1558
Sök

gnäll tråden!

Stressfläkt Racing
337 Inlägg
12 januari 2008
gnälla kan man, och har rätt till när man blir gammal. lägg energi på annat nu ist smile

142 Inlägg
12 januari 2008
Då ska väl jag också ta o gnälla lite.
Vill gnälla på alla som skryter om precis allting och förstorar upp allt som e shit litet bara för att visa vad man har.
Tack för mig wink

Gooo Wide =)

4 506 Inlägg
12 januari 2008
Min tur att gnälla lite då kanske.
Vill gnälla på mig sj för att jag e så kass på mattematik
annars hade jag arbetat i ett år nu och hafft mer pengar
till att kunna starta projektet.
Sedan vill jag gnälla för att det inte finns ngn billig platts
att ställa undan en bil på i närheten, Där man kan mekka m,m.
f-a-n.

Kan du andas kan du dö.

782 Inlägg
12 januari 2008
Jag vill gnälla på alla jävla asdåliga mobilkamera filmer som ligger på video avdelningen..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

Evolution Garage
1 299 Inlägg
12 januari 2008
Big_JN skrev:
brillmongo skrev:
vill gnälla på brudar som säger att de älskar en i 3,5 år och sen helt plötsligt inte har några känslor kvar.å bara sticker  sad

kan man stänga av sina känslor för någon?? även om man älskar personen i fråga. isf Hjälp mig.. plz

Håller med dig!!!
Hände mig i Mars förra året!!!
Fattar fortfarande inget!!!
Jävla fruntimmer!

Samma här! förlovning å hela kittet! Åt helvete me dom!

Sky´s the limit...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 januari 2008
jag vill gnälla på min skoter jäveln som skar nu när det snöar för fullt och har kommit bra mkt på bara nån timme!!! och att det var nya kolvar i den gör ju inte saken sämre att jag vill gnälla!!

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

302 Inlägg
12 januari 2008
jag vill gnälla på mig själv för att jag är så gnällig neutral

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

7 100 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
ja vill gnälla på en sak angående Fotografering och övrigt!!!
läste nånstans att de stod "inga festbilder",men ändå är det många som har det!
var tvungen att gnälla på nånting tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

junsele
248 Inlägg
13 januari 2008
jag vill gnälla på dom som medvetet sätter sig långt in i taxibilar (större modell)  för att slippa betala resan..

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
13 januari 2008
Jag vill gnälla på att jag aldrig kan somna på kvällarna, utan ist sitter man här tills typ 5 på natten! sad

Jag vill soooooooooooooooooooooooooova!!!

tonguetonguetongue

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
13 januari 2008
Vill gnälla på Minderårigt folk på denna sidan som slänger upp moppe filmer och etc  roll

1 079 Inlägg
13 januari 2008
Jag vill gnälla på tvreklam alltid när jag ska se på TV, när jag satt mig och försöker sätta mig in i det som verkar vara det intressantaste på TV så smack REKLAM i minst 5min på 4ggr högre ljud än programmen. Man sänker ljudet och tröttnar ur och gör nåt annat och glömmer av TV:n.

Sen när man ska titta på trav så är det reklamavbrott, sen dödas allt intresse av att sitta kvar när galoppen med reklampaus efter kommer, så då rättar man sitt spel på internet.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
13 januari 2008
Madhouse skrev:
Jag vill gnälla på tvreklam alltid när jag ska se på TV, när jag satt mig och försöker sätta mig in i det som verkar vara det intressantaste på TV så smack REKLAM i minst 5min på 4ggr högre ljud än programmen. Man sänker ljudet och tröttnar ur och gör nåt annat och glömmer av TV:n.

Sen när man ska titta på trav så är det reklamavbrott, sen dödas allt intresse av att sitta kvar när galoppen med reklampaus efter kommer, så då rättar man sitt spel på internet.

Haha!!
Jag håller med och gnäller också på all tv reklam, som alltid är när man inte vill ha den och alltid mycket högre volym! Usch!!

Sen vill jag gnälla på regnvädret också, tänkte tvättat bilen, men då skulle det självklart bli regn..... igen!

//Edge

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
13 januari 2008
hm, jag har redan bölat o gnällt här en gång... Men nu vill jag fan gnälla igen...att jag inte äger en dreadnought för att imponera på brudarna med ...smile och förstöra volvos

http://img.hexus.net/v2/gaming/warhamme … nought.jpg

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

609 Inlägg
13 januari 2008
STriiiker skrev:
Orka sitta här o gnälla ska ut o piska skiten ur fiestan ^^ lol

Glömde att jag ska ner till Mc donald och styla för merca snorungarna oxå hehe

Fotograf
166 Inlägg
13 januari 2008
Jag vill gnälla på "Komplett.se" som har byggt min monsterdator dåligt och jag har för andra gången lämnat in den på service!!! Och inte nog med det, jag lämnade in den den 13:e decembe och nu säger de att den är försenad och kommer inte för ens slutet av denna månaden! Orka!? sad

SAAB - Move Your Mind.

1 723 Inlägg
13 januari 2008
Idag är jag fan irriterad på allt. Men det som stör mig mest just nu är alla fjun (och gubbar) som ska envisas med att sladda nu när det är snö (bara för att era slöa skitbilar inte kan spinna loss på torr asfalt på sommaren) och gör det i stan med trafik och människor runtomkring.

Ska ni sladda så sladda för fan när det inte är nån i närheten.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
13 januari 2008
falloutboy skrev:
Idag är jag fan irriterad på allt. Men det som stör mig mest just nu är alla fjun (och gubbar) som ska envisas med att sladda nu när det är snö (bara för att era slöa skitbilar inte kan spinna loss på torr asfalt på sommaren) och gör det i stan med trafik och människor runtomkring.

Ska ni sladda så sladda för fan när det inte är nån i närheten.

Amen.. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

7 Inlägg
13 januari 2008
sveaochedith skrev:
jag vill gnälla på att 99% av alla här på garaget hatar a-traktorer. jag menar det finns faktiskt många fina a-traktorer med.

Jag gnäller på dig för detta är en sida utan a-traktorer.

Keep it alive folks!

>.<

12 086 Inlägg
13 januari 2008
jag vill gnälla på alla amatörer som startar trådar om vad det kostar att lacka en bil!! borde bli avstängning för sådana frågor.

Sök