Ickebefintligt lokalsinne säger att det inte är ett updrag för mig.. hehe Beror visserligen på hur många vi blir, men att fota i anslutning till bron kan ju vara rätt häftigt.
Har också tänk den tanken. Frågan är bara var man kan hitta någon bra plats med bron i bakgrunden. Förslag någon?
Efterlyses: Person med bra lokalsinne och ledarförmåga
Haha... Tycker jag låter som en bra idé.. hur går det föresten?
Ang. bron som bakgrund. Så tror jag att området vid Sunningen är för litet om det blir många bilar. Dessutom skulle alla som bor där undra vad som försigår när en massa bilar ringlar sig in bland husen.. hehe Alternativt campingen då som är större. Men frågan är om det är så bra att fota där. Har aldrig varit där i kvällsljus så jag vet inte hur ljuset faller. Bara fotat själva bron vid sol och totalt mörker.
ne inte där. går att svänga ner innan man har kommit så långt. strax efter där man kan köpa släpkärror på vänster sida så tar man höger ner om man kommer från centrum så kör man ner där så kommer man ner te småbåtshamnen och bortanför den så har man en parkering som man kan använda..
ne inte där. går att svänga ner innan man har kommit så långt. strax efter där man kan köpa släpkärror på vänster sida så tar man höger ner om man kommer från centrum så kör man ner där så kommer man ner te småbåtshamnen och bortanför den så har man en parkering som man kan använda..
låter la bra har dock ingen aning var du menar men jag får la åka efter de andra haha!
Ickebefintligt lokalsinne säger att det inte är ett updrag för mig.. hehe Beror visserligen på hur många vi blir, men att fota i anslutning till bron kan ju vara rätt häftigt.
Har också tänk den tanken. Frågan är bara var man kan hitta någon bra plats med bron i bakgrunden. Förslag någon?
Efterlyses: Person med bra lokalsinne och ledarförmåga
Ps. Håller på att förhandla fram bra väder
Anordnar du en träff i en stad du inte känner till? *S*
jo skeppsviken e klockren.. tråkit kanske när det hunnit mörknat vid 21 tiden ungefär... e man försiktig och absolut inte sladdar så kan man säkert smyga ut på gräset en snabb sväng för att fota.. har försökt anordna en stor bilträff där men kommunen sa stopp för dom ville inte ha ut bilar på gräset...
Jaha ok, då är jag med.. Tror mig ha varit där en gång förra året.. visserligen till fots. Kan nog funka fint, borde få solnedgången "bakom" bron då.. hehe
Ja tror ja skiter i Karlstad för det har blivit så mycket dröl om allt å inget klart så vem vet kanske tar mej en tur ner verkar ju va lite mer ordning hos er..Ska försöka..
Är fruktansvärt bilintresserad men det är väl alla här inne...