3066
Sök

Inför: Crusing + Garaget-träff i Ljusdal. 14/6 {80 anmälda}

86 Inlägg
12 juni 2008
D4nN3-85 skrev:
Har inte någon videokamera.... men jag har en Stillbildskamera.. big_smile Så den kommer att gå i högvarv på alla bilarna som kommer dit... Hoppas att det blir bra väder oxå... eller iaf att det inte blir regn.. smile

Är det någon tid bestämt när träffen ska börja? man har ju blivit bjuden på en stor grillfest innan så man vill ju veta om man ska tacka ja till grillat eller om man ska ta med sig engångsgrillen till Föne.. tongue

14/6-08
Plats: Föne flygfält
Tid: 18.00

wink

166 Inlägg
12 juni 2008
sqd skrev:
D4nN3-85 skrev:
Har inte någon videokamera.... men jag har en Stillbildskamera.. big_smile Så den kommer att gå i högvarv på alla bilarna som kommer dit... Hoppas att det blir bra väder oxå... eller iaf att det inte blir regn.. smile

Är det någon tid bestämt när träffen ska börja? man har ju blivit bjuden på en stor grillfest innan så man vill ju veta om man ska tacka ja till grillat eller om man ska ta med sig engångsgrillen till Föne.. tongue

14/6-08
Plats: Föne flygfält
Tid: 18.00

wink

ja okej då. smile men då hinner man ju med grillat innan ju. big_smile

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne

294 Inlägg
12 juni 2008
Jag kommer att filma, eftersom bilen inte hinner bli klar smile men jag vet inte hur bra filmat det kommer bli eftersom jag ska dricka å  smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)

166 Inlägg
12 juni 2008
nåja.. bara det blir film så blir vi glad. tongue hehe

VW Scirocco TSI -09
//Danne

504 Inlägg
12 juni 2008
hansen skrev:
Jag kommer att filma, eftersom bilen inte hinner bli klar smile men jag vet inte hur bra filmat det kommer bli eftersom jag ska dricka å  smile

Jag kan stå som 2.a kameraman, om du skulle snubbla och slå dig. wink hehe... Om båda är tillräckligt fulla så borde vi kunna gå och stötta upp varandra genom att vingla lagom mycket åt varsit motsatt håll... ^^

HÅRDROCK

No sugar added - sweet anyway
111 Inlägg
12 juni 2008
PuppPutte skrev:
hansen skrev:

Jag kan stå som 2.a kameraman, om du skulle snubbla och slå dig. wink hehe... Om båda är tillräckligt fulla så borde vi kunna gå och stötta upp varandra genom att vingla lagom mycket åt varsit motsatt håll... ^^

haha sjukhuven! lol kul som faan kommer det bli iallafall!

"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think

Fotograf
966 Inlägg
12 juni 2008
Drar nog in till Ljusdal redan tidigt på dagen.. Gyna lite på Ljusdal, gå på bolaget och kika lite på utställningen..wink Så ser ni mig eller min bil så äre bara komma förbi och hälsa!wink Jag är snäll!! =p

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

294 Inlägg
12 juni 2008
PuppPutte skrev:
hansen skrev:

hehe ja det låter ju bra det smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)

27 Inlägg
www.drcljusdal.se
679 Inlägg
12 juni 2008
synd att vädret inte verkar bli det bästa

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

208 Inlägg
12 juni 2008
Tror faktiskt inte de kommer så mkt regn. Mest småskurar skulle jag tro å då kan man sätta sig i bilen bara tongue
Jag vill inte se nån vekar ur för lite regn tongue

512 Inlägg
13 juni 2008
jag åker ner oavsett väder i t-23an

1 418 Inlägg
13 juni 2008
Trådstartare
tänkte också ta med filmkamera och filma lite smile

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Indrivare/torped
149 Inlägg
13 juni 2008
LÄÄÄNGTAR big_smile Thomas from Yorkshire är här nu, och vi har valt bort ett partaj med SKITSNYGGA fruntimmer för träffen tongue Så nu är det jävlarimej bäst att det blir riktigt grymt! big_smile Lilleskutt har en grym inställning, alla bör följa den smile Dessutom med tanke på att han åker rod tongue

Vi kommer bli GRYMMA borta i Föne iaf! big_smile

Edit: Ni som åker i följe från OK, se till att ta riktigt mycket kort på vägen ner också så vi som åker direkt till Föne får se hur det ser ut när ni åker så där många bilar big_smile
Senast redigerat av Lagasse (13 juni 2008)

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!

166 Inlägg
13 juni 2008
Ja lite regn räder väl ingen... en annan var ju på crousing i Hudik.... och då SNÖADE det...... smile sommardäck snö och crusing, visst det är inte det bästa vädret, men nog fan är det de roligaste att köra i. tongue (om man inte har "tillräckligt" med hästar för hjulspinn... tongue

VW Scirocco TSI -09
//Danne

504 Inlägg
13 juni 2008
MickeTuncer skrev:
Drar nog in till Ljusdal redan tidigt på dagen.. Gyna lite på Ljusdal, gå på bolaget och kika lite på utställningen..wink Så ser ni mig eller min bil så äre bara komma förbi och hälsa!wink Jag är snäll!! =p

Mig lurar du inte. =P

HÅRDROCK

504 Inlägg
13 juni 2008
Lagasse skrev:
LÄÄÄNGTAR big_smile Thomas from Yorkshire är här nu, och vi har valt bort ett partaj med SKITSNYGGA fruntimmer för träffen tongue Så nu är det jävlarimej bäst att det blir riktigt grymt! big_smile Lilleskutt har en grym inställning, alla bör följa den smile Dessutom med tanke på att han åker rod tongue

Edit: Ni som åker i följe från OK, se till att ta riktigt mycket kort på vägen ner också så vi som åker direkt till Föne får se hur det ser ut när ni åker så där många bilar big_smile

Och framför allt. Kör lugnt som faan... Är en kärring i Föne som visst ringer polisen så fort hon ser minsta antydan till buskörning... Det är ju lite obra...

HÅRDROCK

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
13 juni 2008
PuppPutte skrev:
Lagasse skrev:

Och framför allt. Kör lugnt som faan... Är en kärring i Föne som visst ringer polisen så fort hon ser minsta antydan till buskörning... Det är ju lite obra...

kan inte du åka till henne i förväg och förföra henne så hon har annat att tänka på? ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

154 Inlägg
13 juni 2008
KottenV70r skrev:
PuppPutte skrev:
Lagasse skrev:

kan inte du åka till henne i förväg och förföra henne så hon har annat att tänka på? ;D

Patrik fixar det där han, snärebocken kan man lita på big_smile

Kör automat så är du smart ;)

504 Inlägg
13 juni 2008
KottenV70r skrev:
PuppPutte skrev:
Lagasse skrev:

Att jag inte tänkte på det...

Okej, det är lugnt grabbar och brudar... Jag fixar biffen. wink Jag menar. Hur svårt kan det va!? åh vem vet... Det kan ju tillochmed gå bra. big_smile

HÅRDROCK

Sök