Sorry Pojkar/Flickor Gubbar/Tanter, alla som kan, vill, eller bara måste åka med till Borås!
Jag kör först, Svart V70 med varningsblinkers från start till mål !
Åker prick kl 18.55 från SM garaget ( om det finns någon som vill haka på ) Sedan kör vi en liten uppsamling/extra stopp i toppen på kallebäcks backen, finns en jätte stor parkering precis efter avfarten som är i toppen på backen... ( saab space tror jag det står ) Därifrån åker vi kl 19.15 Sedan kommer det gå i laglig fart mot Borås o knalleland
ok låter bra, slipper jag stå som en idiot och vänta på alla kl 19 vid sm
Sorry Pojkar/Flickor Gubbar/Tanter, alla som kan, vill, eller bara måste åka med till Borås!
Jag kör först, Svart V70 med varningsblinkers från start till mål !
Åker prick kl 18.55 från SM garaget ( om det finns någon som vill haka på ) Sedan kör vi en liten uppsamling/extra stopp i toppen på kallebäcks backen, finns en jätte stor parkering precis efter avfarten som är i toppen på backen... ( saab space tror jag det står ) Därifrån åker vi kl 19.15 Sedan kommer det gå i laglig fart mot Borås o knalleland
ok låter bra, slipper jag stå som en idiot och vänta på alla kl 19 vid sm
orka bea läcker lite olja, måste tvätta henne också och på med vingen.. det var nåt mer ... hmm .. asch just det städa hela lägenheten och det idag (fredag) På lördag ska jag tvätta, betala räkningar och säkert städa litet till.. usch inte kul å vara vuxen längre och definitivt inte singel.
Nån som vill bli ihop med mig?
haha.. ses på lördag folket, ser fram emot det ^^
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
alltså jag köpte bil precis igår. inte den bästa bilen att komma med till bilträff haha, så jag tror jag väntar tills den andra kommer. men får se om det kommer nån med mig så visst då ses vi där.
E det inte alltid roligt o visa upp nytt ? Sedan va det väl ingen lada du har köpt direkt heller (har jag för mig)....
Det beror på vilken du syftar på. Jag har köpt 2 bilar denna vecka, den ena är arbetsbil/vinterbil och den har jag nu. Medans den andra är ny importerad och jag väntar på att reggningen ska bli klar, det är nog den bilen som du tror jag nu. Förhoppningsvis kan ja köra den redan nästa vecka.
Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!
orka bea läcker lite olja, måste tvätta henne också och på med vingen.. det var nåt mer ... hmm .. asch just det städa hela lägenheten och det idag (fredag) På lördag ska jag tvätta, betala räkningar och säkert städa litet till.. usch inte kul å vara vuxen längre och definitivt inte singel.
Får se gubbar om jag kan dyka upp på lörda! Fyller ju år idag (fredag) så de kanske kan bli lite kärvt.. ska försöka lägg in matrialet från GBG träffen idag=) Ciao!
Jag vill alltid bli ihop med dig "Brillis"
naaw, du e la för go, fast du e ju redan upptagen ju
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-