Inför: Crusing + Garaget-träff i Ljusdal. 14/6 {80 anmälda}

Hinkas SOS-Racing
11 juni 2008 · 514 Inlägg

MrVain skrev:
Kan förövrigt medela att det nu är nylaggd asfalt mellan Färila å Föne så nu är det riktigt bra väg hela vägen till flygfältet!

Det blev ju inget race oss emellan för ett år sedan. Kanske vi ska köra i år istället? wink Även om du har lättare bil och mer HK så kan det vara kul.

BMW 633 csi (1977)
MickeTuncer Fotograf
11 juni 2008 · 966 Inlägg

Är det någon mening nu att komma till Ljusdal först och sen åka karavan upp till Föne? eller ska man blåsa direkt till Föne ifrån Färila? Hur många kommer att stanna på OKQ8?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
MrVain
11 juni 2008 · 904 Inlägg

Hinkas skrev:

MrVain skrev:
Kan förövrigt medela att det nu är nylaggd asfalt mellan Färila å Föne så nu är det riktigt bra väg hela vägen till flygfältet!

Det blev ju inget race oss emellan för ett år sedan. Kanske vi ska köra i år istället? wink Även om du har lättare bil och mer HK så kan det vara kul.

haha men S4an min väger då mer än din wink men den står nedskruvad för tillfället.. S2an kanske jag kan köra en repa med men är nå tjall på laddtrycket i den... ska flytta över alla grejer från S4an så småningom.

De ska va gött å leva
MrVain
11 juni 2008 · 904 Inlägg

MickeTuncer skrev:
Är det någon mening nu att komma till Ljusdal först och sen åka karavan upp till Föne? eller ska man blåsa direkt till Föne ifrån Färila? Hur många kommer att stanna på OKQ8?

Ni som åker från Sveg kan väll bränna raka vägen till föne, blir ju lite omväg annars. Vi andra träffas bakom OKQ8 typ senast halv sex för avfärd

De ska va gött å leva
wzr Allt-i-allo
11 juni 2008 · 64 Inlägg

Fan grabbar.. det här går inte. Ni får helt enkelt stryka mig från listan... Även fast man brinner för bilar osv, så är det ju Sverige - Spanien 18.00 på lördag. :o

Mitsubishi Lancer Evolution III GSR, med en idiot bakom ratten. Pass upp!
Hinkas SOS-Racing
11 juni 2008 · 514 Inlägg

wzr skrev:
Fan grabbar.. det här går inte. Ni får helt enkelt stryka mig från listan... Även fast man brinner för bilar osv, så är det ju Sverige - Spanien 18.00 på lördag. :o

Har du ingen radio i bilen då? wink

BMW 633 csi (1977)
Gaslasse Indrivare/torped
11 juni 2008 · 149 Inlägg

wzr skrev:
Fan grabbar.. det här går inte. Ni får helt enkelt stryka mig från listan... Även fast man brinner för bilar osv, så är det ju Sverige - Spanien 18.00 på lördag. :o

Det är lugnt, Majorn tänker ta med sig laptop, billaddare och TV-kort så det är bara att glo med han! XD

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
stellan_dahl svetsare
11 juni 2008 · 329 Inlägg

Lagasse skrev:

wzr skrev:
Fan grabbar.. det här går inte. Ni får helt enkelt stryka mig från listan... Även fast man brinner för bilar osv, så är det ju Sverige - Spanien 18.00 på lördag. :o

Det är lugnt, Majorn tänker ta med sig laptop, billaddare och TV-kort så det är bara att glo med han! XD

haha aa jag säger bara Majorn`big_smile

Celica 2.0 Gti -90
Volvo 740 16v Turbo "Driftbilen" (1988)
Rojpen
11 juni 2008 · 2 230 Inlägg

orka fotbollen då,. visst semi å final å det kan vara kul.. men fan resten är ju bara meninglöst. så strunta i dom som springer å jaga boll å kom till föne å jaga bilar istället;)

så kan det vara då det inte blev som det skulle
sqd
11 juni 2008 · 86 Inlägg

Däremot verkar det som att det ska regna på Lördag :s
Hoppas verkligen de har fel.

Toyota GT86 "SQRDDSGN" (2013)
fish Allfixare
11 juni 2008 · 1 475 Inlägg

Jag kommer...

MickeTuncer Fotograf
11 juni 2008 · 966 Inlägg

MrVain skrev:

MickeTuncer skrev:
Är det någon mening nu att komma till Ljusdal först och sen åka karavan upp till Föne? eller ska man blåsa direkt till Föne ifrån Färila? Hur många kommer att stanna på OKQ8?

Ni som åker från Sveg kan väll bränna raka vägen till föne, blir ju lite omväg annars. Vi andra träffas bakom OKQ8 typ senast halv sex för avfärd

Jo det går ju göra så men det är fan härligare och gemensamt ett helt gäng.. blir en annan känsla..smile nästan så att jag drar in till Ljusdal och tar den där lilla extra omvägen.. Hoppas det blir wounderbart väder iallafall.. kommer nog och knäpper en massa bilder på Föne samt Cruisingen i Ljusdal.. Blir det inge utställning eller någe liknande under dagen då?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
Gaslasse Indrivare/torped
11 juni 2008 · 149 Inlägg

MickeTuncer skrev:

MrVain skrev:

MickeTuncer skrev:
Är det någon mening nu att komma till Ljusdal först och sen åka karavan upp till Föne? eller ska man blåsa direkt till Föne ifrån Färila? Hur många kommer att stanna på OKQ8?

Ni som åker från Sveg kan väll bränna raka vägen till föne, blir ju lite omväg annars. Vi andra träffas bakom OKQ8 typ senast halv sex för avfärd

Jo det går ju göra så men det är fan härligare och gemensamt ett helt gäng.. blir en annan känsla..smile nästan så att jag drar in till Ljusdal och tar den där lilla extra omvägen.. Hoppas det blir wounderbart väder iallafall.. kommer nog och knäpper en massa bilder på Föne samt Cruisingen i Ljusdal.. Blir det inge utställning eller någe liknande under dagen då?

Utställningen får bli träffen i Föne wink Fränt om det nu blir nånstans runt 80 bilar och alla kan ställa upp sig på rad big_smile

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
*_Slider_*
11 juni 2008 · 208 Inlägg

Jo raggarclubben har en träff på dagen har jag för mig. orsäker på tid men tror på 10- 15 kanske?

BMW 325 "Tysken" (2008)
Chevrolet s10 "FHP Speedshop" (1986)
Hinkas SOS-Racing
11 juni 2008 · 514 Inlägg

Klart att vi ställer upp bilarna för gemensam beundran! Min ska då både visas och köras... HÅRT!

BMW 633 csi (1977)
zappy
11 juni 2008 · 14 Inlägg

D4nN3-85 skrev:

zappy skrev:
detta låter riktigt bra, kommer med all säkerhet.

kanon. smile kommer du med supran eller asconan?

kommer med supran, asconan står lite isärplockad för närvarande eheh

*_Slider_*
11 juni 2008 · 208 Inlägg

Skulle haft nån som kunde filma lite, de skulle vara kul big_smile
Nån som har en filmkamera?

BMW 325 "Tysken" (2008)
Chevrolet s10 "FHP Speedshop" (1986)
MickeTuncer Fotograf
11 juni 2008 · 966 Inlägg

Hinkas skrev:
Klart att vi ställer upp bilarna för gemensam beundran! Min ska då både visas och köras... HÅRT!

Bra Hinkas! Så ska det låta! Men jag har ingen dragkrok på M3an ifall vi skulle behöva bärga hem din S4a..=p

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
MrVain
12 juni 2008 · 904 Inlägg

Jag har filmkamera så de är lungt smile

De ska va gött å leva
D4nN3-85
12 juni 2008 · 166 Inlägg

Har inte någon videokamera.... men jag har en Stillbildskamera.. big_smile Så den kommer att gå i högvarv på alla bilarna som kommer dit... Hoppas att det blir bra väder oxå... eller iaf att det inte blir regn.. smile

Är det någon tid bestämt när träffen ska börja? man har ju blivit bjuden på en stor grillfest innan så man vill ju veta om man ska tacka ja till grillat eller om man ska ta med sig engångsgrillen till Föne.. tongue

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne
Volkswagen Scirocco "Hywää" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang