2302
Sök

gnäll tråden!

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
4 mars 2008
Jag vill gnälla på den där idioten vi har på innebandyn på måndagarna, han skall alltid vara så bösig och stöddig. Alltid tackla, gärna i ryggen. Har fortfarande ont i handen idag. En annan kille kunde inte jobba på 2 dagar efter han tryckte till honom för några veckor sedan. Sånt skall stävjas!
Honom vill jag gnälla på! tongue

//Edge

69 Inlägg
4 mars 2008
"Du blir av med ditt körkort i 2 månader" NAE det blev inte det du.... 2månader utan + 1månad bokning för teori+ 1 månad uppkörning.... Kallar det inte för "2 månader utan körkort direkt!!"

Det man inte har under huvven får man ha i bagaget!
WWW.AUTOHIFI.SE

Darth Vader
1 644 Inlägg
4 mars 2008
Jag vill gnälla på folk som skriver bytat!
Jag vet att det i viss folkmun är accepterat, men det passar absolut inte i skrift!

Det låter som en 6-åring som stoltserar med att han/hon bytt(bytat) byxor själv

EDIT:

Samtidigt vill jag gnälla på att vissa inte tar sig tid till att skriva hela ord, utan t.ex. skriver D istället för det, C istället för se. Och vad är grejen med att skriva "jah" istället för jag, skulle det bli lättare, eller på nåt sätt tuffare? I mina ögon ger det bara ett omoget och oseriöst intryck. Usch för det, blir irriterad bara av att läsa det.

I bilannonser ser man det hela tiden, och kan någon nämna ett sämre ställe för omogna förkortningar och fjortistillägg (se: "jah")?

För att fortsätta ännu mer, nerkortade engelska ord, omgjorda till nån halvtaskig svenska, vart finns behovet av det? T.ex. ordet paya istället för betala, GAH! Nog med detta, blir bara mer och mer irriterad.
Senast redigerat av DoWahDiddy (4 mars 2008)

Braaaaap?

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
4 mars 2008
Jag vill gnälla på en dum, trög ABS slad mellan lb o släp som jag har skadat höger tummen på.
Fy vad det gör ont när man sträcker en muskel band sad
Tur att jag kan hålla musen! (tolkning upp till var o en)

801 Inlägg
4 mars 2008
vill gnälla på att ingen kommenterar  tongue

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
4 mars 2008
Vilket gnäll... wink

Ford Racing
479 Inlägg
4 mars 2008
Jag vill gnälla på Grabber som skriver P*RR Inlägg här!!!!!!

Ja Just!

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
4 mars 2008
fordelvis skrev:

Jaha du... Är det så du tänkte?

41 Inlägg
4 mars 2008
alex_side skrev:
gnäller på alla er som inte gillar piratkopiering!!! HAHAHA gratis är godast..... nä men serre:P vilken trååd asså:P

Du har helt rätt däraa att gratis är godast!big_smile Fyfan de kostar fan 200-300kr att köpa en film som man baa ser en jävla gång!tongue

41 Inlägg
4 mars 2008
Roundcube skrev:
vill gnälla på att ingen kommenterar  tongue

precis alla komentera!tongue

41 Inlägg
4 mars 2008
DoWahDiddy skrev:
Jag vill gnälla på folk som skriver bytat!
Jag vet att det i viss folkmun är accepterat, men det passar absolut inte i skrift!

Det låter som en 6-åring som stoltserar med att han/hon bytt(bytat) byxor själv

EDIT:

Samtidigt vill jag gnälla på att vissa inte tar sig tid till att skriva hela ord, utan t.ex. skriver D istället för det, C istället för se. Och vad är grejen med att skriva "jah" istället för jag, skulle det bli lättare, eller på nåt sätt tuffare? I mina ögon ger det bara ett omoget och oseriöst intryck. Usch för det, blir irriterad bara av att läsa det.

I bilannonser ser man det hela tiden, och kan någon nämna ett sämre ställe för omogna förkortningar och fjortistillägg (se: "jah")?

För att fortsätta ännu mer, nerkortade engelska ord, omgjorda till nån halvtaskig svenska, vart finns behovet av det? T.ex. ordet paya istället för betala, GAH! Nog med detta, blir bara mer och mer irriterad.

helt rätt dära! Sen är det vanligt att skriva ok istället för okej, att läsa ordet ok går ju fan inte. Man måste isånafall säga bokstäverna! Det är som att folk inte ids skriva, fan snart kommer hela jävla svenska språket vara engelska och förkortningar...jag stör mig faktiskt på de hmm

Ford Racing
479 Inlägg
4 mars 2008
Grabber skrev:
fordelvis skrev:

Jaha du... Är det så du tänkte?

Mus betyder bara en sak..och det vet alla här smile

Ja Just!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 mars 2008
alex_side skrev:
gnäller på alla er som inte gillar piratkopiering!!! HAHAHA gratis är godast..... nä men serre:P vilken trååd asså:P

Jag vill gnälla på alla som säger "serre".
Fulare förkortning får man leta efter.

Eliasss skrev:
fan snart kommer hela jävla svenska språket vara engelska och förkortningar...jag stör mig faktiskt på de

Kanske inte ska använda förkortningar själv då om ingen annan får göra det..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
4 mars 2008
Jävla mäklare som var här på jobbet nyss o skulle ta bilder på lokalen. Fick cpryck varenda gång han tog sina blixtbilder med sin sketa randomkamera. Vill man sälja stället så kan man väl iaf försöka visa hur skiten ser ut EGENTLIGEN istället för att ha bilder som bara är äckligt bajsfula?

Whine whine!

Issa
329 Inlägg
7 mars 2008
Bara för det vill ja me gnälla haha..
På alla som kör ut framför en som inte hittar gasen utan lägger sig i 50 på 70/90 väg.. o bussar e expärter på detta framför allt.. o dessutom till alla som inte använder blinkers de e enormt störigt det med.. nu fick ja me gnällt lite.. bye bye wink

CiViC Issa

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
7 mars 2008
CivicIssa skrev:
Bara för det vill ja me gnälla haha..
På alla som kör ut framför en som inte hittar gasen utan lägger sig i 50 på 70/90 väg.. o bussar e expärter på detta framför allt.. o dessutom till alla som inte använder blinkers de e enormt störigt det med.. nu fick ja me gnällt lite.. bye bye wink

Håller med sånt kan vara irriterande neutral

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
7 mars 2008
pundarjävlar som rör min bil utan tillåtelse, men jag han se det iaf

Vilket jävla drag :)

57 Inlägg
7 mars 2008
jag vill gnälla på alla som förstör bmw bilar med en stor jävla vinge, fula lysen, kromade backspeglar och nå jävla dekal trim från biltema!!

terazzi
7 mars 2008
ALLA SOM INTE BLINKAR o ligger i 30 km/h på 70 väg.. alla verkar va experter på det där jag bor..

1 722 Inlägg
7 mars 2008
jag vill gnälla på min dumma magsjuka sad jag vill bli frisk nu !!!!!!

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Sök