2075
Sök

gnäll tråden!

510 Inlägg
17 januari 2008
inga vakna ju ! Kanske dags o lägga sig? Ska ju trots allt ha ihopa resten av bilen imorgon .. Pusshejs smile

Slav
1 454 Inlägg
17 januari 2008
Jag vill gnälla på sömnbrist, dålig ekonomi, bensinpriserna, snuspriserna, att de e för lite snö, att ja inte har några isdäck till crossen, segt internet, att ja e förkyld och massa massa mer! fan ja känner mej som en riktigt gnällig jävel just nu. måste bero på den obefintliga sömnen för tredje dygnet i sträck nu sad

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

kåt, glad och otacksam
132 Inlägg
17 januari 2008
Jag gnäller på alla som gnäller, fast nu gnäller ju jag med så det blir ett hejdlöst gnällande. ge fan i att gnälla så mycket!

Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt!
Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
17 januari 2008
gnäller för bara gnällandets skull, har inget annat att gnälla på just nu

Hopplare
104 Inlägg
18 januari 2008
Gnäller på de i min klass som inte kan nåt om något... Som tex en tjej fick reda på idag vid 17 års ålder att södermalm är en ö, seriöst. (obs hon bor på söder)

Lika lyckat som Melle mels comeback

16 197 Inlägg
18 januari 2008
gnäller på ALLA som inte kan gköra bil..  full fart elle håll er borta när ja ska FRAM!!!

"Testar man inte så får man aldrig veta"

220 Inlägg
18 januari 2008
-Jonten- skrev:
Gnäller på de i min klass som inte kan nåt om något... Som tex en tjej fick reda på idag vid 17 års ålder att södermalm är en ö, seriöst. (obs hon bor på söder)

Södermalm är formellt inte en ö eftersom vattnet vid Karl-Johansslussen och Hammarby sluss inte kan passera fritt.

Kalaskillen
246 Inlägg
18 januari 2008
Gnäller på en tantjävel i kassan på systemet, som vägrar ge ut en påse då man glömde en.

Till följd av detta tappade man en öl mitt på storagatan, (obs dom var av glas!!)
Hoppas verkligen att jag kan ge tillbaka nångång på denna mördartant

//Richard

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

Hopplare
104 Inlägg
18 januari 2008
Ponuts skrev:
-Jonten- skrev:

Södermalm är formellt inte en ö eftersom vattnet vid Karl-Johansslussen och Hammarby sluss inte kan passera fritt.

Gah! fast det tänker ju inte hon på. Smsar henne nu, men hon kommer ändå itne fatta nåt

Lika lyckat som Melle mels comeback

The Gunner
182 Inlägg
18 januari 2008
andreasgustavsson skrev:
richardoo290 skrev:
jag gnäller på:            1. för mkt EMO´s i sverige idag.. usch stackars barn
                                 2. Jävla vinterväder fan ingen snö! o sommar som e förvarm!
                                 3. vissa skrothögar här har högsta betyg! fan va surt!
                                 4. aftonbladet.se me sina lögner o vinklade skit hela tiden!
                                 5. ALLA politiker e dumma i huvudet!
                                 6. bensin och snuskatterna e höjda och snart ölen med !!
                                 7. soffliggare som får pengar för o pilla sig i naveln!
                                 8. allmänna idioter! brottslingar m.m
                                 9. vägverkets telefonister
                                 10. poliser prioriterar fel saker!
                                 11. sveriges försvar rustas ner medans andra länders rustas upp!

ÄASCH orka skriva mer nu,  åt helskotta me alltihop!

Jag håller med dig på varenda jävla punkt!
Så klockrent!
Sådär nu har jag med klaga lite ^^

Det gör jävla jag oxå..
Helt rätt big_smile smile

Keyboard Not Found - Press [F1] to Continue.

596 Inlägg
18 januari 2008
ja gnäller rätt mycket för att min jävla whiplash skada inte vill försvinna och att ja är sjukskriven och har gör ont i nacken!!!! :-(

257 Inlägg
18 januari 2008
Hej . Jag gnäller på att gammla kärringar med körkort . Dom kan fan inte köra bil . Det enda dom kan köra är en rullator. Sen kan dom gå lite lite fortare över övergångsställen så man inte somnar . Sen kan dom sluta gnälla på alltin med roll

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

Tyskstuk.se
630 Inlägg
18 januari 2008
Jag måste få gnälla lite... på en gubbjävel o hans äckliga fruga!
Står med gulafaran o ska tanka... eftersom det va så jävla fullt med bilar så fick jag svänga runt.. och det stod en bil vid den främre pumpen så jag tog den bakom.. IIINGA PROBLEM SO FAR!
Men.. jag tankar klart... 35liter o fulltankat... bilen framför har precis åkt och jag står o försöker få på det jävla tanklocket.. redan där börjar mitt tålamod att ta slut...
Då svänger en gubbjävel in vid pumpen framför så han står med sin front mot min.. o så sitter han där i sin fula jävla röda toyota o tittar på mig när jag försöker få dit tanklocket riktigt! VAFAN TANKA ISTÄLLET GUBBJÄVEL tänkte jag.. men nädå.. det gjorde han inte.. tog la nån minut, så fick jag dit locket.. arg som fasen hoppar jag in o startar bilen, får BACKA för att gubbhelvetet inte kan nöja sig med den jävla pumpen. Inga problem att backa asså, det hade jag ju fått göra ändå... men gubbjäveln o hans äckliga fru sitter bara o blänger! Så det blev hjulspinn och handbroms ut från parkeringen, visade att man inte ska bråka med gula golfar som har 75hk och dubbdäck big_smile

646 Inlägg
18 januari 2008
Tänker gnälla lite med smile Är så fruktansvärt trött på alla tattare som blinkar vänster sedan höger när man kör rakt fram i en rondell!!! Va fan blinkar ni när ni kör rakt fram i en korsning med eller? Kan nån förklara? smile

380 Inlägg
18 januari 2008
Vill börja med att gnälla på det förbannade vädret piss-regn å värre ska dä visst bli i mörrn,blåsigt å jävligt,sen på att jag fortfarande efter en veckas soffliggande är förkyld,fan,sen på att man fan inte kan somna fast man är dyng trött å det resulterar i att man sover bort halva dagarna,huum vad ska man gnälla på mer då.....jo passar på att gnälla på bensinprist oxå,det är ju ganska originelt smile å slutligen på att vi är mitt i en badrumsrenovering pga fuktskada å har innsett att det kommer bli dyrt som faaan,j##la s##t,aaaa känns redan bättre smile

hater
656 Inlägg
18 januari 2008
Nae jag hade tjej da. Men hon ville bli doppad konstant och jag borjade bli acklad och sa gick d som d gick ^^

JapMax skrev:
Masaru skrev:
Jag vill gnalla pa tiden for att den inte gar tillrackligt snabbt samt pa alla efterblivna killar som gjort sa att alla brudar tror att man ar natt jevla nuppmonster som bara vill knulla hela dagarna.

fuckt 4 life!

MVH
Masaru

Vadå du vill ha en tjej, men du vill inte knulla henne. Men det tror hon du vill och därför dissar hon dig? Låter inte verklighetsnära

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

542 Inlägg
18 januari 2008
jag vill gnälla på alla som har hund och INTE PLOCKAR UPP SKITEN EFTER HUNDEN.......

de borde mulas med skiten......

så nu har jag fått skriva av mig lite

Avstängd
653 Inlägg
18 januari 2008
Hakan_J skrev:
Vill börja med att gnälla på det förbannade vädret piss-regn å värre ska dä visst bli i mörrn,blåsigt å jävligt,sen på att jag fortfarande efter en veckas soffliggande är förkyld,fan,sen på att man fan inte kan somna fast man är dyng trött å det resulterar i att man sover bort halva dagarna,huum vad ska man gnälla på mer då.....jo passar på att gnälla på bensinprist oxå,det är ju ganska originelt smile å slutligen på att vi är mitt i en badrumsrenovering pga fuktskada å har innsett att det kommer bli dyrt som faaan,j##la s##t,aaaa känns redan bättre smile

WORDS FFS yikes kunde inte sagt det bättre själv.

Jag har rätt i vad jag än säger.

Underbetald
29 Inlägg
18 januari 2008
mazdalover skrev:
jag vill gnälla på alla som har hund och INTE PLOCKAR UPP SKITEN EFTER HUNDEN.......

de borde mulas med skiten......

så nu har jag fått skriva av mig lite

WORD

Pappa till två underbara pojkar =)

12 086 Inlägg
18 januari 2008
Jag vill gnälla på trä, jävla pissmaterial. Länge leve metall!

Sök