2106
Sök

gnäll tråden!

terazzi
11 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
Aaa nu vart jag sugen på o gnälla lite igen..!
Usch vad jag är trött!!!
Ja det var väll allt i princip...Nä just fan! Colan är slut med..sad Lika bra o snutta kudden då^^

Oboy går alltid?
cider?
Öl?

1 752 Inlägg
11 januari 2008
terazzi skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Usch vad jag är trött!!!
Ja det var väll allt i princip...Nä just fan! Colan är slut med..sad Lika bra o snutta kudden då^^

Oboy går alltid?
cider?
Öl?

Nä inget alkoholhaltigt för min del! O då kan jag ju passa på o klaga lite igen då!tongue Fan att man ska upp relativt tidigt imorn för o åka ner till Boxholm o hälsa på Lotta så vi kan börja bolla frma idéer om Gatebil som ska va här i Mantorp o att vi antagligen kommer o ha 1564 grejer o hålla reda på fram tills dess!! tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

terazzi
11 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
terazzi skrev:
Kalle_Ponken skrev:
Usch vad jag är trött!!!

Oboy går alltid?
cider?
Öl?

Nä inget alkoholhaltigt för min del! O då kan jag ju passa på o klaga lite igen då!tongue Fan att man ska upp relativt tidigt imorn för o åka ner till Boxholm o hälsa på Lotta så vi kan börja bolla frma idéer om Gatebil som ska va här i Mantorp o att vi antagligen kommer o ha 1564 grejer o hålla reda på fram tills dess!! tongue

haha tur det smile
fan vad najs det låter ju smile
själv är man i typ samma veva, fast en egen bilträff som måste planeras ^^
lycka till kalle big_smile hehe

1 752 Inlägg
11 januari 2008
terazzi skrev:
Kalle_Ponken skrev:
terazzi skrev:

Oboy går alltid?
cider?
Öl?

haha tur det smile

Vad är det för träff du håller på o planerar då!?big_smile hehe tack ska du ha! det lär behövas!tongue

173 Inlägg
11 januari 2008
Orka att du inte gått och lagt dig än, jag har tillochmed gjort en halv låt i guitar pro, orka att jag fick en sån bra musik idè kl kvart över 3.........

terazzi
11 januari 2008
Kalle_Ponken skrev:
terazzi skrev:
Kalle_Ponken skrev:

haha tur det smile

Vad är det för träff du håller på o planerar då!?big_smile hehe tack ska du ha! det lär behövas!tongue

måste ja gnälla först? då gnäller jag för jag snart somnar med huvudet i tangenrbordet wink haha..
en med sponsorpriser om allt går som vi vill,har ca nu 2 mån på mig o fixa det.. känner inte alls stressen eller så tongue haha.. ahh d e bara köra på så d rycker som jag o polaren gör utanför vårt polishus wink hahaha..

1 752 Inlägg
11 januari 2008
Orka att jag vart nått grymt förbannat pissnödig!!Så jag säger väll kort o gott så här nu...Sov så gott o dröm sött!!^^

Varningar. 36
1 200 Inlägg
11 januari 2008
Gnäller på att jag inte kan sova. Får bara lust att bränna in käften på mig själv, precis just vid det här klockslaget i stort sett varje natt känner jag hur mitt tryne är som en magnet mot näven. Fyfan vad jobbigt det är när man äntligen fått ett jobb och ska upp tidigt, så kan man inte sova.

Gnäller även lite diskret på att översättningen på BORAT på köp-DVD SUGER!
Senast redigerat av TFkarlsson (11 januari 2008)

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Charkuterist
88 Inlägg
11 januari 2008
Lika bra att gnälla lite till då..
Kan inte heller sova sad fan ska ju upp vid 06, men efter 4 tim vridande på sig i sängen insåg jag att det inte va ngn idé att ligga kvar där *suck*

284 Inlägg
11 januari 2008
jag vill gnälla på att jag inte har nån volvo längre, utan en turkamazon.. och det är pinsamt.

/Anna
Det man inte vet har man ingen aning om..

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
11 januari 2008
my740is-fantastic skrev:
jag vill gnälla på att jag inte har nån volvo längre, utan en turkamazon.. och det är pinsamt.

Du ångrar dig endå hmm ???

C H E V R O L E T <3

284 Inlägg
11 januari 2008
Children-Of-Bodom skrev:
my740is-fantastic skrev:

nej, jag är rätt så nöjd faktiskt, men det är ändå pinsamt. hmm

/Anna
Det man inte vet har man ingen aning om..

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
11 januari 2008
my740is-fantastic skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
my740is-fantastic skrev:

nej, jag är rätt så nöjd faktiskt, men det är ändå pinsamt. hmm

Men du behöver ju inte lägga upp den på Gorg så alla kan se din tabbe wink
Senast redigerat av John87 (11 januari 2008)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Pfffft
906 Inlägg
11 januari 2008
Jag hade velat gnälla på.. Min bil. Min hund. Min mamma. Mitt jobb. Dig.
Så tack, nu känns det mkt bättre...

Umadbro?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
11 januari 2008
postorder_probe skrev:
Jag hade velat gnälla på.. Dig.

Määh. Tack för den hmm sad

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

OEM <3
6 957 Inlägg
11 januari 2008
Bra tråd!

E så JÄVLA less på alla förstabils-trådar...!!!

Mvh

OEM <3

173 Inlägg
11 januari 2008
Jag vill gnälla på USA och deras överskattade skådespelare. Ock så vill jag gnälla på alla de fanatiker de har som dyrkar dem vad de än gör, fel som rätt...

Och att alla tillslut kommer bli guvernör över nån delstat...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 januari 2008
jag vill gnälla på att det är plus grader ute så det blir tö snö, är inge kul att köra skoter i töö snö... ska vara minus och puder big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Mest i vägen.
205 Inlägg
11 januari 2008
Jag vill gnälla på att jag har bihålsinflammation och en begynnande öroninflammation! GNÄLL! mad

281 Inlägg
11 januari 2008
Tyvärr så har jag inget att gnälla på, man det är kul att läsa allt det ni skriver gnällspikar lol

Ha en trevlig helg iaf big_smile

Varför flyga med SAS, när du
kan åka med Viggen !

Sök