 2 om dagen... godast e den när man vant sig men däremot smakar burn som indisk fanta

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
decib3L Körv
7 december 2007 · 3 535 Inlägg

Har cp-hjärta så jag håller mig undan skiten.. Speciellt när man ska blanda med alkohol.

Truckdriving Man
Urkas Kräsen grafiker
7 december 2007 · 1 775 Inlägg

Annars tycker jag den där nya V är ruskigt trevlig. Grön burk är det och det är nån slags limesmak eller nåt. Lätt bättre än röda tjuren!

Whine whine!
evilaudio
7 december 2007 · 16 195 Inlägg

Urkas skrev:
Annars tycker jag den där nya V är ruskigt trevlig. Grön burk är det och det är nån slags limesmak eller nåt. Lätt bättre än röda tjuren!

så va de den hette. drack den häromdan.. god som fan smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Zairon Tyskstuk.se
7 december 2007 · 630 Inlägg

hmm, kanske nått man ska testa då, grön burk? vad heter den då? V?

bmx
7 december 2007 · 7 100 Inlägg

nån som vet om dom säljer magic nu nå längre?
den är ju as god den big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Zairon Tyskstuk.se
7 december 2007 · 630 Inlägg

nä vi ändå är inne på drycker... nån mer än jag som gillar coca-cola vanilj? big_smile

linusgrabo Kockafan
7 december 2007 · 224 Inlägg

när jag var på mat mässan i gbg hade dom en ny energi dryck.. tror den vad färgad som italiens färger o hette italy lr nått sånt men den var riktigt go nästan bättre en redbull, men bara nästan.. men har aldrig sett den i någon affär, men kan beställa från leverantör.. kommer nog snart ut skulle jag tro..

Kocken
Mr_Redbull Evolution Garage
7 december 2007 · 478 Inlägg

Zairon skrev:
Men burn är lite snyggare, så det är fan + poäng på det asså... sin mörka mystiska flaska med ELD... vem gillar inte flames liksom haha wink

Tror du mer skulle gilla en guacamole grön flarra? big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Mr_Redbull Evolution Garage
7 december 2007 · 478 Inlägg

Urkas skrev:
Annars tycker jag den där nya V är ruskigt trevlig. Grön burk är det och det är nån slags limesmak eller nåt. Lätt bättre än röda tjuren!

mm V, satt o jämnförde V och redbull för ngra år sedan när jag bodde i Australien, V slår redbull med hästlängder i min mening trots mitt namn.... smile
Dock har jag inte hittat V här hemma i sverige än hmm Så ngn som vet vars man kan hitta den här í Gbg säg till mig asap! big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
mjukismagnus
7 december 2007 · 470 Inlägg

Zairon skrev:
nä vi ändå är inne på drycker... nån mer än jag som gillar coca-cola vanilj? big_smile

De e Grym....

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang