2113
Sök

gnäll tråden!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 februari 2008
jag vill gnälla på alla attackerande träd lol

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

263 Inlägg
4 februari 2008
Vill gnälla på i princip alla kvällstidnings-reportrar och topp-politiker! reportrarna för att de vrider å vänder på minsta lilla story för att den ska vara intressant, och dessa jävla vilseledande löpsedlar.. politiker för att de är ett enda stort jävla knippe med lögnaktiga ormjävlar som inte håller vad de lovar.. skatterna skjuter i taket och fortsätter börbi det.. skrotar sjukhus på löpande band, det här i säffle samt kristinehamn! närmsta sjukhus är nu karlstad som är ett helvete å få hjäp på, satt i 5 jävla timmar i väntrummet med ett knäckt, pulserande lillfinger.. stör mej oerhört mycket på dessa två kategorier mad

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare

Fukttekniker
100 Inlägg
4 februari 2008
Är förkyld som f*n men måste ändå till jobbet o bli färdig med en vattenskadad stuga. Mattläggare och allt möjligt är inbokat o då kan det vara bra om det finns nåt golv dom kan lägga mattan på... Jävla skit!

Sideways.nu
873 Inlägg
4 februari 2008
Bobo skrev:
Att alla blir mördade i Malmö, var är det för fel på den staden

Jag gnäller på dig för att jag bor i Malmö men inte är mördad...

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

"the real jerk"
301 Inlägg
4 februari 2008
jag gnäller på det ¤¤¤¤¤ piss vädret vi har här ¤¤¤ kan det inte bara vara snö eller bara vara solsken och inte en ¤¤¤¤¤ sörja av allt

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

Autonom
4 februari 2008
Att trådas blir låsta, en öppen diskussion om vissa saker är precis vad som behövs.

undergroundracing
4 februari 2008
Gnäller på att jag har väntat på mina stolar i 2 månader nu.
SEEEEEGT!
Bara dom kommer innan sommaren så big_smile

Blyfot
32 Inlägg
4 februari 2008
Gnäller på att det är alldeles för långt till pensionen, då kan man glida omkring och ha det bra=)

Riktiga män luktar diesel!

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
4 februari 2008
Gnäller på dom förbannade trängselskatterna!! mad E de bara ja som vill bränna ner dom där stationerna?? NEJ tror inte det.. fick betala ett par hundra ikväll o de e så jävla långt till löningen, Flingor o hårt bröd resten av månaden! Några tipps på va man kan göra? tongue ( O säg inte kör minde me bilen.. e i ständigt behov av den) får man ha en sån där "skiva" som man sätter ovanför plåten??

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
4 februari 2008
FluGan skrev:
Bobo skrev:

gnäller på allt som har med skåne att göra!!!

(Förutom Sundsbussarna)

Sump Runk Rätt O Slätt!

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
5 februari 2008
http://legolas.mdh.se/~pus/byebye.gif

7 100 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
WTF yikes!!!!!!!fick roade island (stavning?) dressing på min kebab tallrik!!! de vill ja gnälla på mad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 283 Inlägg
7 februari 2008
HyperSonica skrev:
FluGan skrev:
Bobo skrev:

(Förutom Sundsbussarna)

GNÄLLER PÅ NORRLÄNNINGAR!"

R.I.P. Michael Jackson!

583 Inlägg
7 februari 2008
Pikey skrev:
HyperSonica skrev:
FluGan skrev:

(Förutom Sundsbussarna)

GNÄLLER PÅ NORRLÄNNINGAR!"

GNÄLLER PÅ SÖRLÄNNINGAR SOM GNÄLLER PÅ NORRLÄNNINGAR!
Senast redigerat av Skyline_dennis (7 februari 2008)

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
7 februari 2008
MIna fucking grannar......... fikusar... Satt o såg superbowl i söndags med ca 10 andra polare började 24.00 redan 23.45 kommer den första in o för en jävla orkester att det skall vara tyst.
  Ok Så jag lugnar ner stämningen (tänk nu att 5 inkl mig spelar eller har spelat amerikansk fotboll och är intresserade av matchen) Det är tyst till ca 04.00 då Giants vinner och en polare går in o skriker i en handuk i duschen.

Sen kommer fan en hel jävla kärring patrull in genom dörren, och börjar gorma o ha sig.. Fan fick lust att slå ner alla dessa satmaror med en ankarkätting från kaspiska havet. Samt en eldkastare från en Rammstein konsert. Jag har alltid haft det lugnt o inte klagat när de haft kafferep eller fest eller liknande. Sen blir det en sån jävla massa hot o piss att jag borde flytta, för man inte passar in i deras idyll.

Rent ut sagt, varför är folk så jävla gnälliga i Sverige, tänk om, gör om, gör rätt : ni är pensionärer ni kan sova när fan ni vill på dygnet, kom in o se matchen istället, sluta gnäll, hoppa o skit o dö långsamt det är era val...hoppas ngn väljer det sistnämnda åt er.

tack för man fick skriva av sig

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

1 752 Inlägg
7 februari 2008
Jag vill gnälla på alla dessa jävla reklamutskick som Telia har!!Kommer i alla världens lustiga o mest otympliga former som antagligen går att komma fram med!!Fan vad irriterad man bilr som brevbärae när det tar ca 2min bara för o knöla ner nån sketen j*vla rekmalgrej som folk antagligen slänger lika fort som den har åkt in i brevinkastet!
O dyra är dom med dom snåla fanskapen...tongue

Tack för mig!

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

3 390 Inlägg
8 februari 2008
Gnäller på alla som t.ex när dom lägger in en film där det står "Driftar i malmö" och sen är det någon 740, bmw som sladdar runt lite... och i vissa fall på SNÖ !!!

DET ÄR SKILLNAD PÅ DRIFTA OCH SLADDA FFS !!!!!!

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

7 100 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
längesen någon gnällde nu ;P

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 079 Inlägg
4 mars 2008
Jag vill gnälla på all jävla "sär skrivning"!!! mad och på att Scania är sålt till Volkswagen mad

3 113 Inlägg
4 mars 2008
jag har lust att gnälla en massa, men då kommer det bli ett jädrans habbelabbelobba här inne..
istället så skriver jag..

*gnäll gnäll gnäll gnäll* roll

Semper Fi

Sök