2105
Sök

gnäll tråden!

Dalarna
156 Inlägg
22 mars 2008
Hmm. skrev:
pumpan skrev:
först vill jag klaga på alla typer som kör japsare och tror at det är det ända rätta.....
sen vill jag klaga på bilarna som byggs idag, jag tycker alla ser likadana ut och fula är dom med. Sen är det ju ingen ''feeling' eller kvallitet heller.... massa skit bara tongue

Jag vill klaga på folk som alltid skriver ända när de egentligen menar endasmile

sry:rolleyes:

Dalarna

1 567 Inlägg
22 mars 2008
Vill gnälla på alla inavlade Japanbönder som inte kan ett piss om annat än japs å därför tror att det är det enda rätta

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Dalarna
156 Inlägg
22 mars 2008
940R skrev:
Vill gnälla på alla inavlade Japanbönder som inte kan ett piss om annat än japs å därför tror att det är det enda rätta

Jag håller med på den...

Dalarna

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
22 mars 2008
Ellertz skrev:
måste gnälla på de sjukt dåliga norrrländska vägarna !  Att biljäveln håller r ju ett mirakel...

Håller fullständigt med!
Sitter och svär så fort man ska ut o köra...

huh?
10 427 Inlägg
22 mars 2008
Vill gnälla på Saab 93 SC Aero-ägare som inte vet hur man använder
sitt fordon när bilen framför kör 65km/h på 90 väg och raksträckan är
lång och sikten god. roll

1 567 Inlägg
22 mars 2008
Folk som kör med dimljus dygnet runt..Är och kommer aldrig bli snyggt

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

3 650 Inlägg
583 Inlägg
22 mars 2008
Jag vill gnälla på alla som tycker att volvo är helsvenskt när de egentligen ägs av Ford.
Och när jag endå håller på vill jag gnälla på alla som tycker volvo är snygga när dom ser ut som containrar.

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

4 506 Inlägg
22 mars 2008
Jag vill gnälla på alla som tror att 240 m,m väger 2ton..
De väger 1340kg.

Och jag vill gnälla på Ford som har sedan 02 förstört Volvo helt å hållet.

Kan du andas kan du dö.

7 120 Inlägg
22 mars 2008
pumpan skrev:
940R skrev:

Jag håller med på den...

Hörni.... yikes

terazzi
22 mars 2008
Jag vill gnälla på as,som gnäller på en och påstår saker som dem inte vet ett jävla skit om!!

22 mars 2008
jag vill gnälla på de volvo 740 ägarna som tror att deras bilar är bäst och snyggast! (är du inte en av dom så behöver du inte ta åt dej) smile

teknisk konsult, inriktning konflikthantering.
444 Inlägg
23 mars 2008
Vill gnälla på alla som gnäller att folk röstar 1:or och 2:or utan att kommentera, folk som gnäller på att det borde vara åldersgräns och bilkrav på garaget, folk som gnäller på att dom inte kommer med i de olika kategorierna. Äh fan, jag vill gnälla på alla som gnäller, inkl mig själv. Väx upp för fan, gilla läget.

Man köper int nå nytt, man köper nå gammart som racklar så man lär sig nå

7 100 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
mickinho skrev:
jag vill gnälla på de volvo 740 ägarna som tror att deras bilar är bäst och snyggast! (är du inte en av dom så behöver du inte ta åt dej) smile

hehe,jag hatar volvo,men kör en 745 ändå tongue
och den är fan inte snygg!!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Norrlänning
1 453 Inlägg
24 mars 2008
Bruden skrev:
Ellertz skrev:
måste gnälla på de sjukt dåliga norrrländska vägarna !  Att biljäveln håller r ju ett mirakel...

Håller fullständigt med!
Sitter och svär så fort man ska ut o köra...

hehe mm, helt värdelöst äre, speciellt inne i stan.. Sen måste ja fråga om du pluggar på västermalm ? tyckte ja kände igen dig därifrån smile

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

Issa
329 Inlägg
30 mars 2008
Skyline_dennis skrev:
Pikey skrev:
HyperSonica skrev:

gnäller på allt som har med skåne att göra!!!

(Förutom Sundsbussarna)

GNÄLLER PÅ NORRLÄNNINGAR!"

GNÄLLER PÅ SÖRLÄNNINGAR SOM GNÄLLER PÅ NORRLÄNNINGAR!

man gnäller inte på skåningar:D de e bäst:D man gnäller på norrlänningar:D  roll

CiViC Issa

470 Inlägg
30 mars 2008
Hata söndagar och att nästan alla bara har trumbromsar bak på sina sierror,
Nu när jag behövde reservdelar uscha....

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

819 Inlägg
30 mars 2008
Nu ska jag tamejfan gnälla på alla oseriösa människor som vistas på detta forum.
Exempel, såg jag alldeles nyss en tråd om någon som ville ha tips på styling till sin 740, och vad får han till svar jo sälj bilen, går inte att styla osv osv.
Det var vell inte det han frågade om? Han frågade efter tips på styling inte om han ska köpa en ny bil. Och att bilen är ful och inte går att styla. Herregud det är ju rent ut sagt barnsligt.
Börjar bli måttligt trött på sånt här gnäll överallt som är så otroligt off topic så man kräks.
SÅ SLUTA SPAMMA NER VARENDA TRÅD MED MENINGSLÖSA OFF TOPIC OCH GNÄLL KOMMENTARER OCH LÅT DETTA VARA OCH FÖRBLI ETT SERIÖST FORUM!!!!

usch nu har jag gnällt.

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533

Förjaevle Brao
555 Inlägg
30 mars 2008
ok, nu skulle ja vilja passa på att gnälla på folk som hela tiden klankar ner på andras bilar....

Ge Fan i de!!!

Sök