Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
9 mars 2008 · 2 258 Inlägg

Severin skrev:

HyperSonica skrev:

Severin skrev:

Hehe jo jag förstår att du saknar din bil, men de ordnar sig ska du se wink !! De gör de alltid på ett eller annat sätt min vän big_smile !!

ajjemen.. glöm inte att du har en baslåda o hämta här oxå tongue men du får nog skaffa dej ett slutsteg innan du kopplar in den smile

Hehe juste ja big_smile!! Tack för den kompiiis wink !! Men slutsteg är väl inte dyrt tongue

Nej då.. runt 700 så kan du få ett mutantsteg som funkar fint... finns på netonnet eller micro smile
det är vad jag hadde till den smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

HyperSonica skrev:

Severin skrev:

HyperSonica skrev:

ajjemen.. glöm inte att du har en baslåda o hämta här oxå tongue men du får nog skaffa dej ett slutsteg innan du kopplar in den smile

Hehe juste ja big_smile!! Tack för den kompiiis wink !! Men slutsteg är väl inte dyrt tongue

Nej då.. runt 700 så kan du få ett mutantsteg som funkar fint... finns på netonnet eller micro smile
det är vad jag hadde till den smile

Gött !! Då hjälper du väl mig att köpa ett sånt o koppla de då lr big_smile? asså om du har lust lr så tongue Skulle varit tacksam !! big_smile

Hmm.
9 mars 2008 ·

Severin skrev:

HyperSonica skrev:

Severin skrev:

Hehe juste ja big_smile!! Tack för den kompiiis wink !! Men slutsteg är väl inte dyrt tongue

Nej då.. runt 700 så kan du få ett mutantsteg som funkar fint... finns på netonnet eller micro smile
det är vad jag hadde till den smile

Gött !! Då hjälper du väl mig att köpa ett sånt o koppla de då lr big_smile? asså om du har lust lr så tongue Skulle varit tacksam !! big_smile

Speciellt tacksam om han hjälper dig köpa den eller ? smile

Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Hmm. skrev:

Severin skrev:

HyperSonica skrev:

Nej då.. runt 700 så kan du få ett mutantsteg som funkar fint... finns på netonnet eller micro smile
det är vad jag hadde till den smile

Gött !! Då hjälper du väl mig att köpa ett sånt o koppla de då lr big_smile? asså om du har lust lr så tongue Skulle varit tacksam !! big_smile

Speciellt tacksam om han hjälper dig köpa den eller ? smile

Haha big_smile!! Neeh att välja en som funkar bra och koppla den sen, för jag och el skapar eld o rök ihop tongue haha

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
9 mars 2008 · 2 258 Inlägg

Severin skrev:

Hmm. skrev:

Severin skrev:

Gött !! Då hjälper du väl mig att köpa ett sånt o koppla de då lr big_smile? asså om du har lust lr så tongue Skulle varit tacksam !! big_smile

Speciellt tacksam om han hjälper dig köpa den eller ? smile

Haha big_smile!! Neeh att välja en som funkar bra och koppla den sen, för jag och el skapar eld o rök ihop tongue haha

Ja då, det kan jag göra smile...
Inga problem smile

Sump Runk Rätt O Slätt!
Severin
9 mars 2008 · 1 587 Inlägg

HyperSonica skrev:

Severin skrev:

Hmm. skrev:

Speciellt tacksam om han hjälper dig köpa den eller ? smile

Haha big_smile!! Neeh att välja en som funkar bra och koppla den sen, för jag och el skapar eld o rök ihop tongue haha

Ja då, det kan jag göra smile...
Inga problem smile

Göttans !! Då väntar jag bara på lönen då så ringer jag dig big_smile!! Ska sova nu, God Natt alla !!

Är de några frågor så skicka bara ett privat meddelande wink !

christofferedil Yellow bug!
10 mars 2008 · 1 640 Inlägg

Måste bara säga att det är grymt att du får allt så seriöst Severin, fortsätt jobba såhär!

Det är bara att säga till om du behöver hjälp med nåt eller så. Ger gärna stöd i det mesta.. tongue

5 månader kvar bara, sen kommer även jag ha nåt som tål att rejsas med smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
volvo_is_the_shit
10 mars 2008 · 40 Inlägg

alltid kul med lite race...vart jävligt dött förra sommaren i borås,hoppas det blir lite ändring på det nu då.

Hellre herpes än saab:p
AssVipeR -->Member Of Team Totalljud<--
10 mars 2008 · 52 Inlägg

Tjenare gubbar.. jag kan eventullt ta med mig 2 st till GBG om ekonomin tillåter.. PM:a mig om någon är intresserad.. Peace!

------> 850 T5 Racer <-------
brillmongo
10 mars 2008 · 874 Inlägg

Hello..

Här kommer några film klipp tyvärr dålig kvalitet men ändå smile

http://www.garaget.org/video/mypage.php

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
Hmm.
10 mars 2008 ·

brillmongo skrev:
Hello..

Här kommer några film klipp tyvärr dålig kvalitet men ändå smile

http://www.garaget.org/video/mypage.php

videoklipp saknas =S.

brillmongo
10 mars 2008 · 874 Inlägg

Hmm. skrev:

brillmongo skrev:
Hello..

Här kommer några film klipp tyvärr dålig kvalitet men ändå smile

http://www.garaget.org/video/mypage.php

videoklipp saknas =S.

hmm, garaget har tagit bort klippen (otillåtet/olämpligt innehåll) sad jaja... sorry gubbar.

Snackade med Chrizz, Kvalitén var för dålig därför togs de bort.

Senast redigerat av brillmongo (10 mars 2008)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
Koop
10 mars 2008 · 1 867 Inlägg

Har ni GPs hittar ni utan problem till SM, knappra in trollhättegatan 1 så är ni precis där, leta efter en P-skylt.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
10 mars 2008 · 2 258 Inlägg

Koop skrev:
Har ni GPs hittar ni utan problem till SM, knappra in trollhättegatan 1 så är ni precis där, leta efter en P-skylt.

Super duper.. laggt in de ;P

Sump Runk Rätt O Slätt!
Severin
10 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Edil_ skrev:
Måste bara säga att det är grymt att du får allt så seriöst Severin, fortsätt jobba såhär!

Det är bara att säga till om du behöver hjälp med nåt eller så. Ger gärna stöd i det mesta.. tongue

5 månader kvar bara, sen kommer även jag ha nåt som tål att rejsas med smile

Tack !! big_smile Jo men asså nån måste ju ta tag i detta, vi är liksom inte unga för evigt, bäst o passa på nu medans vi kan tongue haha.. Hjälp behöver jag alltid..
Adda min msn bara så ja iaf kan nå er på ett snabbt sätt big_smile

- Liquid_187@hotmail.com

PS: Ja har dåligt minne så ta inte illa upp om jag glömt någon eller så tongue hehe

volume Blyfot
10 mars 2008 · 142 Inlägg

AssVipeR skrev:
Tjenare gubbar.. jag kan eventullt ta med mig 2 st till GBG om ekonomin tillåter.. PM:a mig om någon är intresserad.. Peace!

jag åker med dig gubben ;P

nicke_34 Yrkesförare
10 mars 2008 · 1 267 Inlägg

Jag ska ev. till Länghem på lördag kl:10.00 till ca:16.00. Så om nån vill åka med mig ner till GBG så går det bra. Säg bara till. Har 4 platser lediga wink

GBrt (Göteborg Borås Race Team)
Severin
10 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Happ !! Nu vill jag gärna veta vilka som ska ha hand om Gbg arrangemangen, planeringen osv.. ?!

Dessutom måste ja fråga om det är nån som är emot att jag och Martin ska ha hand om Borås delen ?! smile

Om det är nån annan som vill styra så säg ba till, ja hoppar av tongue haha

nicke_34 Yrkesförare
10 mars 2008 · 1 267 Inlägg

Severin skrev:
Happ !! Nu vill jag gärna veta vilka som ska ha hand om Gbg arrangemangen, planeringen osv.. ?!

Dessutom måste ja fråga om det är nån som är emot att jag och Martin ska ha hand om Borås delen ?! smile

Om det är nån annan som vill styra så säg ba till, ja hoppar av tongue haha

Vi ska prata om det idag vilka som ska ha hand om arrangemagen i GBG. Samt på onsdag så ska jag ta upp frågan på nytt då det kommer lite mer folk wink Troligtvis så är jag en av dom som ska vara med och planera tongue
Själv tycker jag att det är helt okej att ni håller i Borås delen big_smile
MVH//Niklas

GBrt (Göteborg Borås Race Team)
Karossarn
10 mars 2008 · 129 Inlägg

nicke_34 skrev:
Jag ska ev. till Länghem på lördag kl:10.00 till ca:16.00. Så om nån vill åka med mig ner till GBG så går det bra. Säg bara till. Har 4 platser lediga wink

hehe ska du göra i länghem? tongue bor nårra minuter därifrån roll

Karossarn
Mitsubishi Lancer Evolution 8 "Evo VIII USA-import" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang