Det är vinter, min mustang är inställd, det är för många traffikljus i denna stan.... ALLA är röda..
Banken har för låg ränta, Det borde vara billigare att bo i lägenhet. FAN VAD SKABBIGT VÄDER HÄR ÄR!!!
85 hästars kombi mitsubitch gör ingen glad...dessutom e den ful. JÄVLA tjat om miljön nowdays... aftonbladet suger, VARFÖR i hela helvete får man inte bygga på turbos o helvete på sin bil pga svensk lag när man får göra det i andra länder?
Jag hatar gnällkärringar som går med katter i koppel... Radio är sjukt homogent att lyssna på..alla som lyssnar frivilligt på radio borde dödas, såvida det inte är P3 live..
Varför heter det rockbjörnen btw när alla artister är fikusar och inte ens i närheten av rock, skall slå ner den jävla björnhelvetet... JAG har ingen öl hemma, det är fredag...kul ? NÄ
Varför ringer man en signal på telefonen...fan va sniket egentligen. I vissa fall borde man legalisera mord... Varför finns hiphop o allt sånt trams? ljus lila är sjukt ful färg..Varför kan man inte göra öl utan kalorier så man kan supa ner sig konstant men ändå vara tränad som de i 300?
Varför gnäller man när man kan spela Unreal Tournament 3 och UT 2004 ...ahhh hittade lyckan nu
Senast redigerat av SatansWrath (11 januari 2008)
Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !