Eftersnack: Gatebil 2008 Rudskogen i Juli! 11-13/7

vwhelena
15 juni 2008 · 7 Inlägg

gatebil är det värst värsta.smile. Har man varit på gatebil så är sveriges träffar ingenting. den som inte åker missar något. Håret reser sig lika mycket varje gång smile fränt.

Eddietion
15 juni 2008 ·

Vel, været er det lite å gjøre med. smile

Det er bankomat i Rakkestad, som er nærmeste sted/ort. Ca 10 min kjøring norr om Rudskogen.

GPS koordinatorer for Rudskogen skal være jamför Nokia Maps:

Breddgrad
59*21'57.00"N
Lengdgrad
11*15'51.96"Ö

Dette er ved hovedporten "Blåporten". Jeg lagret denne posisjonen sist jeg var der ihvertfall.

Brann
15 juni 2008 · 8 Inlägg

Om där nu finns 5 campingplatser och en buss, hur långt är det då mellan campingplatserna och ban-området?

At the camaro launch in 1966 the press asked Chevrolet what the name meant. The reply: It´s a small vicious animal that eats Mustangs!
Tigertoffel
15 juni 2008 · 43 Inlägg

Eddietion skrev:
Vel, været er det lite å gjøre med. smile

Det er bankomat i Rakkestad, som er nærmeste sted/ort. Ca 10 min kjøring norr om Rudskogen.

GPS koordinatorer for Rudskogen skal være jamför Nokia Maps:

Breddgrad
59*21'57.00"N
Lengdgrad
11*15'51.96"Ö

Dette er ved hovedporten "Blåporten". Jeg lagret denne posisjonen sist jeg var der ihvertfall.

Tackar! Kordinaterna verkar stämma också big_smile

Audi A4 (2007)
Yeeeep
17 juni 2008 · 190 Inlägg

Brann skrev:
Om där nu finns 5 campingplatser och en buss, hur långt är det då mellan campingplatserna och ban-området?

Campingen längst bort tar väl kanske 15 - 20 min med bussen.
Går man så tar det betydligt längre tid, det fick vi erfara, regna som fan och det var riktigt lång kö till bussen, säkert en 4 - 5 vändor innan vi hade kommit på.
Tog ungefär 1 timme att gå, om det räcker cool
Men vi var hemma innan bussen vi skulle ha åkt med iallafall lol

Sen dom andra campingarna ligger hyffsat närma varandra.
Camping 1 och 2 är hyffsat närma banan, tar väl en 10 min att gå eller något tror jag, och 3:an vet jag inte.

Tror den info ska stämma rätt bra, annars får Eddietion fylla i och rätta big_smile

Brann
17 juni 2008 · 8 Inlägg

Tack för den infon. Ja hade inte anat att området var så stort. Då måste porten vara ganska långt från banan.

Fyller dom då ut campingområdet börjandes från 1:an vartefter folk kommer dit?
Så ju tidigare man kommer desto närmare banan campar man?
Eller har dom ett annat sätt att göra det på?

At the camaro launch in 1966 the press asked Chevrolet what the name meant. The reply: It´s a small vicious animal that eats Mustangs!
Brnt
17 juni 2008 ·

jag och 3 kompisar är påväg !!! big_smilebig_smile

OverBoosted AUTOBAHNRASER
18 juni 2008 · 3 804 Inlägg

Brnt skrev:
jag och 3 kompisar är påväg !!! big_smilebig_smile

en månad i förväg? ?


Bmw osv..
OverBoosted AUTOBAHNRASER
18 juni 2008 · 3 804 Inlägg

Ja jag funderar på dra dit. Aldrig varit där tidigare.. är det bara ta sin bil o åka över till norge? eller ska man boka o shit innan? Vad ska man tänka på? eller är det bara tuta o körA? tongue


Bmw osv..
flash_turbo Racer
18 juni 2008 · 233 Inlägg

camping plats nr3 tar ca: en halvtimme att gå.. tongue men då behöver man inte springa.. smile o kan även säga att glasflasker värkar det inte hållas på.. tongue o ta med för fan grillen.. bara att köra på ingen som bryr sig.. tongue Gatebil rudskogen e helt klart de bästa på hela året..smile

BMW 325i "M-tech.Eisenmann" (2001)
Audi S2 "800hk Time attack Projekt" (1991)
Yeeeep
18 juni 2008 · 190 Inlägg

cool

Brann skrev:
Tack för den infon. Ja hade inte anat att området var så stort. Då måste porten vara ganska långt från banan.

Fyller dom då ut campingområdet börjandes från 1:an vartefter folk kommer dit?
Så ju tidigare man kommer desto närmare banan campar man?
Eller har dom ett annat sätt att göra det på?

Fyller på campingen vart efter som du säger, ju senare du kommer ju längre bort, men det är ju klart, kommer du dit tidigt och inte vill vara för nära aftertrack området så får du säkerligen vara på campingen längst bort, men om du vill ha en camping nära så får du åka i bra tid big_smile vi ska nog åka på torsdag förmiddag från Skåne och hoppas på att vi får plats på camping nr. 2, dock inte säkert cool

Alltså själva "porten" in till banan, dvs. huvudingången till banområdet är precis vid banan, sen kommer campingarna i följd snett bakom banan tror jag.

Yeeeep
18 juni 2008 · 190 Inlägg

OverBoosted skrev:
Ja jag funderar på dra dit. Aldrig varit där tidigare.. är det bara ta sin bil o åka över till norge? eller ska man boka o shit innan? Vad ska man tänka på? eller är det bara tuta o körA? tongue

Åk dit, bästa evenemanget jag varit på, yes bara och tuta och köra, behöver inte boka.
Ta med rikligt med god mat, vi käka bara korv sist, rätt drygt^^.
Sen är det väl inte så mycket att tänka på, förutom glasflaskor och engånggrillar är inte så populärt även om dom inte bryr sig på vissa campingar dock.
Sen är det bara, pengar, dricka, käk och gott humör big_smile
Och åk i god tid om ni vill vara på en campingplats som är närma.

torre
20 juni 2008 · 38 Inlägg

hej hje.
vi är 3 st bilar som ska dit, har alldrig varit där, köper man festival biljetter på plats eller måste man förbeställa?

Vi ses där,
Ha de

Volkswagen Caddy TDi "Jobbe Bilen" (2006)
Ford Focus RS "White Knight" (2010)
Yeeeep
23 juni 2008 · 190 Inlägg

torre skrev:
hej hje.
vi är 3 st bilar som ska dit, har alldrig varit där, köper man festival biljetter på plats eller måste man förbeställa?

Vi ses där,
Ha de

Kan göra både och.

Jontelitokd
25 juni 2008 · 1 043 Inlägg

3 veckor kvar!!


SNART SMÄLLER DET!

Yeeeep
25 juni 2008 · 190 Inlägg

Tur det är någon som skriver i tråden iallafall, fortfarande dåligt med folk tongue

Eddietion
25 juni 2008 ·

Må bare komme over Gatebil på Mantorp denne helgen først, så våkner vel folket tenker jeg.. smile

Yeeeep
25 juni 2008 · 190 Inlägg

Hehe, har aldrig varit på Gatebil på Mantorp och kommer säkerligen inte åka dit heller efter att man har varit på Rudskogen, Juli cool

Eddietion
25 juni 2008 ·

Du som ikke bor lenger unna Mantorp burde jo absolutt komme til Mantorp om du har vært på Rudskogen så vet du jo hvor bra det er. Selv om jeg er enig i at Juli treffet er højdaren.. smile

Yeeeep
25 juni 2008 · 190 Inlägg

Hehe okej, får väl kanske åka dit någon gång, men änsålänge blir det Rudskogen.

Lite OT:
Hur är Våler?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang