2487
Sök

baslåda nästan färdig.. vad tycker ni! ful lr cool?

139 Inlägg
21 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Inget dåligt bygge än så länge!!big_smile Hoppas på grymt resultat sen när du är klar;) Ska den kläs eller lackas sen då?smile

tackar tackar wink roligt att höra smile jah ska nog klä den hade jag tänkt men man vet ju aldrig jag kan ju ändra mig hehe wink

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!

139 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
nu kommer lite uppdatering på min baslåda... nu har jag plastat på några lager och sen satt i basarna så ne ser lite bättre hur det kommer att se ut big_smile

hoppas ni tycker om det ni ser. smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/32161/239434_ztz4pq.jpg
tycker att det blir ganska hyfsat iaf.. kortet är taget med mobil kamera..

http://www.garaget.org/gallery/archive/32161/239435_2tyv8k.jpg
jag har plastat flera lager utvändigt och invändigt. men jag ska plaste mer ändå.. men snar dax för att provspela innan man går på fin liret.. oxå taget med mobil kamera..

http://www.garaget.org/gallery/archive/32161/239436_xr3mgy.jpg
vad tror ni då?? duger det lr??

mer bilder inom kort...

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!

5 710 Inlägg
24 januari 2008
Den ser tung ut.....spciellt i en liten pegga wink

MVH Jonas
..............

Skogenracing.com
154 Inlägg
24 januari 2008
Ser riktigt cool ut. Men prova spela slutet först innan du kapar upp hål för portarna. Ska du göra hål för portarna så räkna ut antal liter på lådan så att portlängderna blir rätt.

1 752 Inlägg
24 januari 2008
Fy satan så snyggt det ser ut!!big_smile Tror ju knappast att det kommer o se sämre ut sen när den är klar!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

139 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Fy satan så snyggt det ser ut!!big_smile Tror ju knappast att det kommer o se sämre ut sen när den är klar!wink

tackar tackar smile så får vi se sen om jag ska klä den lr lacka den bara oxå.. men de är en bit kvar så jag hinner bestämma mig big_smile

JBlom
Idag 10:16:55 Ser riktigt cool ut. Men prova spela slutet först innan du kapar upp hål för portarna. Ska du göra hål för portarna så räkna ut antal liter på lådan så att portlängderna blir rätt.

tackar. smile ja de elungt det hade jag redan tänkt o göra. smile så det är ingen fara. jag ska test spela den som sluten låda nästa helg, då hjar jag hunnit plastat färdigt + att jag e ledig då så det blir pefekt de smile

jonTe
Idag 08:17:18 Den ser tung ut.....spciellt i en liten pegga

tackar smile ja det borde spela på hyfsat iaf big_smile hehe.

Men  det kommer mer uppdateringar snart.. smile jag jobbar för fullt. för utm nu då när jag sitter här ;P

4 Inlägg
24 januari 2008
FYFAN den e riktigt grym big_smile kommer nog dunka härligt

2 118 Inlägg
24 januari 2008
fan va grym låda ! big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f

139 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Tack ska ni ha grabbar det är kul att höra. big_smile den ska test spelas och se om det flexar något så ser jag ju lite hur det spelar för övrigt oxå smile

139 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Tja! det va ett tag sen nu.. jag har inte hunnit så jätte långt. pga av att jag har jobbat en del över tid o så.. men jag har spacklat och slipat lådan nu iaf och jag kommer inte att lacka lådan den kommer att kläs i vinyl som är i svart fejk skin.

nu har jag tagi några nya bilder.. o nu får ni de platsen som inte finns i min skuff.. wink

http://www.garaget.org/gallery/archive/32161/266422_utk005.jpg
så kommer det att se ut med slutstegen o så än så länge..

http://www.garaget.org/gallery/archive/32161/266425_amxsq3.jpg
rätt så trångt big_smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/32161/266426_njbu8b.jpg
det är inte mycket kvar av skuffe hehe..

de va lite update tillsvidare. big_smile ha de bra så länge

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
26 februari 2008
Allt detta i en 206a? tongue vad ligger basarna på? big_smile

139 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Mr_Jetta skrev:
Allt detta i en 206a? tongue vad ligger basarna på? big_smile

hehe javisst big_smile dom ligger bara på 500 W-rms o 800W peak men de duger big_smile

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
26 februari 2008
pppssst bilen skall hellst gå frmaåt med   och orka upp för backarna tongue
nej då fint bygge

Mvh// Okim // Jocke

volvoraggare
4 776 Inlägg
26 februari 2008
tungt bygge hehe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

139 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
Okim skrev:
pppssst bilen skall hellst gå frmaåt med   och orka upp för backarna tongue
nej då fint bygge

haha ja jo, jag får fixa fyrhjuls drift. haha.. ne då, den är inte så tungt som det ser ut big_smile heheh.

ironhead
Idag 00:11:54 tungt bygge hehe

hehe ?smile

1 752 Inlägg
27 februari 2008
Haha blir inte lätt o åka o storhandla sen döh!big_smile Precis som det ska vara! Finns ju baksäte o ställa grejerna i sen;) Ser riktigt grymt ut hur som helst!big_smile Ska bli najs ose det inklätt sen med!smile

Lycka till!
//Kalle

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

139 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
Kalle_Ponken skrev:
Haha blir inte lätt o åka o storhandla sen döh!big_smile Precis som det ska vara! Finns ju baksäte o ställa grejerna i sen;) Ser riktigt grymt ut hur som helst!big_smile Ska bli najs ose det inklätt sen med!smile

Lycka till!
//Kalle

hehe storhandla vad e de??   roll hehe ja jag menar de de finns ju gott om plats i baksätet lr ja lite plats wink

hehe danke  kön  lr hur det nu stavas  roll

782 Inlägg
27 februari 2008
vaddå tungt bygge Det mesta är ju luft...
Junior2 ser väldigt bra ut.. snygga glasfiber skills du har!! endel bara kladdar på så det ser ut som skit..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..

139 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
bushmyra skrev:
Junior2 ser väldigt bra ut.. snygga glasfiber skills du har!! endel bara kladdar på så det ser ut som skit..

hehe exakt, en trä låda är nästan tyngre smile hehe man får tacka wink hehe man vill ju få ut så mycke som möjligt av formerna så man vill ju inte bara kladda på hur som hälst  wink du har oxå gryma skills måst ja säga smile  //fredrik

Volvonörd
1 187 Inlägg
27 februari 2008
bushmyra skrev:

Hörru "myran"... Ser Junior2 bra ut?? Är det inte lådan som ser bra ut då? Kanske det du  menar... Kunde inte låta bli där... Keep it up Junior. Blir kalasbra det där tror jag iaf.

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Sök