gnäll tråden!

terazzi
11 januari 2008 ·

hahaha då vill jag gnälla på att jag hatar guitar hero o samtidigt gnäller jag för jag inte är så duktig på det.. men vad gör det när man inte ens tycker om och spela det wink haha
PLUS jag gnäller igen på att jag inte har råd med fälgarna big_smile haha

saab9_3turbo
11 januari 2008 · 173 Inlägg

jag vill gnälla på mig själv att jag klarar av expertnivån, men skäms över det...

Kalle_Ponken
11 januari 2008 · 1 752 Inlägg

saab9_3turbo skrev:

Kalle_Ponken skrev:

saab9_3turbo skrev:
orka att du inte orkar lära dig gitarr.... och orka att du inte har guitar pro som vissar lätt hur du lär dig nya låtar. orka att jag lär dig så du kan lära dig gitarr bättre ;>

Me hallå! orka att du inte orkar med att jag inte orkar lära mig spela gitarr lixom...! O orka att jag aldrig har hört talas om guitar pro! o orka att jag nu bara MÅSTE sitta o leta reda på det nu på den här extremt sega internetuppkopplingen vi har här på vischan! o orka att jag inte orkade äta upp min pizza förut o nu ligger den bara o hånar mej! dumma hawaii med kebabsås o pommes som orkar med o håna mej på det sättet...!

haha jag måste bara klaga på att du köper en pizza med kebabsås utan kebab och att du köpte pomme till.

orka att du har en dålig uppkoppling

Men orka att pizzagubben hade på på tok för mycket med pommeskrydda med så att hela pizzan smakade nån konstig blandning mella nachochips o pizza typ..tongue O orka att vi snart har skrivit upp en hel sida med massor saker som vi inte orkar! fan för oss!

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
bmx
11 januari 2008 · 7 100 Inlägg

fan va alla gnäller på mina särskrivningar då tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Kalle_Ponken
11 januari 2008 · 1 752 Inlägg

bmx skrev:
fan va alla gnäller på mina särskrivningar då tongue

orka att du orkar uppmärksamma att alla klagar på dina särskrivningar då!

tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
TFkarlsson Varningar. 36
11 januari 2008 · 1 200 Inlägg

Men ååh! Jag måste bara gnälla lite på allt gnäll här i tråden. va ere för fasoner? Nu får ni ta och skärpa er pojkar och flickor. tongue

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
bmx
11 januari 2008 · 7 100 Inlägg

Kalle_Ponken skrev:

bmx skrev:
fan va alla gnäller på mina särskrivningar då tongue

orka att du orkar uppmärksamma att alla klagar på dina särskrivningar då!

tongue

men ja orkade inte orka mej nå nåt annat tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
richardoo290 VOLVO for life..
11 januari 2008 · 2 113 Inlägg

calibra1992 skrev:

richardoo290 skrev:

saab9_3turbo skrev:
orka att strängen gick av på gitarren och smälde till på mig -.-

gitarrer är för hippies!  mad



... lol ...

Har faktiskt spelat lite gitarr så då påstår du att jag är en hippie????????
Nähä nu blev jag så kränkt att jag kanske polisanmäler dig precis som killen i Karlstad gjorde mot Maskinen big_smile

du fattade att de var ett skämt va?

Jimmy_N Makaronborrare
11 januari 2008 · 993 Inlägg

richardoo290 skrev:

calibra1992 skrev:

richardoo290 skrev:

gitarrer är för hippies!  mad



... lol ...

Har faktiskt spelat lite gitarr så då påstår du att jag är en hippie????????
Nähä nu blev jag så kränkt att jag kanske polisanmäler dig precis som killen i Karlstad gjorde mot Maskinen big_smile

du fattade att de var ett skämt va?

Jag gnäller på att du nu tar alla på Garaget som så humorlösa att du måste fråga om man fattade att det var ett skämt tongue

richardoo290 VOLVO for life..
11 januari 2008 · 2 113 Inlägg

calibra1992 skrev:

richardoo290 skrev:

calibra1992 skrev:

Har faktiskt spelat lite gitarr så då påstår du att jag är en hippie????????
Nähä nu blev jag så kränkt att jag kanske polisanmäler dig precis som killen i Karlstad gjorde mot Maskinen big_smile

du fattade att de var ett skämt va?

Jag gnäller på att du nu tar alla på Garaget som så humorlösa att du måste fråga om man fattade att det var ett skämt tongue

man vet ju inte 60% av alla mina skämt tas på fullaste allvar tongue

saab9_3turbo
11 januari 2008 · 173 Inlägg

Jag vill gnälla på alla tv4a idoler som är överallt och suger mest

richardoo290 VOLVO for life..
11 januari 2008 · 2 113 Inlägg

saab9_3turbo skrev:
Jag vill gnälla på alla tv4a idoler som är överallt och suger mest

dem vill ja också gnälla på! mad  + alla de jäkla reality-showerna + banta pogrammen + mamma kan inte uppfostra barn pogrammen lol

terazzi
11 januari 2008 ·

DÅ vill JAG gnälla igen big_smile
Denna gång på alla jävla sthlms brats!!!
Som tror dem kan göra vad fan som helst och sen det slickade håret, ne fyfan vad vidrigt!!

richardoo290 VOLVO for life..
11 januari 2008 · 2 113 Inlägg

terazzi skrev:
DÅ vill JAG gnälla igen big_smile
Denna gång på alla jävla sthlms brats!!!
Som tror dem kan göra vad fan som helst och sen det slickade håret, ne fyfan vad vidrigt!!

hahaha! gud så ja håller med! lol

Defcon Renaultskadad
11 januari 2008 · 694 Inlägg

nä nu skall JAG gnälla, och d e på min jävla huvudvärk jag får ju mer jag läser denna tråden haha ! wink OOOoooh d va bra för huvuvärken.. nu kom den ^^

S60REVOLVE
11 januari 2008 · 1 Inlägg

richardoo290 skrev:

terazzi skrev:
DÅ vill JAG gnälla igen big_smile
Denna gång på alla jävla sthlms brats!!!
Som tror dem kan göra vad fan som helst och sen det slickade håret, ne fyfan vad vidrigt!!

hahaha! gud så ja håller med! lol

Hehe! Jag med!! Jävla slibbiga... De ända sättet att få till den frillan e ju att dusch-vägra:lol:
cool

Kalle_Ponken
11 januari 2008 · 1 752 Inlägg

terazzi skrev:
DÅ vill JAG gnälla igen big_smile
Denna gång på alla jävla sthlms brats!!!
Som tror dem kan göra vad fan som helst och sen det slickade håret, ne fyfan vad vidrigt!!

Men orka att du kommer från Stockholm o att du har låtit dom hålla på så som dom gör utan att du har ens har sagt åt dom att dom inte borde vara så fruktansvärt dryga/fula/töntiga/arroganta/bortskämmda/uppblåsta o rent allmänt idiotiska...tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
volvo_Tobias
11 januari 2008 · 687 Inlägg

Jag måste gnälla på den här fula äckliga tråkiga vintern som inte är någon vinter,det bara regnar o är fult o mörkt slabbigt o tråkigt. Det kan väl snöa så man kan ut o leka med volvon.

terazzi
11 januari 2008 ·

Kalle_Ponken skrev:

terazzi skrev:
DÅ vill JAG gnälla igen big_smile
Denna gång på alla jävla sthlms brats!!!
Som tror dem kan göra vad fan som helst och sen det slickade håret, ne fyfan vad vidrigt!!

Men orka att du kommer från Stockholm o att du har låtit dom hålla på så som dom gör utan att du har ens har sagt åt dom att dom inte borde vara så fruktansvärt dryga/fula/töntiga/arroganta/bortskämmda/uppblåsta o rent allmänt idiotiska...tongue

hahahhahahaha smile jävla tur den sporrade er iaf wink
glad man inte är 08 genuint så man blir som dem svinen iaf ^^
haha bara för d måste jag gnälla tillbaka för att ALLA inte svarade på mitt gnäll ffs big_smile haha

Kalle_Ponken
11 januari 2008 · 1 752 Inlägg

Aaa nu vart jag sugen på o gnälla lite igen..!
Usch vad jag är trött!!!
Ja det var väll allt i princip...Nä just fan! Colan är slut med..sad Lika bra o snutta kudden då^^

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang