2049
Sök

Volvo raggare blir mobbade (film)

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
10 mars 2008
LocKtar skrev:
Team-Adolfsson skrev:
det roiga är ju att voloraggarnas bilar är finare än vad den där långhåriga fjanten sitter i
nej jag är inte volvo raggare och gillar inte volvo bara för att jag kör
men han borde fan söka vård den där killen

Hoho, den där mitsubishin e sjuuukt mkt snyggare än dom där volvo bilarna.. skulla ta en sån anytime=)

Håller med alla dagar i veckan. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
10 mars 2008
haha, om nån e mobbad så e det han me långt hår!!! fyfan villken jäkla mes utan liv asså!

att se en nörd försöka göra sig tuff, och att folket bara ignorerar han så jävla patetisk han är.. och så fortsätter han!? shit asså..  sånna fjantar ser man sällan asså.. men dom finns visst yikes
hahaha.. han har la inte ens en bil sj stackarn så han "försöker" ge sig på ett gäng som gillar volvo ...

men han måste väll inse sj att han skämde ut sig sj o inte volvo-killarna?  fyfan villken mes!

"Ijenkligen"
788 Inlägg
10 mars 2008
Fattar inte riktigt varför alla som kör volvo blir så jävla sura hmm Det räcker med att nån som kör bmw tex säger - jag hade en rostig 740 en gång.., sen börjar volvofolket försvara sig typ - bmw rostar ännu mer, jävla kebabtaxi osv osv hmm orka bry sig om folk inte gillar volvo? jag gillar min bil som fan och skiter fullständigt i om andra gillar den eller ej!

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

terazzi
10 mars 2008
hahaha han e ju bara sååå klockren big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 mars 2008
sen så tror jag inte det går ut på att han försöker mobba volvo folket, tycker det mer ser ut som han försöker psyka sig och det lyckas han med... näe jag tyckte då han var klockren tongue

sen att det verkar vara till stor del volvo raggarna här på sidan som tar åt sig av filmen är ju mer patetiskt än vad ni påstår att den här killen är lol
Senast redigerat av _Glenne_ (10 mars 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

442 Inlägg
10 mars 2008
og900turbo skrev:
haha killen är ju grymm !! skulle ni våga göra så ?? tror inte det , men klaga går sad  tycker inget illa om "volvoraggare" dem är bara roliga killar o tjejer smile o volvo är en bra o rolig budget bli , som även kan bli dyr o mktmkt fin big_smile

håller med dig till fullo tongue Tror bara jag sett volvoägare som spottar ord efter sig.. Hade det stått ett annat bilmärke där hade dom antagligen också gjort... bara vad jag tror dock.. Mer patetiskt att hålla på o skrika här inne.

4 571 Inlägg
10 mars 2008
Han säger jordens avskum den långhåriga, tror han syftar på sig själv....

442 Inlägg
10 mars 2008
Izual skrev:
Han säger jordens avskum den långhåriga, tror han syftar på sig själv....

jaa, men kolla här, HUR jävla kul skulle filmen va på en skala från 1 till 10 om dom var seriösa?? Inte direkt kul tror jag...

Men jag tkr också du ska klippa dig och sen göra en till film.

21 Inlägg
10 mars 2008
smile  Vilken fantasi grabben hade...

Mr White
1 072 Inlägg
10 mars 2008
Haha klockrent lol...Undra om han har rymt från Kumlaanstalten big_smile

149 Inlägg
10 mars 2008
tycker det var relativt töntigt av volvofolket som inte spelade med öht.
Det jag tycker är roligast är ju helt klart att alla blir så arga i denna tråden.

442 Inlägg
10 mars 2008
FarmoR skrev:
tycker det var relativt töntigt av volvofolket som inte spelade med öht.
Det jag tycker är roligast är ju helt klart att alla blir så arga i denna tråden.

jaaa de är fan sant big_smile xD

285 Inlägg
10 mars 2008
Fan så patetisk kille,  själv sitter han i baksätet..  och mobbade ?  den killen visade ju vilken nörd han själv är, dom andra verkar inte alls bry sig, och faaan va han önskar han hade volvo & körkort själv.
Senast redigerat av Ravestream (10 mars 2008)

en satans jävla Volvo.

219 Inlägg
10 mars 2008
vilket stolpskott

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
10 mars 2008
Så töntigt.. grabben gör bort sig själv.. men men förr eller senare så växer han väl upp antar jag.. eller åker han förbi ett gäng skyline fantaster och håller på likadant där också?? Låt dom va, dom är lika mycke människor för att dom gillar volvo?

julgran
214 Inlägg
10 mars 2008
haha ta och klipp dig och skaffa dig ett jobb, ett under att han inte fick stryk

3 650 Inlägg
10 mars 2008
hahaha LÄTT den skönaste videon på youtube!! big_smile

1 571 Inlägg
10 mars 2008
Tur för hippien att killarna var lugna och snälla annars hade han åkt därifrån i ambulans smile

Toker
491 Inlägg
10 mars 2008
Han var ju lite rolig där ett tag..

Toker Jr 081102

553 Inlägg
10 mars 2008
opeltiffi skrev:
Fattar inte riktigt varför alla som kör volvo blir så jävla sura hmm Det räcker med att nån som kör bmw tex säger - jag hade en rostig 740 en gång.., sen börjar volvofolket försvara sig typ - bmw rostar ännu mer, jävla kebabtaxi osv osv hmm orka bry sig om folk inte gillar volvo? jag gillar min bil som fan och skiter fullständigt i om andra gillar den eller ej!

WORD !!

Sök