3408
Sök

Inför: Crusing + Garaget-träff i Ljusdal. 14/6 {80 anmälda}

Saaboholic
3 129 Inlägg
6 juni 2008
Raggar_Jonte skrev:
JrJonsson skrev:
alla bilar är välkommna, spelar ingen roll om det är en grisrosa 240 med alu vinge eller jänk //lindberg88 på fel användare

jorå men ja tänkte på de där i söderhamns tråden allt tjaffs där

Om folk kommer på en träff för att börja tjaffsa har dem inget där att göra överhuvudtaget. Samma gäller om man börjar tjaffsa efter träffen via forum osv p.ga vad vissa har för bil. Alla är ju bilintresserade annars skulle man inte hänga här?

/Backlund

"Liberty of thought is the life of the soul"

337 Inlägg
6 juni 2008
hedley skrev:
Raggar_Jonte skrev:
JrJonsson skrev:
alla bilar är välkommna, spelar ingen roll om det är en grisrosa 240 med alu vinge eller jänk //lindberg88 på fel användare

Om folk kommer på en träff för att börja tjaffsa har dem inget där att göra överhuvudtaget. Samma gäller om man börjar tjaffsa efter träffen via forum osv p.ga vad vissa har för bil. Alla är ju bilintresserade annars skulle man inte hänga här?

/Backlund

precis där håller ja me dig

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se

904 Inlägg
9 juni 2008
ja nu äår det snart dax smile Ses bakom OKQ8 nudå dom som inte hittar!

De ska va gött å leva

166 Inlägg
9 juni 2008
MrVain skrev:
ja nu äår det snart dax smile Ses bakom OKQ8 nudå dom som inte hittar!

hehe snart dax? det är ju 5 dagar kvar ju... tongue

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne

904 Inlägg
9 juni 2008
De är rätt snart de tycker jag!

De ska va gött å leva

Fotograf
966 Inlägg
9 juni 2008
Bra att vissa är peppad iallafall!big_smile Som jag! wiiee!

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

286 Inlägg
9 juni 2008
Lite ändring i mina planer, kommer inte dit i Datsun utan med en gammal Ford och pilsner i näven smile

208 Inlägg
9 juni 2008
ja, pilsner kommer man nog dricka en del big_smile

Volvonörd
1 187 Inlägg
10 juni 2008
Raggar_Jonte skrev:
JrJonsson skrev:

Alltså jag var med och anordnade Söderhamns träffen å sen har jag aldrig klankat ner på vare sig dig eller raggarbilen din, du är mer än välkommen till Ljusdal eller hem till mig i Söderhamn när du vill och vilken tid på dygnet som helst nästan.... Jag tycker som dig att alla som är medlem här och har ett bilintresse ska komma på gorg träffarna som anordnas runt om i länet... Sen att det är "folk" som klagar hit å dit är deras ensak och inte nån annans problem, alltså det spelar ingen roll vad man tycker å tänker så tycker nån annan annorlunda mot mig själv. Så det kommer man aldrig att komma undan tyvärr.... Så välkommen dit fastän jag inte bor där eller är med och annordnar denna träff!!!!!

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Indrivare/torped
149 Inlägg
10 juni 2008
Nu ska vi inte vara bittra. Vi kommer ha röj på fältet så var det så bra med det! Och om någon tar med koner så kan jag nog leda oss iväg till en del av en bana som lär räcka att köra på. Blir kanske lite trångt med parkering där om man har en väldigt låg bil (går att parkera i gräset bredvid banan om som sagt bilen inte är grönjävligt låg). Vet inte säkert om det är riktigt tillåtet att vara där, men om folk får måla en radiobilsbana och vara där och köra så antar jag att det går bra smile

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!

166 Inlägg
10 juni 2008
fan va kul det skulle bli om vi kunde fixa en konbana. big_smile se hur bra man klarar sig på det. smile

VW Scirocco TSI -09
//Danne

14 Inlägg
10 juni 2008
detta låter riktigt bra, kommer med all säkerhet.

Glad fåne
103 Inlägg
11 juni 2008
är osäker om jag kommer men om jag kommer kör jag calibran istället smile

166 Inlägg
11 juni 2008
zappy skrev:
detta låter riktigt bra, kommer med all säkerhet.

kanon. smile kommer du med supran eller asconan?

VW Scirocco TSI -09
//Danne

SOS-Racing
514 Inlägg
11 juni 2008
Nu har jag hämtad S4'an från rekond... Hur fan ska jag ta mig till Ljusdal utan att få massa flugor i fronten nu då....
MickeTuncer, vi får hålla 40km/h till Ljusdal! :p

86 Inlägg
11 juni 2008
Jag kommer givetvis också smile

2 230 Inlägg
11 juni 2008
Hinkas skrev:
Nu har jag hämtad S4'an från rekond... Hur fan ska jag ta mig till Ljusdal utan att få massa flugor i fronten nu då....

du får ta plastfolie och plasta in fronten;) hehe

så kan det vara då det inte blev som det skulle

SOS-Racing
514 Inlägg
11 juni 2008
Rojpen skrev:
Hinkas skrev:

du får ta plastfolie och plasta in fronten;) hehe

Hahaha, det var faktiskt inte en helt dålig idé! :p

904 Inlägg
11 juni 2008
Kan förövrigt medela att det nu är nylaggd asfalt mellan Färila å Föne så nu är det riktigt bra väg hela vägen till flygfältet!

De ska va gött å leva

Sök