2411
Sök

Angående: Trollhättan Cruising 31:e maj

1 217 Inlägg
19 maj 2008
så ni menar att folk rynkar pannan om jag kommer i min extremt gubbiga Saab 90 -85 ??   yikes

(Märk ironin)

Team RmR
393 Inlägg
19 maj 2008
spelar då ingenroll vad det är för bil tongue alla är ju på crusingen av samma intresse inte sant ?

Saaboholic
3 129 Inlägg
19 maj 2008
Stämmer till en viss del dock så äre ju fullt med iq pantburk folk ute också.
Som exempelvis förra året, citerat från en som hängde ut ur en rollad 740 "ööh stick hem med din jävla svensson saab!" Hur jävla intelligent är man då? skulle volvo vara mer amerikanskt än saab eller?

så tyvärr funkar det inte riktigt så i praktiken tongue

JaZoR skrev:
spelar då ingenroll vad det är för bil tongue alla är ju på crusingen av samma intresse inte sant ?

"Liberty of thought is the life of the soul"

1 878 Inlägg
19 maj 2008
på crusing så SKA INTE andra bilar än Jänkare vara ute.

Ahlsen
19 maj 2008
MGmannen skrev:
peegee skrev:
Finns ju motståndare till att icke US-bilar beblandar sig för mycket i Crusingen och då måste ju en bestämd samlingsplats vara ett bra alternativ...

Så jag föreslår Samlingsplats på Högskolan Väst´s nya parkeringen, för folk med icke US-bilar och som kommer mest för att titta och vill träffa likasinnade folk som inte är raggare...? :-) 
Stort å bra och nära till centrum så det går säkert ställa upp bilutställning där om så önskas?

Tid: från kl 19 och framåt

Jag gillar ju alla typer av bilar så ser gärna blandat och denna parkering passeras ju många ggr så man kan lätt ta paus där närsomhelst :-)

Intressant! smile

a låter ju som en bra ide tycker jag

1 997 Inlägg
19 maj 2008
Jag kommer. smile

Ska köra polarens Cheva Bel Air cool

18 Inlägg
20 maj 2008
Trollhättan Cruising är den 3 helgen i maj de har de vart alla andra år. så inte den 31:e så vit jag vet
Senast redigerat av Gr3ven (20 maj 2008)

De finns mer bilder på Galleri & projekt

12 Inlägg
20 maj 2008
Gr3ven: Den tredje helgen i maj var helgen som var, = ingen cruising, 31a maj är det som gäller, du som bor i vbg borde ha koll!

KARLSSON
122 Inlägg
20 maj 2008
ajemän det är spikat, om de inte blir regn. kommer med Fin 240in:cool:

586 Inlägg
20 maj 2008
hedley skrev:
Stämmer till en viss del dock så äre ju fullt med iq pantburk folk ute också.
Som exempelvis förra året, citerat från en som hängde ut ur en rollad 740 "ööh stick hem med din jävla svensson saab!" Hur jävla intelligent är man då? skulle volvo vara mer amerikanskt än saab eller?

Jag har ju usa lampor på min 740? big_smile
Men, inte för att jag tar den på crusingen.. hehe. smile

56 Inlägg
20 maj 2008
Kommer nog i te stan en sväng, Najjs å kolla räger bilar å visst dyker nog upp å kikar på ikke US-bilarna med kan man  säkert snappa idéer=) Lejters

14 Inlägg
20 maj 2008
lägg nu ner trollhättan crusing, Kom till LULEÅ den 31 istället big_smile där är de röj vill ja lova big_smile bara merca raggare över allt wink

Mercedes-Benz W126 300 Turbodiesel

5 089 Inlägg
20 maj 2008
stoffe_ skrev:
lägg nu ner trollhättan crusing, Kom till LULEÅ den 31 istället big_smile där är de röj vill ja lova big_smile bara merca raggare över allt wink

ja det är väll bara 100 mil mellan trollhättan och luleå;) inga problem;) får man väll åka på onsdag om man ska komma dit på lördag;)

\Lindgren

9 108 Inlägg
21 maj 2008
Får se om jag pallrar mig dit, brukar försöka hålla mig långt borta från Thn när det är cruising hehe.

2 924 Inlägg
21 maj 2008
Gr3ven skrev:
Trollhättan Cruising är den 3 helgen i maj de har de vart alla andra år. så inte den 31:e så vit jag vet

Där har du lite fel...
Trollhättans Cruising har varit SISTA HELGEN I MAJ i minst 15år och aldrig nåt annat!
Det är alltså i år den 31e Maj och inget annat, sluta förvirra mer nu!

~ Life is short, have FUN! ~

2 924 Inlägg
22 maj 2008
FLindgren skrev:
stoffe_ skrev:

ja det är väll bara 100 mil mellan trollhättan och luleå;) inga problem;) får man väll åka på onsdag om man ska komma dit på lördag;)

EDIT; 123 mil är det mellan Luleå och Trollhättan, kan bli svårt att locka dit folk istället wink

Röj brukar knappast vara någon bristvara på Trollhättans cruisingen, snarare tvärtom cool ...om vädrets makter är med oss....
Senast redigerat av peegee (22 maj 2008)

~ Life is short, have FUN! ~

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
25 maj 2008
Börjar bli dags nu.. kanske skall tillägga att det som vanligt blir en samling för oss med "fulbilar" dvs japsare å volvos mm..

På parkeringen till högskolan i trollhättan, för er som inte är så hemma så är det på höger sida efter shell, när man kör in mot stan ifrån stora rondellen.. är inte vara så svårt att missa.. börjar samlas vid 17 tiden ungefär..

[EDIT] Peegee hade visst redan vart framme hehe.. och det är från ca kl 19 inget annat ^^
Senast redigerat av Potkin (25 maj 2008)

1 058 Inlägg
25 maj 2008
klart man ska dit tongue fast bara för att gå runt o kolla på bilar, kanske dricka nån bärs...

PoLoud =D

455 Inlägg
26 maj 2008
Potkin skrev:
Börjar bli dags nu.. kanske skall tillägga att det som vanligt blir en samling för oss med "fulbilar" dvs japsare å volvos mm..

På parkeringen till högskolan i trollhättan, för er som inte är så hemma så är det på höger sida efter shell, när man kör in mot stan ifrån stora rondellen.. är inte vara så svårt att missa.. börjar samlas vid 17 tiden ungefär..

[EDIT] Peegee hade visst redan vart framme hehe.. och det är från ca kl 19 inget annat ^^

får se om man kommer men ingen omöjlighet! men kör japs så får la stå still hehe!

>syns man inte finns man inte<

HEAVY METAL
38 Inlägg
26 maj 2008
ja det skall man väl försöka kunna ta sig till. Alltid kul att träffa folk.

I'm not driving to make great time. I'm driving to have a great time.

Sök