1:a Aprilskämt: Chrizz anhållen efter biljakt.

Wezzli Sidledesförare
1 april 2008 · 268 Inlägg

Phaetoon skrev:
Dom flesta med inlägg på förstasidan upptäckte att det var ett aprilskämt.
Men vi kom överens om att ändra lite på inläggen så att alla morgontrötta gorgare också skulle kunna bli lurade.
Får tacka dom som spelade med wink

Morgontrötta, ännu ett aprilskämt!

Man vet aldrig, före man vet
Snoppen
1 april 2008 · 543 Inlägg

Phaetoon skrev:
26-åring anhållen efter vild biljakt
En 26-årig man greps av polisen i Eskilstuna på måndagskvällen efter en våldsam biljakt på väg E20. Han är nu misstänkt för drograttfylla, olovlig körning och grov vårdlöshet i trafik.

Mannen upptäcktes vid halv-elva tiden på måndagskvällen i en äldre stulen lastbil, men vägrade att stanna för polisen, utan stack med lastbilen i väldigt hög fart mot Göteborg.

Färden gick i hög hastighet västerut ner till Arboga där 26-åringen vände och körde mot Eskilstuna igen.

Polisen lyckades preja 26-åringen och få stopp på bilen vid Kungsör där det upptäcktes att mannen var narkotikapåverkad och saknade körkort. Han är också misstänkt för grov vårdslöshet i trafik.

26-åringen nu också anhållen och är känd av polisen sedan tidigare. I samband med anhållandet beslagtogs 1/4kg amfetamin.

http://www.ekuriren.se/ekuriren/standar … 1123631565

Att ingen reagerade på det jag markerade? smile Jag tyckte det var ett skojigt skämt smile

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
A_Lindahl Lite överallt..
1 april 2008 · 612 Inlägg

Hehe..

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.
baca Os Difuntos
1 april 2008 · 1 822 Inlägg

Gick på det stenhårt.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Fivi
1 april 2008 · 240 Inlägg

Snoppen skrev:

Phaetoon skrev:
26-åring anhållen efter vild biljakt
En 26-årig man greps av polisen i Eskilstuna på måndagskvällen efter en våldsam biljakt på väg E20. Han är nu misstänkt för drograttfylla, olovlig körning och grov vårdlöshet i trafik.

Mannen upptäcktes vid halv-elva tiden på måndagskvällen i en äldre stulen lastbil, men vägrade att stanna för polisen, utan stack med lastbilen i väldigt hög fart mot Göteborg.

Färden gick i hög hastighet västerut ner till Arboga där 26-åringen vände och körde mot Eskilstuna igen.

Polisen lyckades preja 26-åringen och få stopp på bilen vid Kungsör där det upptäcktes att mannen var narkotikapåverkad och saknade körkort. Han är också misstänkt för grov vårdslöshet i trafik.

26-åringen nu också anhållen och är känd av polisen sedan tidigare. I samband med anhållandet beslagtogs 1/4kg amfetamin.

http://www.ekuriren.se/ekuriren/standar … 1123631565

Att ingen reagerade på det jag markerade? smile Jag tyckte det var ett skojigt skämt smile

han kanske har bilkörkort, men inte lastbilskort? tongue

Volvo S60R "TM Racing steg 3 plus" (2004)
Maizer
1 april 2008 ·

Haha vafan är ni inte ens lite misstänksamma på 1a april? Jag fatta direkt när jag såg rubriken.

ironhead volvoraggare
1 april 2008 · 4 776 Inlägg

Phaetoon skrev:
Jag misstänker att vi moderatorer får ta över driften tills vidare?

snark snark kom me nåt bättre jag vet att det är 1 april sååå ja jag vet att du driver hehe  är morätter rosa kanske?

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
1 april 2008 · 4 776 Inlägg

Maizer skrev:
Haha vafan är ni inte ens lite misstänksamma på 1a april? Jag fatta direkt när jag såg rubriken.

det fatta jag med annars hade chrizz vart ett dåligt föredömme ju

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Phaetoon
1 april 2008 · 8 156 Inlägg

ironhead skrev:

Phaetoon skrev:
Jag misstänker att vi moderatorer får ta över driften tills vidare?

snark snark kom me nåt bättre jag vet att det är 1 april sååå ja jag vet att du driver hehe  är morätter rosa kanske?

Mina är det. Har du sett dom gröna elefanterna som flyger runt på stan förresten?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
MilleN
1 april 2008 · 9 108 Inlägg

hahaha bästa aprilskämtet idag wink Galet att så många gick på det där i början big_smilebig_smilebig_smile

ironhead volvoraggare
1 april 2008 · 4 776 Inlägg

MilleN skrev:
hahaha bästa aprilskämtet idag wink Galet att så många gick på det där i början big_smilebig_smilebig_smile

gick inte på det hehe  har man blitt lurad i flera år i rad  så man ju extra uppmärksam

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
1 april 2008 · 4 776 Inlägg

Phaetoon skrev:

ironhead skrev:

Phaetoon skrev:
Jag misstänker att vi moderatorer får ta över driften tills vidare?

snark snark kom me nåt bättre jag vet att det är 1 april sååå ja jag vet att du driver hehe  är morätter rosa kanske?

Mina är det. Har du sett dom gröna elefanterna som flyger runt på stan förresten?

näää men står en  isbjörn  ute och solar sig med en cola i handen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
jokke_b
1 april 2008 · 315 Inlägg

HAHA de va de bästa ja vart med om allså fy fan va klockren hehe atta inte förens alla börja skriva HAHA och grejer hehe ja de va klockren

Allt eller inget!!!
Pettzon
1 april 2008 · 224 Inlägg

där blev man rejält blåst

"det är ju inte lätt att förklara för någon som inte begriper"
Malmoe SSS -12
1 april 2008 · 3 217 Inlägg

Jag läste rubriken sen var det genomskådat... tongue

Ändå kul att läsa allas reaktioner! big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
ironhead volvoraggare
1 april 2008 · 4 776 Inlägg

ja och sen så prejar man inte in lastbil av vägen heller ju men en vanlig snutbil ju

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Lardi SQ
1 april 2008 · 1 343 Inlägg

ironhead skrev:

Phaetoon skrev:
Jag misstänker att vi moderatorer får ta över driften tills vidare?

snark snark kom me nåt bättre jag vet att det är 1 april sååå ja jag vet att du driver hehe  är morätter rosa kanske?

fy fan va torr åspydig..  andra kan la få ha kul åt de.. bara för du är så "jätte" uppmärksam osv å så duktig..ska du bara skrivanegativt kan du lika gärna va tyst.. tror nog dom flesta tyckte de vaen rolig grej,iaf jag.. men hey.. solen skiner!

Ljudnörd!
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
1 april 2008 · 6 170 Inlägg

Fattade att det var ett skämt redan på topicen men det var kul att läsa den "citerade" texten ur någon tidningsartikel ändå tongue

Men som sagt var där ju ett par fel i "artikeln". Dels att han skulle vara misstänkt för "drograttfylla", något *jag* iaf aldrig hört talas om, och sen att han "vägrade att stanna för polisen, utan stack med lastbilen", tidningar brukar väl inte skriva att en misstänkt "stack" ??

Och sen är det ju det mest uppenbara med körkortet såklart tongue


Skriv om "artikeln" bara lite granna så faller kanske fler folk offer för skämtet big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 april 2008 · 5 753 Inlägg

Phaetoon skrev:
Dom flesta med inlägg på förstasidan upptäckte att det var ett aprilskämt.
Men vi kom överens om att ändra lite på inläggen så att alla morgontrötta gorgare också skulle kunna bli lurade.
Får tacka dom som spelade med wink

var bara kul att spela med big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
ironhead volvoraggare
1 april 2008 · 4 776 Inlägg

Lardi skrev:

ironhead skrev:

Phaetoon skrev:
Jag misstänker att vi moderatorer får ta över driften tills vidare?

snark snark kom me nåt bättre jag vet att det är 1 april sååå ja jag vet att du driver hehe  är morätter rosa kanske?

fy fan va torr åspydig..  andra kan la få ha kul åt de.. bara för du är så "jätte" uppmärksam osv å så duktig..ska du bara skrivanegativt kan du lika gärna va tyst.. tror nog dom flesta tyckte de vaen rolig grej,iaf jag.. men hey.. solen skiner!

jag reagera ganska fort på det urkassa skämtet men jag hade gått på det om det hade vart audin inblandad och inte heller nå droger

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang