Då passar jag på att gnälla lite på att en grund till ett hus som kommer och skall monteras imorron kl 07.00, diffar på några cm, vilket betyder att jag får ta fram vinkelslipen och rätta till detta nu efter lunchen! Tur att solen skiner annars hade jag nog vägrat!
Jag hatar mitt jobb, jag hatar mitt jibb, jag hatar mitt jobb, jag hatar mitt jobb... Det suuuger Puung... Och swedbank kan dra åt hellvete... fått byta kort 3 gå nger detta året redan... bhaaaa.... Jobbiga skiiit!
Jag har opererat knäet för 3 veckor sedan och just idag har jag varit på återbesök på sjukhuset där läkaren har tagit av stödskenan som jag har haft på benet under dessa 3 hemmabundna veckor... Jag måste bara gnälla på hur jäkla tråkigt jag har haft det när jag suttit hemma och ugglat. Känns som jag har varit med i Big Brother bara det att jag är den enda deltagaren - dessutom vann jag inga pengar... Det var förvisso ganska trevligt att låta morsan betjäna en med att handla snask. Men 3 veckors stillasittande är lite väl lång tid... Usch o fy o fan...