gnäll tråden!

Skalman
6 juni 2008 · 508 Inlägg

Jag vill gnälla på Autoexperten beställde kopplings kitt där till min bil och jag beställde det den 9 maj och har ännu inte kommit och idag är det 6 Juni alltså har det gått 4 veckor idag och han jag beställde ifrån sa att det skulle ta 2,5  vecka så blir att vänta yttligare en vecka. Har varit inne i tisdags och pratade med dom och då skulle dom ringa direkt så fort den kom men det sa dom förra tisdagen jag var inne också .
Synd att man inte kan köpa kopplingskitt till min bil som är förstärkt någon annan stans vist 3 veckor kan jag vänta men det ska inte ta längre tid då utan då är 3 veckor max om man säger att det ska ta 3 veckor.

Så är det när man beställer grejer från tyskland tydligen att det tar tid.

Hoppas jag får rabbat när jag hämtar ut den sen för att jag har fått vänta så länge men det är väl ingen risk.

Första och sista gången jag hadlar av dom om den inte kommer nästa vecka .

Det var det jag hade att gnälla om.

Skalman
6 juni 2008 · 508 Inlägg

Sedan vill jag även gnälla över bensin priset också och det tar vi i en helt egen tråd till för det är aldeles färjävligt högt tycker jag så sänk det fort som bara den. Lagom om det skulle kosta 8 kr litern som etanolen gör .

skjortan Down n`out
6 juni 2008 · 514 Inlägg

bmx skrev:

boos_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Vafan e emo? hmm

nån som inte är normal iaf big_smile

mad

emo ä en musikstil tongue

Down n`out
BBAD Utbildad hobbymekare
6 juni 2008 · 1 125 Inlägg

vill klaga på mitt ljud i bilen, låter inte som tidigare

kan ifs bero på att man börjar vänja sig haha

Volvo 855 GLE "Low and Green" (1993)
Martin 9-3 Fisketokig
6 juni 2008 · 2 997 Inlägg

Jag vill passa på att klaga på alla korkade studenter som bara har för avsikt att festa och bränna pengar när det enda de firar (största delen) är kommande studieskulder eller arbetslöshet.

Att folk kan ens tänka tanken att bränna så mycket pengar om de inte har en aning om hur och när de kommer få inkomst.

Istället ska det supas och festas flera dagar, vilket jävla moget sätt att börja ett någorlunga vuxet liv efter daltandet i skolan.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
EpsiloN Trägnagare
6 juni 2008 · 185 Inlägg

Dig!

All show and no go!
Casy vinnarskalle!
7 juni 2008 · 907 Inlägg

nu klagar jag på sånna som alltid skriver "rätta mig ifall jag har fel" efter en avslutad mening.. VARFÖR ens skriva om man inte är 100% säker? Fy!

BMW M3 "Crisis" (2002)
BMW 1600-2 "Polaris" (1968)
Jerk-R
7 juni 2008 · 593 Inlägg

Måste klaga på alla dessa oseriösa köpare som inte hör av sig när dom får ett "hinder" för att köpa något... Jag måste bli av med min PA-anläggning nån gång! :E

Madmazda
7 juni 2008 · 37 Inlägg

Smedhult skrev:
ja vill gnälla på alla idioter som är "rasister" när ingen ser, alltså kan stå o haila på bilder o sitta o skrika glåpord mot ensamma invandrare en lördagsnatt, men när man väl går emot fanskapen så springer alla deras polare medans en av dom får stå kvar o försöka förklara, oftast helt förgäves...

Vadårå,, är du svarting eller ? =P

joonte_ got stance?
8 juni 2008 · 546 Inlägg

vill gnälla på alla idioter som köper en civic innan mig

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
zzzoder
8 juni 2008 · 358 Inlägg

jävla grannkärring!.. har hållt på att dämpa bagageluckan idag.. o då blir jag ju tvungen att vrida på lite för att se på vilka punkter skaller / missljudet kommer.. vilket jag förklara för kärringen då hon kommer o klagar över ljudnivån. Fan, mitt på ljusa dagen ska väll inte spela nån roll.. kan förstå henne om de vore kvälls tid eller tidigt på morgonen.

jefla irriterad!.. o de gånger jag slog på stereon så var de max 20 sekunder. idiot!

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!
Aruzo Ace Ventura
8 juni 2008 · 1 240 Inlägg

Jag vill gnälla på försäljaren på bilia i köping! Som trots att det är lag på att varudeklarera och lämna 1 månads körgaranti på bilar över 15 tusen vägrar göra detta... Går bilen sönder får du väl ringa sa han... dessutom bjöd han mig 38000 tusen för min s70 på telefon men på plats bjöd han bara 30000....

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
ceasarsallad
9 juni 2008 · 43 Inlägg

Fy fan jag tycker emos borde vara skottpengar på! samma me dom där jävla bla*tarna också

I used to smoke pinners while my moms made dinner
Now I smoke bombs and rock with Lynyrd skynyrd
Ford mustang "The Blue Scorpion" (1969)
Eclips3 Lidhultare.
9 juni 2008 · 325 Inlägg

ceasarsallad FTW!

o jag vill gnälla på alla idiote som cyklar/går så kommer man o rullar, dom med! så saktar man in o visar tydligt att man är påväg att stanna! så stannar som idioterna med! när iaf gående har företäde!!!!!!! sen skulle jag nog kunna rabbla upp kanske 3 sidor gnäll enligt mina kompisar när jag kör ^^

-Twiajävlen-
MrKerm Avstängd
11 juni 2008 · 1 557 Inlägg

vill gnälla för att jag inte är trött men måste sova sad

Senast redigerat av MrKerm (11 juni 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
xXchamXx94 Studerande
11 juni 2008 · 727 Inlägg

Köp mig finaste volvo i sverige!!!!!!!!!! snälla?!?!?!?! hehe hittar ej på så mkt tongue

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
__hogberg__
11 juni 2008 · 1 161 Inlägg

Vill gnälla för att jag inte hittar det jag letar efter på goggle tongue

alexbenhard Hemlig Agent
12 juni 2008 · 1 115 Inlägg

__hogberg__ skrev:
Vill gnälla för att jag inte hittar det jag letar efter på goggle tongue

testa att leta på google istället då kanske du hittar det big_smile

MrKerm Avstängd
12 juni 2008 · 1 557 Inlägg

alexbenhard skrev:

__hogberg__ skrev:
Vill gnälla för att jag inte hittar det jag letar efter på goggle tongue

testa att leta på google istället då kanske du hittar det big_smile

big_smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
STriiiker
12 juni 2008 · 609 Inlägg

Tänkte gnälla på volvo, eller Bilia som de nu heter, har en volvo 240 turbo helt orginal (gått 2 mil) som de inte vill sälja.........

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang