MIna fucking grannar......... fikusar... Satt o såg superbowl i söndags med ca 10 andra polare började 24.00 redan 23.45 kommer den första in o för en jävla orkester att det skall vara tyst.
Ok Så jag lugnar ner stämningen (tänk nu att 5 inkl mig spelar eller har spelat amerikansk fotboll och är intresserade av matchen) Det är tyst till ca 04.00 då Giants vinner och en polare går in o skriker i en handuk i duschen.
Sen kommer fan en hel jävla kärring patrull in genom dörren, och börjar gorma o ha sig.. Fan fick lust att slå ner alla dessa satmaror med en ankarkätting från kaspiska havet. Samt en eldkastare från en Rammstein konsert. Jag har alltid haft det lugnt o inte klagat när de haft kafferep eller fest eller liknande. Sen blir det en sån jävla massa hot o piss att jag borde flytta, för man inte passar in i deras idyll.
Rent ut sagt, varför är folk så jävla gnälliga i Sverige, tänk om, gör om, gör rätt : ni är pensionärer ni kan sova när fan ni vill på dygnet, kom in o se matchen istället, sluta gnäll, hoppa o skit o dö långsamt det är era val...hoppas ngn väljer det sistnämnda åt er.
tack för man fick skriva av sig
Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !