danhild skrev:
FireTraXX skrev:
danhild skrev:
Nej, men förmodligen är det ett sätt att bearbeta all ilska.
När min moppe blev stulen så grät inte jag, sånt som händer ju fick pengar från försäkringsbolaget även om någon annan kanske hade kul med den ett tag.
När någon satte en kniv i pappas däck så grät inte ha, sånt som händer ju finns faktiskt fler däck i världen.
Det är bara materiella saker, inte speciellt mycket att bry sig om ifall det går sönder eller någon försöker sno det.
Så du skulle inte bry dig så värst mycket om din A4:a blev vandaliserad?
Nej, hade kanske tyckt att det var lite drygt att behöva köra till jobb med mina föräldrars bilar tills min bil var lagad men inte mer.
Lardi skrev:
FireTraXX skrev:
Fy fan va trött jag blir på alla dessa trådar.
Är ni chockerade att sånt händer eller?
finns redan en gnälltråd on du vill gnälla!
samt att anledningen till att man publicerar vissa saker gör att man kan fånga/hitta gärningsmännen men flera hundra poricent! ge gäller juh att allmänheten får redaa på de så de finns något att hålla utsikt efter.. om de nu är så jobbigt med "dessa" trådar värför läser ni som har så jävla mkt emot de?
Då kan han gnälla där...
Senast redigerat av FireTraXX (22 januari 2008)
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.