Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

AssVipeR -->Member Of Team Totalljud<--
9 mars 2008 · 52 Inlägg

Vore bra ifall någon kunde lägg upp bilder/filmer på det.. Vore skoj..

AssVipeR

------> 850 T5 Racer <-------
nicke_34 Yrkesförare
9 mars 2008 · 1 267 Inlägg

AssVipeR skrev:
Vore bra ifall någon kunde lägg upp bilder/filmer på det.. Vore skoj..

AssVipeR

Har lagt upp en videosnutt när ni körde. Inte den bästa kvalitén på videon. Men den får duga wink

GBrt (Göteborg Borås Race Team)
AssVipeR -->Member Of Team Totalljud<--
9 mars 2008 · 52 Inlägg

nicke_34 skrev:

AssVipeR skrev:
Vore bra ifall någon kunde lägg upp bilder/filmer på det.. Vore skoj..

AssVipeR

Har lagt upp en videosnutt när ni körde. Inte den bästa kvalitén på videon. Men den får duga wink

haha underbart.. Fan de va skoj.. Vi tänkte att vi måste göra något för att få fart på folket och de verkar som att de gick? eller va säger folket?

AssVipeR

------> 850 T5 Racer <-------
Glansen
9 mars 2008 · 1 310 Inlägg

Edil_ skrev:

Glansen skrev:
haha när vi åkte hem så blev vi omkörda av en epa lol haha inte ofta man blir de sa vi wink

Haha, hur såg den ut? big_smile

de va den röda 742an mee vit dekal där bak roll

supermikaela
9 mars 2008 ·

Thorsten vare då big_smile

Hmm.
9 mars 2008 ·

nicke_34 skrev:
Vad det nån som filmade när jag körde mot Saaben igår tongue

Vad jag hörde gick det inte sååå bra ? =P... men d e vad jag hörde... om vi pratar som en blå saab 9-3 med navkapslar =P.

nicke_34 Yrkesförare
9 mars 2008 · 1 267 Inlägg

Hmm. skrev:

nicke_34 skrev:
Vad det nån som filmade när jag körde mot Saaben igår tongue

Vad jag hörde gick det inte sååå bra ? =P... men d e vad jag hörde... om vi pratar som en blå saab 9-3 med navkapslar =P.

Nä,så bra gick de inte... roll Men de kommer fler tillfällen hoppas jag och då ska ja ge igen big_smile
Men de få bli i sommar,då ja ska trimma upp den lite till. big_smile Men kul var det iallafall big_smile

GBrt (Göteborg Borås Race Team)
KeckeNyman
9 mars 2008 · 15 Inlägg

ja vågar inte ställa upp TD:n big_smile ni blir så besvikna då wink

Volvo 740 TDI "Ulle" (1988)
Volvo 240 TDI cab "jägern" (1978)
Wallen Auditok
9 mars 2008 · 169 Inlägg

Gött att de börjar hända lite grejer precis när jag trasat sönder knät, opererats och ska va gipsad i Minst 3 veckor smile precis när de började bli puts och orrdning på bilen. Helvete...

Hmm.
9 mars 2008 ·

nicke_34 skrev:

Hmm. skrev:

nicke_34 skrev:
Vad det nån som filmade när jag körde mot Saaben igår tongue

Vad jag hörde gick det inte sååå bra ? =P... men d e vad jag hörde... om vi pratar som en blå saab 9-3 med navkapslar =P.

Nä,så bra gick de inte... roll Men de kommer fler tillfällen hoppas jag och då ska ja ge igen big_smile
Men de få bli i sommar,då ja ska trimma upp den lite till. big_smile Men kul var det iallafall big_smile

Blev lite förvånad när han sa det... den bilen ligger på runt 200 häst i think...

nicke_34 Yrkesförare
9 mars 2008 · 1 267 Inlägg

Hmm. skrev:

nicke_34 skrev:

Hmm. skrev:

Vad jag hörde gick det inte sååå bra ? =P... men d e vad jag hörde... om vi pratar som en blå saab 9-3 med navkapslar =P.

Nä,så bra gick de inte... roll Men de kommer fler tillfällen hoppas jag och då ska ja ge igen big_smile
Men de få bli i sommar,då ja ska trimma upp den lite till. big_smile Men kul var det iallafall big_smile

Blev lite förvånad när han sa det... den bilen ligger på runt 200 häst i think...

Första åket gick de inte så bra...Glömde sätta automatlådan på Sport läget,hade den på ekonomi körning tongue
Men andra åket gick mkt bättre...då var det ganska jämt, då hade jag satt på sportläget och fick en bra start.

GBrt (Göteborg Borås Race Team)
Hmm.
9 mars 2008 ·

nicke_34 skrev:

Hmm. skrev:

nicke_34 skrev:

Nä,så bra gick de inte... roll Men de kommer fler tillfällen hoppas jag och då ska ja ge igen big_smile
Men de få bli i sommar,då ja ska trimma upp den lite till. big_smile Men kul var det iallafall big_smile

Blev lite förvånad när han sa det... den bilen ligger på runt 200 häst i think...

Första åket gick de inte så bra...Glömde sätta automatlådan på Sport läget,hade den på ekonomi körning tongue
Men andra åket gick mkt bättre...då var det ganska jämt, då hade jag satt på sportläget och fick en bra start.

ahaa,, det  är en automatlåda.... ska hälsa honom det för han skröt ganska mycket... gjorde nämligen projektarbete med honom för några timmar sen haha..tongue...

Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Jättekul hade vi nog alla big_smile!! Och Nicke tackar jag för alla bilder, kollade dom precis wink !! Nice fotat big_smile!!

Race blev de inte så många av tyvärr men de får man väl förstå, vid denna årstiden ska det väl inte hända något alls egentligen tongue !!

Men iaf.. Till saken nu, lördag kl 18:00 på parkeringen i Borås vid donkan ska vi samlas alla som ska med iaf.. De som inte har skjuts får se till och ordna det på något sätt.. !! Jag själv kan nog ta med mig 2 personer i bilen iaf.. Martin har jag lovat redan så en till blir de iaf big_smile!!

Den som har Navigator ska ta ledet självklart resten hänger på bara..

Sen till en regel som jag vill hålla mig till helst är att inga racingar/tävlingar och onödigt riskerande på vägen till Gbg dvs RV40 .. Vill helst slippa att någon råkar illa ut eller så..

Är det några mer frågor så dra dom i forumet eller skicka ett privat E-mail till mig big_smile!!

PS: Ja behöver nog 2-3 personer till som hjälper mig med allt detta som jag drog igång tongue hehe
Hör av er i privat meddelande!! big_smile

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
9 mars 2008 · 2 258 Inlägg

Severin skrev:
Jättekul hade vi nog alla big_smile!! Och Nicke tackar jag för alla bilder, kollade dom precis wink !! Nice fotat big_smile!!

Race blev de inte så många av tyvärr men de får man väl förstå, vid denna årstiden ska det väl inte hända något alls egentligen tongue !!

Men iaf.. Till saken nu, lördag kl 18:00 på parkeringen i Borås vid donkan ska vi samlas alla som ska med iaf.. De som inte har skjuts får se till och ordna det på något sätt.. !! Jag själv kan nog ta med mig 2 personer i bilen iaf.. Martin har jag lovat redan så en till blir de iaf big_smile!!

Den som har Navigator ska ta ledet självklart resten hänger på bara..

Sen till en regel som jag vill hålla mig till helst är att inga racingar/tävlingar och onödigt riskerande på vägen till Gbg dvs RV40 .. Vill helst slippa att någon råkar illa ut eller så..

Är det några mer frågor så dra dom i forumet eller skicka ett privat E-mail till mig big_smile!!

PS: Ja behöver nog 2-3 personer till som hjälper mig med allt detta som jag drog igång tongue hehe
Hör av er i privat meddelande!! big_smile

Hej hopp... navigator har jag smile så den kan vi plugga in i din bil... Inga problem smile
Kan oxå tänka mej att hjälpa till med detta... Finns möjligheter för en fin utväkling smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Tack Martin !! big_smile Ja räknar med dig då och dessutom åker du ju med mig så wink !!

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
9 mars 2008 · 2 258 Inlägg

Severin skrev:
Tack Martin !! big_smile Ja räknar med dig då och dessutom åker du ju med mig så wink !!

Ajjemen smile
Om jag inte får ordning på min bil så blir de att jag åker med dej...
men det är knappast troligt att jag lyckas med de typ sad saknar att brumma runt i mitt lilla blåbär ju sad

Sump Runk Rätt O Slätt!
Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Ja tänkte att vi är 3-4 killar från Borås som håller i detta när det är i Borås.. Och sen att ni i GBg har 3-4 lr fler killar som ansvarar för Gbg när vi är där big_smile !! Ni förstår hur jag menar big_smile?

Så att de finns lite folk som bestämmer saker o ting i förväg, planerar lite, utvecklar osv big_smile!!
Kommer gå mkt smidigare och lättare big_smile!

Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

HyperSonica skrev:

Severin skrev:
Tack Martin !! big_smile Ja räknar med dig då och dessutom åker du ju med mig så wink !!

Ajjemen smile
Om jag inte får ordning på min bil så blir de att jag åker med dej...
men det är knappast troligt att jag lyckas med de typ sad saknar att brumma runt i mitt lilla blåbär ju sad

Hehe jo jag förstår att du saknar din bil, men de ordnar sig ska du se wink !! De gör de alltid på ett eller annat sätt min vän big_smile !!

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
9 mars 2008 · 2 258 Inlägg

Severin skrev:

HyperSonica skrev:

Severin skrev:
Tack Martin !! big_smile Ja räknar med dig då och dessutom åker du ju med mig så wink !!

Ajjemen smile
Om jag inte får ordning på min bil så blir de att jag åker med dej...
men det är knappast troligt att jag lyckas med de typ sad saknar att brumma runt i mitt lilla blåbär ju sad

Hehe jo jag förstår att du saknar din bil, men de ordnar sig ska du se wink !! De gör de alltid på ett eller annat sätt min vän big_smile !!

ajjemen.. glöm inte att du har en baslåda o hämta här oxå tongue men du får nog skaffa dej ett slutsteg innan du kopplar in den smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

HyperSonica skrev:

Severin skrev:

HyperSonica skrev:

Ajjemen smile
Om jag inte får ordning på min bil så blir de att jag åker med dej...
men det är knappast troligt att jag lyckas med de typ sad saknar att brumma runt i mitt lilla blåbär ju sad

Hehe jo jag förstår att du saknar din bil, men de ordnar sig ska du se wink !! De gör de alltid på ett eller annat sätt min vän big_smile !!

ajjemen.. glöm inte att du har en baslåda o hämta här oxå tongue men du får nog skaffa dej ett slutsteg innan du kopplar in den smile

Hehe juste ja big_smile!! Tack för den kompiiis wink !! Men slutsteg är väl inte dyrt tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang