Eftersnack: Gatebil 2008 Rudskogen i Juli! 11-13/7

Jontelitokd
1 juli 2008 · 1 043 Inlägg

vore super duper ifall någon kunde slänga upp en karta över Campområdena.. alla 5!

lite info om hur bussarna går ifrån camp 4-5 önskas också!

ergoproxy
1 juli 2008 · 236 Inlägg

Hur länge e de öppet på torsdagen? kan man komma på kvällen och köpa biljett och camping?

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo
Yeeeep
1 juli 2008 · 190 Inlägg

ergoproxy skrev:
Jag och 2 tjejkompisar ska dit. Åker på fredagen, blir den första bilträffen jag åker på med min bil.
Hur pass tidig ska man va på fredagen för att inte hamna allra längst bort? och vart ska man för att köpa  festivalbiljett och campingplats?

Vi kom dit på fredagen förra året och då kom vi på campingen längst bort, en polare åkte dit med några andra och var där torsdag natt, dom var en av dom sista som kom in på dom campingarna som låg närma, sen var det längst bort som gällde har jag för mig.

Yeeeep
1 juli 2008 · 190 Inlägg

axza skrev:
vore super duper ifall någon kunde slänga upp en karta över Campområdena.. alla 5!

lite info om hur bussarna går ifrån camp 4-5 önskas också!

Vi var på campingen längst bort förra året som jag skrev till någon annan, och bussarna gick hyffsat tätt behövde inte vänta allt för länge.

Riikard BWG VP
1 juli 2008 · 69 Inlägg

Någon som har erfarenhet av när man måste vara uppe på torsdagen för att få platts på CAMP 1? Camp 5 var ju sådär roligt att bo på.. smile

Yeeeep
1 juli 2008 · 190 Inlägg

Riikard skrev:
Någon som har erfarenhet av när man måste vara uppe på torsdagen för att få platts på CAMP 1? Camp 5 var ju sådär roligt att bo på.. smile

Tror du måste vara där när portarna öppnar eller något cool blir nog fullt rätt snabbt.

E30Tompa Rörpulare
1 juli 2008 · 1 453 Inlägg

Ja vi är nog 10-15 pers inbokade smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Ruuska_
2 juli 2008 · 474 Inlägg

är det 200 NOK som gäller eller är det 200 SEK i inträdet??

Volvo S60 2.5T AWD
BMW 320D (2011)
RedDragon Kluven!
2 juli 2008 · 156 Inlägg

Förra året gick det bra att betala med både 200 SEK eller 200 NOK. smile Inte direkt många kronor man tjänar heller så...

Audi - för dig som gillar henne på alla fyra!
FLindgren
2 juli 2008 · 5 089 Inlägg

dom har väll bestämmt att 100 sek ska vara lika mycket som 100 nok och tvärt om o.s.v.

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
BoMoW
2 juli 2008 · 15 Inlägg

tror ni det finns plats kvar på campingen om man kommer ditt lördag morgon ?

BMW M3 E92 DKG "Luna" (2009)
Eddietion
2 juli 2008 ·

Camp åpner kl 10 på torsdag, og er åpen 24h ! Svenske og norske penger er på samme nivå, dvs 200SEK og 200NOK går for det samme.

Finns ingen kart på campene utenom i programmet for 2008.
Skal se om jeg kan finne ut hvor lenge på døgnet bussene går mellom campene.

OM det blir som i fjor, blir det "ventecamp" ved innkjøringen for de som har kommet før torsdag da campene åpner, og man vil fylle opp campene deretter. I fjor var det godt med folk allerede på onsdag.

Jontelitokd
3 juli 2008 · 1 043 Inlägg

Eddietion skrev:
Skal se om jeg kan finne ut hvor lenge på døgnet bussene går mellom campene.

ja hur går det? smile ring till leif och hör nu tongue

saab_9
3 juli 2008 · 117 Inlägg

nån som ska åka från stockholmtraktera??

ergoproxy
3 juli 2008 · 236 Inlägg

Samåkning från Jönköping eller på vägen någon? Torsdagen eftermiddan. Inga tjejer från garaget som ska dit?

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo
Wille_hall
3 juli 2008 · 7 Inlägg

jag och ett antal vänner åker genom jönköping på väg dit nån gång under torsdag eftermiddag..

ergoproxy
3 juli 2008 · 236 Inlägg

Wille_hall skrev:
jag och ett antal vänner åker genom jönköping på väg dit nån gång under torsdag eftermiddag..

Vore ju najs att hänka på er isåfall, vi åker kl 16 direkt efter jobbet på Torsdagen.

Subaru Legacy GT spec B Twin Turbo
Riikard BWG VP
3 juli 2008 · 69 Inlägg

Yeeeep skrev:

Riikard skrev:
Någon som har erfarenhet av när man måste vara uppe på torsdagen för att få platts på CAMP 1? Camp 5 var ju sådär roligt att bo på.. smile

Tror du måste vara där när portarna öppnar eller något cool blir nog fullt rätt snabbt.

Ingen som vet eller? roll

Jontelitokd
3 juli 2008 · 1 043 Inlägg

Riikard skrev:

Yeeeep skrev:

Riikard skrev:
Någon som har erfarenhet av när man måste vara uppe på torsdagen för att få platts på CAMP 1? Camp 5 var ju sådär roligt att bo på.. smile

Tror du måste vara där när portarna öppnar eller något cool blir nog fullt rätt snabbt.

Ingen som vet eller? roll

hehe.. ja Torsdag är nog det ni måste satsa på för att få camp 1-3.. förra året var det fullt på camp 1-3 klockan 11..

så åk dit på Onsdag tongue

kenyaboss
3 juli 2008 · 196 Inlägg

camp 4 bodde jag på förra året.. mycket bättre tyckte jag, inte så mycket lera och när man skulle sova var det "lagom" oväsen. så det bli Camp 4 i år med

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang