GBrt, glöm inte ta upp imorgon om nästa lördagen om vi kan vara i Borås igen, för som sakt, vi kan nog dra med oss lite folk från våran klubb och lite andra, samt så kommer det nog lite RushRacing folk isf!
GBrt, glöm inte ta upp imorgon om nästa lördagen om vi kan vara i Borås igen, för som sakt, vi kan nog dra med oss lite folk från våran klubb och lite andra, samt så kommer det nog lite RushRacing folk isf!
Mmm skall ta upp detta . . Men kan ni inte ta er till gbg annars ??
Verkar bli riktigt trevligt imorrn. Dags att ladda batterierna i kameran
Böh, får gå upp tidigt och sätta igång imorrn. Har tusen saker att göra känns det som >.<
Det börjar tidigt med att få på sommarfälgarna, sen har jag tid hos optikern klockan 11, därefter lite käk, sen ska ja klippa mej vid 14. Sen ska väl Nicke kika förbi och fixa lite på hans S90, och så på nåt sätt ska jag få klart på min egna kärra, då det hänger lösa kablar längs hela a-stolpen (kopplar in el-taklucka), samt att en annan viktig pryl la av idag, som behövs. Så måste riva inredning . Så ja, det verkar bli en hektisk dag imorrn!
Senast redigerat av Edil_ (29 mars 2008)
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Verkar bli riktigt trevligt imorrn. Dags att ladda batterierna i kameran
Böh, får gå upp tidigt och sätta igång imorrn. Har tusen saker att göra känns det som >.<
Det börjar tidigt med att få på sommarfälgarna, sen har jag tid hos optikern klockan 11, därefter lite käk, sen ska ja klippa mej vid 14. Sen ska väl Nicke kika förbi och fixa lite på hans S90, och så på nåt sätt ska jag få klart på min egna kärra, då det hänger lösa kablar längs hela a-stolpen (kopplar in el-taklucka), samt att en annan viktig pryl la av idag, som behövs. Så måste riva inredning . Så ja, det verkar bli en hektisk dag imorrn!
hehe, sällan har man lite att göra
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Nästa träff är idag de 29:e i Borås platsen är Knallelands Parkeringen vid McDonalds runt20.00 Karavanen från GbG avgår från SM garaget - hmm 18.55 tror jag det var?
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Skulle vara bra om någon uppdaterade Topic så att alla vet när nästa träff är. Samlingstid och plats för både boråsare och göteborgare eller något
Vet inte vad det e som behöver uppdat... Men kl 20.00 i knalleland för alla Dom som vill åka med i ledet från gbg så åker jag kl 18.55 från SM garaget o kl 19.15 från kallebäck
Jag och polaren EDV-Turbo med sin S60 kommer ev upp i morgon, ansluter väl i kallebäcksbacken vid 19 tiden lr vad var det?
Finns det något annat alternativ och komma på än sommardäck?? hehe
Ha ha Nja jag brukar köra lite på norrland o så o jag har sommar sulor på nu Ooo ja vi e väl där strax efter 19 beror lite på om det kommer några bilar.. Skall avgå 19.15 Kul att ni kommer