Sen e det ju faktiskt som så att du valt att lägga ut bilen på blocket i mitten av en månad, till ett lite halv högt pris...
Så ha is i magen å vänta in så folk hinner få sin lön å en heldel får öven sin semester ersättning nu i april/maj. På såvis brukar folk känna sig lite rika så att säga å blir ju då automatiskt mer köp benägna!

Sen hade jag gjort lite ändringar i annonsen:
*Bort med rattmuffen, som du själv säger den e enkel att ta bort! Kan ju tyvär ge "fel signaler"

Så bort med den å upp med ny bild på det.
*skippa info om att den rullat som tjänstebil, jag skulle aldrig ens fundera på en tjänstebil....vet av egen erfarenhet att de bilarna förvisso ofta e mkt väl servade men även MKT hårt plågade....det e ju lixom inte den som som kör som äger bilen....så det e ju bara att plåga den till max! Finns säkert undantag, men njä...
*ta å räkna ihop vad du lagt på bilen, 20-30 000 e det stor skillnad på...å du låter mer nogrann om du har en exakt summa.
*det står ingenting om rost? lackbehandling? rekond? Om du kan så komplettera med detta!
*när e bilen besiktigad?
*är boken fullstämplad så skriv det!
*avsluta det hela med de magiska orden "billigare vid snabb å smidig affär".
*info ang däckens skick?! Om det nu e ngt att berätta vill säg...var tyst om det annars...
Du måste helt enkelt framhålla alla enorma fördelarna det e med att köpa just din bil å inte ngn som e markant billigare!
Samt så klart skriva att du har orginalfronten kvar, att den e lite trasig e upp till köparen att ta ställning till, låt de pruta några kronor på det bara om det stör dem så blir alla nöjda å glada!
Å japp, jag skulla aldrig köpa en bil utan att pruta på den, fel finns på ALLA bilar gäller bara att finna dem!

Stort lycka till nu!