är det ingen som har ngt intresse att få med lite fler bilar till detta?? o kanske ändra plats för en kväll så det kommer flera o träffas när det är i borås o kanske även tucker det är värt o åka typ 11 mil till gbg enkel resa.
Jag tycker vi kan vara i borås den 5:e, GBG kommer till Borås, Vi kan säkert dra med oss folk här nereifrån och säkert lite RushRacing folk, kan nog blir en stor kvälls träff tror jag!, tänk er, GBG, Borås, StreetSTS och RushRacing, fy fan vilken rolig kväll det kan bli! tänk på saken GBrt eller vad det nu ni kallade er *senil*
För den 5: april hade ni tänkt och vara i GBG eller?
Vi kommer att ha ett möte antingen före eller efter träffen på lördag!... så då får ni reda på det på lördag natt eller söndag, hur vi gör ... har inte så möe tid att sitta på garaget längre då jag håller på med en sida till oss
På sidan kommer de att stå massor utav information
Träffen äger rum kl 20:00 I borås på Knallelands parkeringen.. Utanför Onoff och Elgiganten.. En stor parkeringen vid McDonalds.. Går ej att missa.. Ni som inte kan vägen kör bara mot knalleland.. Finns skyltar !!
Träffen äger rum kl 20:00 I borås på Knallelands parkeringen.. Utanför Onoff och Elgiganten.. En stor parkeringen vid McDonalds.. Går ej att missa.. Ni som inte kan vägen kör bara mot knalleland.. Finns skyltar !!
Fin vägbeskrivning severin
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Ni som skall från GÖTEBORG kan inte någon av er möta upp folket tex på sm eller någon stanns ? För vi skall ha ett möte innan så GBRT kan inte crusa upp er ,för alla hittar inte dit har jag hört.