2273
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Yellow bug!
1 640 Inlägg
23 mars 2008
brillmongo skrev:
Hemma igen jävligt kul helg har det allt varit smile fick se filmklippet nu, bra jobbat pojkar riktigt kul å se smile
och tjötet som har blivit för "jävla göteborgare" grjejen e la bara å lägga ner, man fatta ju att det var på skoj, va17 han var ju från "SVT" den mest stockholms fixerade kanalen av alla tongue

Haha, nästa gång säger ja "jävla 08er" för o jämna ut de wink

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Avstängd
1 557 Inlägg
23 mars 2008
AssVipeR skrev:
MadeByMe skrev:
Jag fick åka med en Impreza STI när han gjorde Donuts bakom A6.. skjyst snybbe, men helvete vilka kfrafter, har fortfarande ont i benet =/, men de var det värt big_smile

Benet? Sprang du utanför och skjöt på så att han kunde göra donuts?;P haha

Hahaha smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

874 Inlägg
23 mars 2008
MrKerm skrev:
AssVipeR skrev:
MadeByMe skrev:
Jag fick åka med en Impreza STI när han gjorde Donuts bakom A6.. skjyst snybbe, men helvete vilka kfrafter, har fortfarande ont i benet =/, men de var det värt big_smile

Benet? Sprang du utanför och skjöt på så att han kunde göra donuts?;P haha

Hahaha smile

lol

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Avstängd
1 557 Inlägg
23 mars 2008
Mycket bra film cool Kändes som den kunde vart lite längre wink
Hoppas du kan va med o filma på lördag...
Senast redigerat av MrKerm (23 mars 2008)

874 Inlägg
23 mars 2008
Edil_ skrev:
brillmongo skrev:
Hemma igen jävligt kul helg har det allt varit smile fick se filmklippet nu, bra jobbat pojkar riktigt kul å se smile
och tjötet som har blivit för "jävla göteborgare" grjejen e la bara å lägga ner, man fatta ju att det var på skoj, va17 han var ju från "SVT" den mest stockholms fixerade kanalen av alla tongue

Haha, nästa gång säger ja "jävla 08er" för o jämna ut de wink

Hihi, kanske bättre å inte säga nåt sånt alls tongue
Vad sugen man blev av att se resten av filmen förresten, när kommer dvdn ut? big_smile

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

1 587 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
MrKerm skrev:
Mycket bra film smile Kändes som den kunde vart lite längre smile

Hehe jo men vi kommer få lite mer material nu på lördag skulle ja tro tongue.. Jupp vår " Cam Man " Kommer vara på plats wink !!! Btw.. Hur hade ni de på campingen ?? big_smile

Avstängd
1 557 Inlägg
23 mars 2008
Severin skrev:
MrKerm skrev:

Hehe jo men vi kommer få lite mer material nu på lördag skulle ja tro tongue.. Jupp vår " Cam Man " Kommer vara på plats wink !!! Btw.. Hur hade ni de på campingen ?? big_smile

Ha ha ha Man måste vart med för o förstå lol

1 587 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
MrKerm skrev:
Severin skrev:
MrKerm skrev:

Ha ha ha Man måste vart med för o förstå lol

Asså ja kan tänka mig att ni hade Dunder skojjjj !!! sad ja som inte kunde vara där ens sad faaaan... Är så sur nu för de sad haha tongue

Bamse940Ltt
23 mars 2008
nu är elmia avklarat med 2 st första platser o 1st andra plats för Team Spån. så på lördag ska jag komma om inget akut sätter stopp för det hela..

1 587 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
Bamse940Ltt skrev:
nu är elmia avklarat med 2 st första platser o 1st andra plats för Team Spån. så på lördag ska jag komma om inget akut sätter stopp för det hela..

Jääklar !! Grattis fan !! big_smile Va fick du som pris big_smile??

Ajja men kom 20:00 iaf smile !

-->Member Of Team Totalljud<--
52 Inlägg
24 mars 2008
Ska eventullt försöka vara med på Lördag och se om jag kan få in det gamla matrialet nu i veckan och sen skicka iväg det! kan inte lova något men ska försöka!

------> 850 T5 Racer <-------

Yellow bug!
1 640 Inlägg
24 mars 2008
Sådär, snöar en hel del här nu, fin pudersnö, med is under. Så självklart vart och hängt lite big_smile

Hade sällskap av en -92, brud givetvis wink, som skulle prova på att köra lite för första gången, aldrig kört en bil innan. Haha, var gött orolig när hon började hänga o grejer roll

Haha, innan dess lyckades ja ju koppla in elen till severins mätare, känner mig duktig, fick en pizza för jobbet wink Ingen mer som vill ha hjälp med elkopplande, jag fixar, mot ersättning cool.. business you know motherfuckah wink

Nej, nu kallar sängen.. Gonatt på er big_smile

Intresseklubben
673 Inlägg
24 mars 2008
fan va roligt me lite snö, ut och leka igen smile

/Mvh Andreas

snel hest
152 Inlägg
24 mars 2008
Edil_ skrev:
Sådär, snöar en hel del här nu, fin pudersnö, med is under. Så självklart vart och hängt lite big_smile

Hade sällskap av en -92, brud givetvis wink, som skulle prova på att köra lite för första gången, aldrig kört en bil innan. Haha, var gött orolig när hon började hänga o grejer roll

Haha, innan dess lyckades ja ju koppla in elen till severins mätare, känner mig duktig, fick en pizza för jobbet wink Ingen mer som vill ha hjälp med elkopplande, jag fixar, mot ersättning cool.. business you know motherfuckah wink

Nej, nu kallar sängen.. Gonatt på er big_smile

haha, johanna körde ju bättre än dig!..du kan ju skriva "tjejkörd" när du säljer utan att ljuga ;D

du ska få göra lite elarbete åt mig;)

Bamse940Ltt
24 mars 2008
Severin skrev:
Bamse940Ltt skrev:

Jääklar !! Grattis fan !! big_smile Va fick du som pris big_smile??

Ajja men kom 20:00 iaf smile !

en pokal , omegaman1 fick det med o henkka fick en lite mindre pokal för hans andra plats vilket är en skit bra placering.. så vi är nöjda

okaj då vet jag big_smile

874 Inlägg
24 mars 2008
IMPRAZERN skrev:

Önskar jag kunde hålla med, fast bea gillar inte snö. Iaf inte när det e för mycket tongue
Ne, nu får sommaren komma istället ^^

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

supermikaela
24 mars 2008
Själv kan man inte vara ute och hänga sad Huvudbromscylinders-packningen slut så tappar tryck heletin ;(

874 Inlägg
24 mars 2008
supermikaela skrev:
Själv kan man inte vara ute och hänga sad Huvudbromscylinders-packningen slut så tappar tryck heletin ;(

naaww, stackarn sad

- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Intresseklubben
673 Inlägg
24 mars 2008
brillmongo skrev:
IMPRAZERN skrev:

Önskar jag kunde hålla med, fast bea gillar inte snö. Iaf inte när det e för mycket tongue
Ne, nu får sommaren komma istället ^^

hahaha big_smile mjo, gillar ju hellre sommar smile men skönt me snö ändå, ist för regn också big_smile
så får man leka av sig lite nu också..

/Mvh Andreas

Yellow bug!
1 640 Inlägg
24 mars 2008
supermikaela skrev:

Tommy, visa att du e duktig och byt den! wink

Sök