gnäll tråden!

bmx
10 januari 2008 · 7 100 Inlägg

boos_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:

bmx skrev:

eyyyy,jag är emo mad

Vafan e emo? hmm

nån som inte är normal iaf big_smile

mad

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
ILarsaI
10 januari 2008 · 326 Inlägg

bmx skrev:

ILarsaI skrev:

bmx skrev:
öhhh de har jag inte sagt?

Nej, jag blandade ihop dig med en annan. Sorry.
Men jag fick gnälla lite iaf. wink

haha lungt tongue
haha jao precis smile

Men nu, lungt? WTF, lunga, lungt, lugnt. smile
Som du skrev, här ska gnällas. wink

richardoo290 VOLVO for life..
10 januari 2008 · 2 113 Inlägg

bmx skrev:

boos_ skrev:

Irmscher Vectra skrev:

Vafan e emo? hmm

nån som inte är normal iaf big_smile

mad

vet inte hur emo du e men klär du dig som på halloween o skär dig i armarna vill ja gnälla på dig! tongue

undergroundracing
10 januari 2008 ·

Haha underhållade tråd, bara en massa skitsnack som tar plats på serven big_smile
Kommer säkert bli låst när någon retar upp sig på nått ordentligt å balla ur.

bmx
10 januari 2008 · 7 100 Inlägg

richardoo290 skrev:

bmx skrev:

boos_ skrev:

nån som inte är normal iaf big_smile

mad

vet inte hur emo du e men klär du dig som på halloween o skär dig i armarna vill ja gnälla på dig! tongue

näe för det är inte emo!!
emo är en musik stil!!!

och nu kmr det säkert nån att gnälla på "man kan väll inte vara en musikstil" mm!!
men man säger ju att man är hårdrockar,hiphopare mm så då säger jag att jag är emo!!

och btw!!det är faktiskt bra att skära sej i armarna,för det har nåt med blodet att göra tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
John87 Stolt Volvoägare
10 januari 2008 · 4 913 Inlägg

bmx skrev:
emo är en musik stil!!!

och nu kmr det säkert nån att gnälla på "man kan väll inte vara en musikstil" mm!!
men man säger ju att man är hårdrockar,hiphopare mm så då säger jag att jag är emo!!

och btw!!det är faktiskt bra att skära sej i armarna,för det har nåt med blodet att göra tongue

Nja nja nja.
Vad emo är är väl mer en tolkningsfråga.

Frågar du mig är det en livsstil som innehåller en viss musik och utseende m.m.

Och att det är bra att skära sig råder väl delade meningar om. Det frigör endorfiner i kroppen som får en att må bra också, men inte fan är det bra.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
richardoo290 VOLVO for life..
10 januari 2008 · 2 113 Inlägg

bmx skrev:

richardoo290 skrev:

bmx skrev:

mad

vet inte hur emo du e men klär du dig som på halloween o skär dig i armarna vill ja gnälla på dig! tongue

näe för det är inte emo!!
emo är en musik stil!!!

och nu kmr det säkert nån att gnälla på "man kan väll inte vara en musikstil" mm!!
men man säger ju att man är hårdrockar,hiphopare mm så då säger jag att jag är emo!!

och btw!!det är faktiskt bra att skära sej i armarna,för det har nåt med blodet att göra tongue

musiken har ja inget emot, utan jag är emot utspökade ungar/dem som skär sig/ och ligister som kallar sig för emos, dem är emo´s enligt mig tongue

men musiken får man lyssna på, sålänge man sj är normal hmm

The_Rebel Gréve
10 januari 2008 · 497 Inlägg

richardoo290 skrev:

bmx skrev:

richardoo290 skrev:

vet inte hur emo du e men klär du dig som på halloween o skär dig i armarna vill ja gnälla på dig! tongue

näe för det är inte emo!!
emo är en musik stil!!!

och nu kmr det säkert nån att gnälla på "man kan väll inte vara en musikstil" mm!!
men man säger ju att man är hårdrockar,hiphopare mm så då säger jag att jag är emo!!

och btw!!det är faktiskt bra att skära sej i armarna,för det har nåt med blodet att göra tongue

musiken har ja inget emot, utan jag är emot utspökade ungar/dem som skär sig/ och ligister som kallar sig för emos, dem är emo´s enligt mig tongue

men musiken får man lyssna på, sålänge man sj är normal hmm

vad är de för musik ens?.. å nämnnågra grupper eller nå då.. OCH jag gnäller på att min motor kokar å går på 5 just nu å att jag inte har råd till en annan tongue

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
10 januari 2008 · 5 042 Inlägg

Fan va vi bara gnäller (^^,)

C H E V R O L E T <3
richardoo290 VOLVO for life..
10 januari 2008 · 2 113 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:
Fan va vi bara gnäller (^^,)

men ge dig... kan du aldrig vara tyst? roll


cool

blacken
10 januari 2008 ·

Jag vill gnälla på alla puckskallar som när dom ska in på macken för att handla. Så parkerar dom skitstövlarna vid pumparna och blockar för dom som vill tanka. Är ni så dj""la handikappade så att ni inte kan parkera där man ska parkera, och gå 10 meter så får ni väl beställa handikapp transport då. mad

Jimmy_N Makaronborrare
10 januari 2008 · 993 Inlägg

Sen vill jag gnälla på alla som är så tveksamma när det gäller rondell körning. Rondeller är till för att få trafiken att flyta på bättre och det gör den inte om ni ska stå och vänta ut en bil som kommer 100 meter bort tongue

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 januari 2008 · 5 753 Inlägg

jag vill gnälla på dom som kör om och sedan lägger sig framför och inte kör nå fortare än mig! så jävla störande!!

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
10 januari 2008 · 2 258 Inlägg

calibra1992 skrev:
Sen vill jag gnälla på alla som är så tveksamma när det gäller rondell körning. Rondeller är till för att få trafiken att flyta på bättre och det gör den inte om ni ska stå och vänta ut en bil som kommer 100 meter bort tongue

Jag som trodde de va till för att åka runt runt runt i på bredden... Men då har jag misstagit mej tongue ha ha smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
jonesono Personal- och beteendevetare
10 januari 2008 · 1 082 Inlägg

richardoo290 skrev:

jonesono skrev:

richardoo290 skrev:
jag gnäller på:            1. för mkt EMO´s i sverige idag.. usch stackars barn
                                 2. Jävla vinterväder fan ingen snö! o sommar som e förvarm!
                                 3. vissa skrothögar här har högsta betyg! fan va surt!
                                 4. aftonbladet.se me sina lögner o vinklade skit hela tiden!
                                 5. ALLA politiker e dumma i huvudet!
                                 6. bensin och snuskatterna e höjda och snart ölen med !!
                                 7. soffliggare som får pengar för o pilla sig i naveln!
                                 8. allmänna idioter! brottslingar m.m
                                 9. vägverkets telefonister
                                 10. poliser prioriterar fel saker!
                                 11. sveriges försvar rustas ner medans andra länders rustas upp!

ÄASCH orka skriva mer nu,  åt helskotta me alltihop!

1. Varför bry sig? Slut öronen - det är en musikstil, om än invecklad sådan.
3. Betyg har aldrig fungerat tillfredsställande.
4. Därför läser man...expressen... eller, så läser man dagstidningar istället.
5. ALLA medborgare också.. det är vi som röstar fram dem.
6. Kalasbra.. ju mer "onödigheter" som beskattas, ju bättre.
7. Japp, det rör sig om hela 1% av medlen som går till detta! (Källa: sif.se) Men alla får skiten för det. Okunskap så det skriker om det.
10. "... och det har de alltid gjort".. Men! Så länge det finns korkade medborgare så har polisen för lite tid för "rätt" saker.
11. Ryssen tar dig nog snart...

du e fan löjlig, detta är en gnäll tråd ? usch vad fjantigt att börja så..  vad irreterad man blir.. *gnäll* - *gnäll*

Du gnällde och jag gnällde på ditt gnäll (och gav svar på det också). Så sluta gnäll på mig nu och låt mig gnälla på ditt gnäll över mitt gnäll.

Nu är det dags att gnälla på folk som inte kan stava/ihopskriva/isärskriva sina rubriker korrekt.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
richardoo290 VOLVO for life..
10 januari 2008 · 2 113 Inlägg

jonesono skrev:
Nu är det dags att gnälla på folk som inte kan stava/ihopskriva/isärskriva sina rubriker korrekt.

då måste jag gnälla mer på dig för jag blir så sur på folk som gnäller om särskrivning! mad

richardoo290 VOLVO for life..
10 januari 2008 · 2 113 Inlägg

blacken skrev:
Jag vill gnälla på alla puckskallar som när dom ska in på macken för att handla. Så parkerar dom skitstövlarna vid pumparna och blockar för dom som vill tanka. Är ni så dj""la handikappade så att ni inte kan parkera där man ska parkera, och gå 10 meter så får ni väl beställa handikapp transport då. mad

word! cool

jonesono Personal- och beteendevetare
10 januari 2008 · 1 082 Inlägg

richardoo290 skrev:

jonesono skrev:
Nu är det dags att gnälla på folk som inte kan stava/ihopskriva/isärskriva sina rubriker korrekt.

då måste jag gnälla mer på dig för jag blir så sur på folk som gnäller om särskrivning! mad

Ja, om fler har den inställningen så förstår jag att hälften här har så kallad "dyslexi".
Har man det inte, så handlar det om ren och skär slapphet gentemot sig själv, andra man skriver till och det svenska språket.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
Youngblood Billackerare
10 januari 2008 · 737 Inlägg

Jag vill gnälla på att detta är en jäkligt skön gnäll tråd.. roll

Senast redigerat av Youngblood (10 januari 2008)

Corrado VR6R 3.0 Turbo
Volkswagen Corrado VR6 "Corrado VR6R 3.0 Turbo" (1992)
richardoo290 VOLVO for life..
10 januari 2008 · 2 113 Inlägg

jonesono skrev:

richardoo290 skrev:

jonesono skrev:
Nu är det dags att gnälla på folk som inte kan stava/ihopskriva/isärskriva sina rubriker korrekt.

då måste jag gnälla mer på dig för jag blir så sur på folk som gnäller om särskrivning! mad

Ja, om fler har den inställningen så förstår jag att hälften här har så kallad "dyslexi".
Har man det inte, så handlar det om ren och skär slapphet gentemot sig själv, andra man skriver till och det svenska språket.

stör mig även på besservissar roll

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang