2164
Sök

gnäll tråden!

1 436 Inlägg
11 januari 2008
Jag är så jävla trött på mina jävla bilar! Fick tvåa på  besiktningen på bmwn, skitbilen. Kommer kostat mig 2500kr (hälften av vad jag gav för den) innan den gått igenom. Dessutom har jag den andra saken att ta genom besiktningen. Det blir suuurt på studiebidraget. Fan fan fan....

*pust*

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Toker
491 Inlägg
11 januari 2008
Jag är så trött på jobb nu..  gha !
Tänk om människor kunde vara friskare och klara sig själva lite mer..
Så man fick mer tid till att vara i garaget och pula..
Verkar inte lovande att bli klar med planerna till sommaren..  *suck* x4

Blää!

Toker Jr 081102

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
11 januari 2008
Jag vill gnälla på gubben som körde på mig igår! Fett kinkig ja e nu haha

455 Inlägg
11 januari 2008
Jag gnäller på att jag inte har nått att gnälla på tongue  meh åh jag vill me ha nått att gnälla på wink haha
Senast redigerat av Car_Babe (11 januari 2008)

400 Inlägg
11 januari 2008
JAG ÄR FATTIGAST PÅ G.ORG!

ahha rolig tråd smile får ju upp leendet iaf big_smile

Ride Like You´ve Never Been Hurt

455 Inlägg
11 januari 2008
Nu kom jag på nått att gnälla på! Fan vad jag hatar att fylla år i början av November sad de gör mig rikigt lessen i ögat . Fyller ju 18 i år så körkort kommer då!!
Senast redigerat av Car_Babe (11 januari 2008)

400 Inlägg
11 januari 2008
Jag är arbetslös också!

Ride Like You´ve Never Been Hurt

263 Inlägg
11 januari 2008
nu gnäller jag på BILDDAGBOKEN!!!! vet, de e ganska gay å va medlem där men men.. de jävlarna har läck ut alla lösenord å mailadresser, jävla tattare!!! ett stycke järnrör till dem mad

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
11 januari 2008
Det är vinter, min mustang är inställd, det är för många traffikljus i denna stan.... ALLA är röda..

Banken har för låg ränta, Det borde vara billigare att bo i lägenhet. FAN VAD SKABBIGT VÄDER HÄR ÄR!!! 

85 hästars kombi mitsubitch gör ingen glad...dessutom e den ful. JÄVLA tjat om miljön nowdays... aftonbladet suger, VARFÖR i hela helvete får man inte bygga på turbos o helvete på sin bil pga svensk lag när man får göra det i andra länder?

Jag hatar gnällkärringar som går med katter i koppel... Radio är sjukt homogent att lyssna på..alla som lyssnar frivilligt på radio borde dödas, såvida det inte är P3 live..

Varför heter det rockbjörnen btw när alla artister är fikusar och inte ens i närheten av rock, skall slå ner den jävla björnhelvetet... JAG har ingen öl hemma, det är fredag...kul ? NÄ

Varför ringer man en signal på telefonen...fan va sniket egentligen. I vissa fall borde man legalisera mord... Varför finns hiphop o allt sånt trams? ljus lila är sjukt ful färg..Varför kan man inte göra öl utan kalorier så man kan supa ner sig konstant men ändå vara tränad som de i 300?

Varför gnäller man när man kan spela Unreal Tournament 3 och UT 2004 ...ahhh hittade lyckan nu
Senast redigerat av SatansWrath (11 januari 2008)

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

7 100 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
Norbro skrev:
nu gnäller jag på BILDDAGBOKEN!!!! vet, de e ganska gay å va medlem där men men.. de jävlarna har läck ut alla lösenord å mailadresser, jävla tattare!!! ett stycke järnrör till dem mad

är ochså medlem där,och det känns jävligt surt de där hmm

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

7 100 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
och sen så vill ja gnälla på vårat OTROLIGT SEGA SKIT INTERNET mad mad

:mad:mad:

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 Inlägg
11 januari 2008
SatansWrath skrev:
Varför kan man inte göra öl utan kalorier så man kan supa ner sig konstant men ändå vara tränad som de i 300?

Jo...det finns ju den där "Bright"...om det e pripps eller vad det nu är...den smakar hur som helst helvete. Men den finns..

It`s not the fart that kills, it`s the smell !

263 Inlägg
11 januari 2008
bmx skrev:
Norbro skrev:

det sura var att ja HADE samma lösenord på samtliga sidor ja registrerat mig på (vet att man inte ska ha de men), samt att det inte gick att ändra lösen på mailkontot från den här datorn, fick ta morsans (omständigt).. nu är alla lösen ändrade, skönt de smile men ändå, en rejäl höger till bilddagboken! mad

2 271 Inlägg
12 januari 2008
Jaha! då fanns det ingen mer bira i kylen!mad

Fotograf
966 Inlägg
12 januari 2008
Norbro skrev:
bmx skrev:
Norbro skrev:

det sura var att ja HADE samma lösenord på samtliga sidor ja registrerat mig på (vet att man inte ska ha de men), samt att det inte gick att ändra lösen på mailkontot från den här datorn, fick ta morsans (omständigt).. nu är alla lösen ändrade, skönt de smile men ändå, en rejäl höger till bilddagboken! mad

Min tur då.. Haha jag kan hålla med dom ovanstående..=P Är åxå medlem där och fick tamefan ändra på alla sidor jag åxå.. less..

Sen så vill ja gnälla på all jävla snö!! vill ha vår!!! Så jag får ta ut M3an ifrån garaget och köra den!!!!! Hann köra den knappt i 2veckor efter jag köpte den i Oktober!!

Ps. Ursäkta min dåliga franska! Ds.

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

263 Inlägg
12 januari 2008
MickeTuncer skrev:
Sen så vill ja gnälla på all jävla snö!! vill ha vår!!! Så jag får ta ut M3an ifrån garaget och köra den!!!!! Hann köra den knappt i 2veckor efter jag köpte den i Oktober!!

Ps. Ursäkta min dåliga franska! Ds.

ja de va riktigt dålig franska där, det skär i mina ögon och se detta haha.. gnäll på dig tongue

ps. vill åxå ha vår

2 283 Inlägg
12 januari 2008
Jag vill gnälla på äckliga jävla äckel!

Fan hatar er alla inget som duger åt mig dra åt HELVETE!!!!!!!!!

Nu har jag avreagerat mig cool

R.I.P. Michael Jackson!

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
12 januari 2008
Jag vill gnälla på Radiokanalen P3!
Mellan kl 13-14 så sitter de en kärring vid namn Denise och ska ha sitt "program", hon snackar i 20 sekunder så kommer de 2 låtar, sen presenterar hon sig, så kommer de 2 låtar igen. Sen säger hon att hon klippt sina kreditkort, så kommer 2 låtar igen... Sen är hennes "program" slut och så kommer Christer smile

Avstängd
653 Inlägg
12 januari 2008
jag vill gnälla på alla volvo 740 ägare som sätter på stora "osthyvel" aka alu vingar på sina hmm.....vi säger volvos wink

Jag har rätt i vad jag än säger.

Fundersam
126 Inlägg
12 januari 2008
måste få gnälla lite på Idol Amandas hemska kraxande. urk.

Girls don´t like boys, girls like cars and money!

Sök