2188
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

supermikaela
22 mars 2008
Snygg redigering. smile

Btw så är Edil alltid lite halvslut.. tongue

Yellow bug!
1 640 Inlägg
22 mars 2008
Hahaha, fyfan, nu är man hemma från Elmia. Vilken skräckupplevelse, mötte ett helt gäng göteborgare där inne med MORD i blick vill ja lova. roll

Haha, nej, men va ju trots allt nåra stycken från vårt lilla gäng wink

Träffade nog på minst 10 stycken härifrån den här tråden. Men ja, dom där mordlystna göteborgarna var värst wink xD

Höjdpunkterna var ju alla lättklädda damer som inte såg ut att vara en dag över 17, namnam! wink Deras kjolar dolde ju verkligen mycket. När en böjde sig fram lite lätt över disken och man fick insyn.. Då kom fan dreglet.. Spetstrosor.. Mumma..  Himmelriket vill ja löva.. Sen ihop me 2 underbara burgare på raken, samt 1 cola på de, o jävligt fina bilar o annat, så va man ju fan i himmelriket!  yikes
Senast redigerat av Edil_ (22 mars 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Yrkesförare
1 267 Inlägg
22 mars 2008
Edil_ skrev:
Hahaha, fyfan, nu är man hemma från Elmia. Vilken skräckupplevelse, mötte ett helt gäng göteborgare där inne med MORD i blick vill ja lova. roll

Träffade nog på minst 10 stycken härifrån den här tråden. Men ja, dom där mordlystna göteborgarna var värst wink xD

Höjdpunkterna var ju alla lättklädda damer som inte såg ut att vara en dag över 17, namnam! wink Deras kjolar dolde ju verkligen mycket. När en böjde sig fram lite lätt över disken och man fick insyn.. Då kom fan dreglet.. Spetstrosor.. Mumma..  Himmelriket vill ja löva.. Sen ihop me 2 underbara burgare på raken, samt 1 cola på de, o jävligt fina bilar o annat, så va man ju fan i himmelriket!  yikes

Hahahaha big_smile
Nämen jag hade väl inte "mord" i min blick? wink Men däremot vissa andra hade ju de roll... Men inte jag big_smile
Tyckte själv att det va trevligt att träffa er från Borås ett jävla gött gäng är ni big_smile

Och filmen som las upp tycker jag var grymt bra. Forsätt med de wink Kanske får vara med och spela skådis nångång? wink

Nu så är jag hos min kusin i Gislaved/Hestra för att vila upp mig för imorrn. Riktigt tervligt var de på Elmia..mkt lättklädda damer å en massa fiiina bilar big_smile och som Edil skrev så var de som att komma till himmelriket big_smile big_smile
Senast redigerat av nicke_34 (22 mars 2008)

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

-->Member Of Team Totalljud<--
52 Inlägg
22 mars 2008
Det blev lite gött inköp på elmia köpte en Zachry BX-P12 så nu ska de nog bli lite ljud i skiten iaf;D

------> 850 T5 Racer <-------

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
22 mars 2008
Edil_ skrev:

Du är en mycket sjuk männsika tongue ha ha smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 587 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
När asså Elmia va ju underbart big_smile De va jätte bra ända tills ja fick se brudarna, då förvandlades allt till något magiskt och väldigt fysiskt fångande tongue haha !! big_smile Längtar tills nästa år redan tongue

Och det där med Edil: Ingen ska ta illa upp eftersom han DRIVER bara big_smile

1 587 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
Förresten.. Är de nån som har bilder på brudarna från Elmia lr big_smile? hahaha

Yrkesförare
1 267 Inlägg
22 mars 2008
Severin skrev:
Förresten.. Är de nån som har bilder på brudarna från Elmia lr big_smile? hahaha

Haha cool
Jo,jag har några bilder på en brud som kom fram te mig å fråga om ja kunde fota henne roll

Lägger upp dom bilderna imon,hoppas de é ok.
Har ej 3g täckning på mitt bredband här i Gislaved, så de tar för lång tid att ladda upp en bild.

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

1 587 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
nicke_34 skrev:
Severin skrev:

Haha cool
Jo,jag har några bilder på en brud som kom fram te mig å fråga om ja kunde fota henne roll

Lägger upp dom bilderna imon,hoppas de é ok.
Har ej 3g täckning på mitt bredband här i Gislaved, så de tar för lång tid att ladda upp en bild.

Jaa förfan big_smile lägg upp dom !! hahaha

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
23 mars 2008
Jag fick åka med en Impreza STI när han gjorde Donuts bakom A6.. skjyst snybbe, men helvete vilka kfrafter, har fortfarande ont i benet =/, men de var det värt big_smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

-->Member Of Team Totalljud<--
52 Inlägg
23 mars 2008
MadeByMe skrev:
Jag fick åka med en Impreza STI när han gjorde Donuts bakom A6.. skjyst snybbe, men helvete vilka kfrafter, har fortfarande ont i benet =/, men de var det värt big_smile

Benet? Sprang du utanför och skjöt på så att han kunde göra donuts?;P haha

------> 850 T5 Racer <-------

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
23 mars 2008
AssVipeR skrev:
MadeByMe skrev:

Benet? Sprang du utanför och skjöt på så att han kunde göra donuts?;P haha

Nej.. haha, kanske dålig förklaring, men när jag satt där i så var jag tunvgen att hålla emot med benet.. och det var ju helt klart jobbigare än vad jag trodde.

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Chaffis
285 Inlägg
23 mars 2008
bra film, men synd att min BMW inte var med. Eller iallafall min gamla BMW för den e ju såld nu. Hoppas nu att min nästa bil är färdig till nästa vecka så får ni ta och filma den;) Såg iallafall att ni filmade min kusses Subba i slutet NICE.

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

1 587 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
Nån från Borås som kan hjälpa mej med installation av dump smile?? Behöver hjälp idag !! smile

Yellow bug!
1 640 Inlägg
23 mars 2008
Severin skrev:

Jag har ett antal, ska bara redigera! big_smile

Haha, höjdpunkten var det ja berätta för dej igår Severin. Haha, tysken som kom fram och peka på sin kamera och gjorde någon avtryckar rörelse med fingret och typ peka på brudarna och sen på han själv o typ "klick, klick, klick?" och jag typ "do you want me to take a picture of you with the babes?" han ba "yes, yes, babes, klick klick" typ.. Haha tongue
Senast redigerat av Edil_ (23 mars 2008)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
23 mars 2008
Severin skrev:
Nån från Borås som kan hjälpa mej med installation av dump smile?? Behöver hjälp idag !! smile

Men lille severin, jag sa ju te dej hur du ska göra igår. Du måste lära dej lyssna. Kolla här nu, du kapar gamla anslutningarna, trycker dit den nya dumpen, och dom gamla slangarna slänger du. Klart roll

1 587 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
Edil_ skrev:
Severin skrev:

Men lille severin, jag sa ju te dej hur du ska göra igår. Du måste lära dej lyssna. Kolla här nu, du kapar gamla anslutningarna, trycker dit den nya dumpen, och dom gamla slangarna slänger du. Klart roll

Men kom o hjälp mig gör de då big_smile !! haha

15 Inlägg
23 mars 2008
Severin skrev:
Edil_ skrev:
Severin skrev:

tycker inte du ska ha dump, ha öppet filter bara, vissa 5er går så illa med dump på tomgång osv..

874 Inlägg
23 mars 2008
Hemma igen jävligt kul helg har det allt varit smile fick se filmklippet nu, bra jobbat pojkar riktigt kul å se smile
och tjötet som har blivit för "jävla göteborgare" grjejen e la bara å lägga ner, man fatta ju att det var på skoj, va17 han var ju från "SVT" den mest stockholms fixerade kanalen av alla tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

4 767 Inlägg
23 mars 2008
KeckeNyman skrev:
Severin skrev:
Edil_ skrev:

tycker inte du ska ha dump, ha öppet filter bara, vissa 5er går så illa med dump på tomgång osv..

Tomgångsbesvär får man om man har en budget-dump som inte håller tätt när den ska. smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök