2127
Sök

gnäll tråden!

264 Inlägg
7 mars 2008
Ha! Vilken töpptråd. Vill ge en jävla massa gnäll till alla som låser in sej o lever som eremiter bara för att dom har skaffat flickvän, o sen bara skiter i polarna!!

Issa
329 Inlägg
7 mars 2008
Bara för de så kom ja på en till sak.

Till de som rastar sina hundar ute på trotoaren:S kommer hem sådär vid kvällen sambon har kört o när man då ska kliva ut ur bilen så får man en hundskit under skon.. de e så vidrigt.:S tycker de e blää:P hehe.. o dessutom när man fickparkerat så fint så e där en dum jävel elr till o me två ibland som ställer sig så man inte kommer ut sad vill ju inte skada bilen heller:S nån som vet va man kan göra då??? smile

CiViC Issa

Issa
329 Inlägg
7 mars 2008
Bos skrev:
Ha! Vilken töpptråd. Vill ge en jävla massa gnäll till alla som låser in sej o lever som eremiter bara för att dom har skaffat flickvän, o sen bara skiter i polarna!!

Det e förjväligt. skulle inte tillåta min pojkvän att göra en sådan idiotisk sak:/

CiViC Issa

1 079 Inlägg
7 mars 2008
CivicIssa skrev:
Bara för de så kom ja på en till sak.

Till de som rastar sina hundar ute på trotoaren:S kommer hem sådär vid kvällen sambon har kört o när man då ska kliva ut ur bilen så får man en hundskit under skon.. de e så vidrigt.:S tycker de e blää:P hehe.. o dessutom när man fickparkerat så fint så e där en dum jävel elr till o me två ibland som ställer sig så man inte kommer ut sad vill ju inte skada bilen heller:S nån som vet va man kan göra då??? smile

Råka cykla i en :-(

3 722 Inlägg
7 mars 2008
trött på folk som gör inget annat än gnäller för minsta lilla

Issa
329 Inlägg
7 mars 2008
Digital_Kicker skrev:

Låt folk göra de då?
kanske sitter nån hemma o skrattar för att ja gick ner i en hundskit wink kanske e du en av de som rastar hundar på trotoarerna:P ja sa de för att folk skulle kunna få skratta lite.smile så kommer du o klagar för det .. ja sj kan garva åt de idag jue:S tongue

CiViC Issa

Arg Snickare
875 Inlägg
7 mars 2008
jag är trött på alla jävlar som läggre skambud. eller folk som lovar att komma en tid med pengar och allt fast dom inte kommer, när man ska sälja bilen tex.

3 722 Inlägg
7 mars 2008
CivicIssa skrev:
Digital_Kicker skrev:

Låt folk göra de då?
kanske sitter nån hemma o skrattar för att ja gick ner i en hundskit wink kanske e du en av de som rastar hundar på trotoarerna:P ja sa de för att folk skulle kunna få skratta lite.smile så kommer du o klagar för det .. ja sj kan garva åt de idag jue:S tongue

eee nä

Issa
329 Inlägg
8 mars 2008
Digital_Kicker skrev:
CivicIssa skrev:
Digital_Kicker skrev:

Låt folk göra de då?

eee nä

De verkar inte bättre fakitist:)

CiViC Issa

Fotograf
88 Inlägg
22 mars 2008
måste som många andra gnälla på vädret..va f*n hände med den globala uppvärmningen..??

Jag vill ha torra vägar och 25+ och gärna ett race mot ngn..
Mjukglass och en riktigt kall pilsner när man kommit hem...

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

flaggstångsknoppförgyllare
255 Inlägg
22 mars 2008
nicotin skrev:
måste som många andra gnälla på vädret..va f*n hände med den globala uppvärmningen..??

Jag vill ha torra vägar och 25+ och gärna ett race mot ngn..
Mjukglass och en riktigt kall pilsner när man kommit hem...

jag med

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
22 mars 2008
Vill bara gnälla lite allmänt på att inget blir som man tänkt sig.. tongue

//Edge

Norrlänning
1 453 Inlägg
22 mars 2008
måste gnälla på de sjukt dåliga norrrländska vägarna !  Att biljäveln håller r ju ett mirakel...

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

1 567 Inlägg
22 mars 2008
Måste gnälla på Alla som chippar sin bil hos autotech och sedan kallar den en autotech edition eller power by autotech...Eller autotech performace by autotech  ett exempel är Här är min 850 t5 "autotech"

Missförstå mig inte Autotech är en kanon företag men bara för att du chippat bilen där gör inte den till en av deras sponsrade projekt.

Skrivet med  ironi
Senast redigerat av 940R (22 mars 2008)

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

3 295 Inlägg
22 mars 2008
Hatar att det just nu utanför mitt fönster ÖSER nér snö i mängder!!

57 Inlägg
22 mars 2008
varför salta vägarna? kan man inte bygga in värmeslingor eller nått annat smidigt, känns lite omordernt att salta roll
att sedan lacken tar stryk som faaiin är inte särskillt trevligt heller.

"fattar inte hur du kan upploada med din afrikanska adsl uppkoppling. tankar i 20kb/s, skandalöst. tankar fan snabbare från en chinesefarm som spelar wow och tankar 10 filmer från sin polare."

1 567 Inlägg
22 mars 2008
Sen vill jag även gnälla på alla som importerar högerstyrda japs skyline eller supra ni har dom några år om änns det!! Sedan så läggs dom ut på tex blocket där ingen vill köpa dom. Vilket gör att myten om bilarna försvinner. Billiga japs som är felstyrda och kostar multum i försäkring..

Skrivet med viss ironi

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Evolution Garage
1 299 Inlägg
22 mars 2008
Vill gnälla på alla inavlade volvobönder som inte kan ett piss om annat än volvo å därför tror att det är det enda rätta

Skrivet helt utan ironi

Sky´s the limit...

Dalarna
156 Inlägg
22 mars 2008
först vill jag klaga på alla typer som kör japsare och tror at det är det ända rätta.....
sen vill jag klaga på bilarna som byggs idag, jag tycker alla ser likadana ut och fula är dom med. Sen är det ju ingen ''feeling' eller kvallitet heller.... massa skit bara tongue

Dalarna

Hmm.
22 mars 2008
pumpan skrev:
först vill jag klaga på alla typer som kör japsare och tror at det är det ända rätta.....
sen vill jag klaga på bilarna som byggs idag, jag tycker alla ser likadana ut och fula är dom med. Sen är det ju ingen ''feeling' eller kvallitet heller.... massa skit bara tongue

Jag vill klaga på folk som alltid skriver ända när de egentligen menar endasmile

Sök