Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

Severin
10 mars 2008 · 1 587 Inlägg

nicke_34 skrev:

Severin skrev:
Happ !! Nu vill jag gärna veta vilka som ska ha hand om Gbg arrangemangen, planeringen osv.. ?!

Dessutom måste ja fråga om det är nån som är emot att jag och Martin ska ha hand om Borås delen ?! smile

Om det är nån annan som vill styra så säg ba till, ja hoppar av tongue haha

Vi ska prata om det idag vilka som ska ha hand om arrangemagen i GBG. Samt på onsdag så ska jag ta upp frågan på nytt då det kommer lite mer folk wink Troligtvis så är jag en av dom som ska vara med och planera tongue
Själv tycker jag att det är helt okej att ni håller i Borås delen big_smile
MVH//Niklas

Hehe jo jag räknar med att du är en av dom som håller i Gbg, för du o jag startade ju detta big_smile hehe !!
Hoppas det löser sig tills på lördag iaf smile ..
Du har kanske inte emot det men nån annan kanske har tongue Får la se.. ?! hehe

volume Blyfot
10 mars 2008 · 142 Inlägg

Severin skrev:
Happ !! Nu vill jag gärna veta vilka som ska ha hand om Gbg arrangemangen, planeringen osv.. ?!

Dessutom måste ja fråga om det är nån som är emot att jag och Martin ska ha hand om Borås delen ?! smile

Om det är nån annan som vill styra så säg ba till, ja hoppar av tongue haha

tycker det låter skitbra att två trevliga boråsare som du och Martin håller i borås delen tongue

Peace!

Severin
10 mars 2008 · 1 587 Inlägg

volume skrev:

Severin skrev:
Happ !! Nu vill jag gärna veta vilka som ska ha hand om Gbg arrangemangen, planeringen osv.. ?!

Dessutom måste ja fråga om det är nån som är emot att jag och Martin ska ha hand om Borås delen ?! smile

Om det är nån annan som vill styra så säg ba till, ja hoppar av tongue haha

tycker det låter skitbra att två trevliga boråsare som du och Martin håller i borås delen tongue

Peace!

Tackar !! smile Då vet jag 2 st som är för det då tongue hehe

Edge EVOLUTION GARAGE
10 mars 2008 · 1 837 Inlägg

Jag undrar mer om det är något på helger?
Det händer att man lägger några helger i Götet och då kan det vara kul att kolla runt lite. wink

//Edge
Severin
10 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Edge83 skrev:
Jag undrar mer om det är något på helger?
Det händer att man lägger några helger i Götet och då kan det vara kul att kolla runt lite. wink

Hur menar du ?? förstår inte riktigt....

Edge EVOLUTION GARAGE
10 mars 2008 · 1 837 Inlägg

Onsdagsträffen är på onsdagar, och vad jag läst så träffas det lite var stans på veckodagarna, men jag har 15 mil att köra, enkel väg för att ta mig till Götet. Men det händer att jag lägger några helger där då övrig familj och vänner finns där.
Händer ju att man blir sittandes några timmar en helg utan att det händer så mycket, kunde vara kul att rulla ut och kolla på lite andra bilar som man bara ser bilder på här på garaget.
Så tänkte jag. wink

//Edge
VolvoHanna
10 mars 2008 · 373 Inlägg

Edge83 skrev:
Jag undrar mer om det är något på helger?
Det händer att man lägger några helger i Götet och då kan det vara kul att kolla runt lite. wink

Vi e en liten men tapper skara som brukar träffas på lördagar!

Edge EVOLUTION GARAGE
10 mars 2008 · 1 837 Inlägg

VolvoHanna skrev:

Edge83 skrev:
Jag undrar mer om det är något på helger?
Det händer att man lägger några helger i Götet och då kan det vara kul att kolla runt lite. wink

Vi e en liten men tapper skara som brukar träffas på lördagar!

Låter fint det, Swedish Match då eller?
Får titta dit nästa gång jag gör Götet osäkert tongue

//Edge
Severin
10 mars 2008 · 1 587 Inlägg

Edge83 skrev:

VolvoHanna skrev:

Edge83 skrev:
Jag undrar mer om det är något på helger?
Det händer att man lägger några helger i Götet och då kan det vara kul att kolla runt lite. wink

Vi e en liten men tapper skara som brukar träffas på lördagar!

Låter fint det, Swedish Match då eller?
Får titta dit nästa gång jag gör Götet osäkert tongue

Vi ska ha träff kl 19:00 på SM !! big_smile Så ni bara vet.. Vi är en hel del som kommer från Borås.. Gå bakåt i forumet o läs lite så får du se vad som hänt o vad vi exakt planerar big_smile!!

Akakapukko
10 mars 2008 · 1 779 Inlägg

kan du inte uppdatera första inlägget så fort ni får fra mlite idéer å planer? så slipper man leta genom massa sidor smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
nicke_34 Yrkesförare
10 mars 2008 · 1 267 Inlägg

Det var en lyckad träff i Borås när vi va där big_smile Så vi har sagt såhär vi kör varannan gång, Borås-GBG, GBG-Borås. Så hittar vi på en massa kul... tongue Så denna lördag den 15 mars så kommer Borås gänget till oss. Men du akakaboto du kanske har lite idéer vad vi kan hitta på osv. Du kanske vill vara med och planera vad som vi ska hitta på när Borås gänget kommer. Kommer du på onsdagsträffen så kan vi snacka mer om detta,samt få mer folk att vara med och planera. PS: Jag hörde att du NiclasT också hade lite ideér vad vi kan hitta på. Men vi får snacka mer om detta på onsdag.
MVH//Niklas

Senast redigerat av nicke_34 (10 mars 2008)

GBrt (Göteborg Borås Race Team)
Glansen
10 mars 2008 · 1 310 Inlägg

nicke_34 skrev:
Det var en lyckad träff i Borås när vi va där big_smile Så vi har sagt såhär vi kör varannan gång, Borås-GBG, GBG-Borås. Så hittar vi på en massa kul... tongue Så denna lördag den 15 mars så kommer Borås gänget till oss. Men du akakaboto du kanske har lite idéer vad vi kan hitta på osv. Du kanske vill vara med och planera vad som vi ska hitta på när Borås gänget kommer. Kommer du på onsdagsträffen så kan vi snacka mer om detta,samt få mer folk att vara med och planera. PS: Jag hörde att du NiklasT också hade lite ideér vad vi kan hitta på. Men vi får snacka mer om detta på onsdag.
MVH//Niklas

Ja nicklas och du akakaboto får gärna komma fram till oss på onsdag så skall vi snacka..
vi har snackat lite idag på Götaplatsen att de kommer bli cirka:

1: samling på sm 2: crusing.



Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.
Vi vill inte råka få polisen på oss här på Gorg, eller få dåligt rykte.
Tänk på det i framtiden. (Redigerade inlägget)
Mvh Moderator (Phaetoon)

Senast redigerat av Glansen (10 mars 2008)

Akakapukko
10 mars 2008 · 1 779 Inlägg

heeh får e om ja komma på onsdag. allt beror helt på om min bil kommer hem innan dess. men som de ser ut så ska den nog komma hem imon eller på onsdag big_smile hehe...

Glansen. hur ska man vet vem du e då .big_smile ska ja leta efter en redbull urk med skivstång tongue *fnizz*

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Glansen
10 mars 2008 · 1 310 Inlägg

akakaboto skrev:
heeh får e om ja komma på onsdag. allt beror helt på om min bil kommer hem innan dess. men som de ser ut så ska den nog komma hem imon eller på onsdag big_smile hehe...

Glansen. hur ska man vet vem du e då .big_smile ska ja leta efter en redbull urk med skivstång tongue *fnizz*

Glansèn uttavas de yikesbig_smile

jag har hälsat på dig innan så roll kommer fram till dig så de är lungt roll

Senast redigerat av Glansen (10 mars 2008)

Akakapukko
10 mars 2008 · 1 779 Inlägg

Glansen skrev:

akakaboto skrev:
heeh får e om ja komma på onsdag. allt beror helt på om min bil kommer hem innan dess. men som de ser ut så ska den nog komma hem imon eller på onsdag big_smile hehe...

Glansen. hur ska man vet vem du e då .big_smile ska ja leta efter en redbull urk med skivstång tongue *fnizz*

Glansèn uttavas de yikesbig_smile

jag har hälsat på dig innan så roll kommer fram till dig så de är lungt roll

hehe okej. tongue men de kommer ju nog jag ihåg. tongue btw ja e ofta i partille. inte sätt volvon rulla där nångång?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
MrKerm Avstängd
10 mars 2008 · 1 557 Inlägg

Halloj folket...

Jag skulle gärna vara med o hålla i det i Gbg smile
Vem skall jag snacka med ??
Har inget i mot att du Severin o Martin har hand om det smile

Ha det..

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
nicke_34 Yrkesförare
10 mars 2008 · 1 267 Inlägg

MrKerm skrev:
Halloj folket...

Jag skulle gärna vara med o hålla i det i Gbg smile
Vem skall jag snacka med ??
Har inget i mot att du Severin o Martin har hand om det smile

Ha det..

Du kan snacka med mig,akakaboto,glansen el. NiclasT. Kom till Onsdags Träffen kl.19,00. Så kan vi snacka mer om detta wink
MVH//Niklas

Senast redigerat av nicke_34 (10 mars 2008)

GBrt (Göteborg Borås Race Team)
Glansen
10 mars 2008 · 1 310 Inlägg

akakaboto skrev:

Glansen skrev:

akakaboto skrev:
heeh får e om ja komma på onsdag. allt beror helt på om min bil kommer hem innan dess. men som de ser ut så ska den nog komma hem imon eller på onsdag big_smile hehe...

Glansen. hur ska man vet vem du e då .big_smile ska ja leta efter en redbull urk med skivstång tongue *fnizz*

Glansèn uttavas de yikesbig_smile

jag har hälsat på dig innan så roll kommer fram till dig så de är lungt roll

hehe okej. tongue men de kommer ju nog jag ihåg. tongue btw ja e ofta i partille. inte sätt volvon rulla där nångång?

uttalas...tongue sorry....Nej inte ofta för jag bor ju i sävedalen roll haha

åker mee nicke_34 så du vet nog hur jag ser ut..söt...fin..träffarnas lilla knatte utan bil lolsad

plus att jag har fixat 4 wakiee takkiee ( stavning )

Senast redigerat av Glansen (10 mars 2008)

MrKerm Avstängd
10 mars 2008 · 1 557 Inlägg

nicke_34 skrev:

MrKerm skrev:
Halloj folket...

Jag skulle gärna vara med o hålla i det i Gbg smile
Vem skall jag snacka med ??
Har inget i mot att du Severin o Martin har hand om det smile

Ha det..

Du kan snacka med mig,akakaboto,glansen el. NiclasT. Kom till Onsdags Träffen kl.19,00. Så kan vi snacka mer om detta wink
MVH//Niklas

Grymt smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Akakapukko
10 mars 2008 · 1 779 Inlägg

hehe okej me ndå vet ja nog vem u e då ju big_smile hehe

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang