Glansen skrev:ses imon alla kommer mee på crusingingen från GBG mee mrkerm syns imon era bönder som bor i borås
muffl0n skrev:är det träff i borås imon eller? kan ja titta ner?
GiGanT skrev:kommer de många i morgon?
brillmongo skrev:muffl0n skrev:är det träff i borås imon eller? kan ja titta ner?Kan? Vad e det för fråga? Såklart att du kommer ner!!
muffl0n skrev:brillmongo skrev:muffl0n skrev:är det träff i borås imon eller? kan ja titta ner?Kan? Vad e det för fråga? Såklart att du kommer ner!! men bra då kommer ja ner med oranga faran, mc donalds parkeringen eller?
GiGanT skrev:nej
GiGanT skrev:jag och turbo_ante ska kolla på garage i morgon... e goteborg sugen på att honka på? behöver någon som har erfarenhet av "kontorslivet"
Goteborg skrev:GiGanT skrev:jag och turbo_ante ska kolla på garage i morgon... e goteborg sugen på att honka på? behöver någon som har erfarenhet av "kontorslivet"Ha ha ha...Ja som det kontorsråtta jag é JA!!!! Klart Freddan ska "honka" på.... Ringön?
brillmongo skrev:GiGanT skrev:nej taskig du va nu Fast jag förstår dig .. nä nu ska jag ut å svira gossar ses imorgon!!
muffl0n skrev:någon från borås som ska ner o kolla läget på parkeringen idag eller?