nä då..men blanda inte överfallen..dom ska sitta där dom satt innan
Ofan, jag e kass vad gäller sådana saker så vorre skitschysst om ni alla kommer med bra tips osv.
Finns de nått bra sätt att tjäna nån fjuttig hästkraft på enkla och billiga sätt nu när man endå har motorn ute?
alltså överfallen som håller kammarna ska sitta på samma ställe där dom satt.. angående trimmning så en avgaskam på insugningssidan?.. du kan ju med fördel motionera dina lyftare nu när toppen är av..
nä då..men blanda inte överfallen..dom ska sitta där dom satt innan
Ofan, jag e kass vad gäller sådana saker så vorre skitschysst om ni alla kommer med bra tips osv.
Finns de nått bra sätt att tjäna nån fjuttig hästkraft på enkla och billiga sätt nu när man endå har motorn ute?
alltså överfallen som håller kammarna ska sitta på samma ställe där dom satt.. angående trimmning så en avgaskam på insugningssidan?.. du kan ju med fördel motionera dina lyftare nu när toppen är av..
Hur mycket jobb är det med att byta avgaskam på insugssidan då? Värt de?
Snyggt bord! Jobbigt om du får i mos eller dricka i vatten/oljekanalerna i blocket. Jag är avunsjuk på dina kunskaper, jag vill också lyfta ur motorn ur min bil..
Snyggt bord! Jobbigt om du får i mos eller dricka i vatten/oljekanalerna i blocket. Jag är avunsjuk på dina kunskaper, jag vill också lyfta ur motorn ur min bil..
Vorre ju lite trist om man satt räksallad i cylinderväggen ;p
Det är bara att våga göra de, märk upp allt och ta mycket kort på allt så är det inte så svårt att sätta ihop allt! förhoppningsvis......
Nehe, var ett bra tag sen jag skrev något. 200an lever faktiskt för er alla som tror annat. Jobbet går på som vanligt, lååångsamt! Men snart ska jag ta tag i mig själv o fortsätta stenhårt.
Men nu ska jag dra till Bulgarien i 2 veckor o bara steka
Så jag hoppas ni skriver lite positiva saker om bilen medans jag är borta nu!