Mjahaa.... Tuncer åker tidigare... Hur fan ska jag hitta till flygfältet då då? Jag har ju aldrig varit där Hmmm, jag har ju för fan en GPS!
Hmm du kunde inte åka förnsen kl 16 va? Men alltså det är bara att köra rakt igenom Färila och svänger vänster efter Preem, kommer köra över en liten blå bro.. tar vänster där och fortsätter bara efter vägen.. Kör till FÖNE.. Hittar du inte så äre bara att ringa så kommer jag och möter dig bubben..
Mjahaa.... Tuncer åker tidigare... Hur fan ska jag hitta till flygfältet då då? Jag har ju aldrig varit där Hmmm, jag har ju för fan en GPS!
Din gps suger ju, hamna ju mitt ute i ödemarken när jag låna den =P
Du suger! Och inte äns bra! Fi satan!
MickeTuncer skrev:
Hittar du inte så äre bara att ringa så kommer jag och möter dig bubben..
Kalas det, åker jag vilse så hör jag väl av mig. Synd att jag inte hinner tona rutorna, fick inte tid förräns v.26 . Fast kanske tur också... Har typ 200:- kvar till nästa löning nu :p
Hoppas att dom inte har lagt upp en massa torv då på de "stängda" banorna som de hade gjort förra året.. :S
jao men den stora banan har dom ju lagt massa grus/sten på, men de kanske finns nån annan bra bana man kan köra tex kon bana på
Alla banor utom huvudbanan som man kommer in på är avstängda så vi kör "som vanligt" på huvudbanan.
Och Alla som kommer ställer upp sig på sidorna av banan som de alltid gjorts så är de inga problem, polisen kommer garanterat å åka förbi för de brukar dom göra men så länge det inte körs så har dom inget där å göra å då åker dom lika snabbt som vanlig också.
Ingen har blivit tagen för streetracing där så länge vi varit på banan å då har dom kommit en gång när det stod en skoter på startlinjen också...
Ses där! å tat lungt ut till banan så blir de en helskoj kväll!! Vi som möts i Ljusdal åker klockan 17:30 så var där prick eller före.
Är det Statoil tvätten som gäller då eller gåre lika bra på OKQ8 åxå? Vet att Statoil kan man bara köra högtryck om man vill.. För det är ingen ide för mig och handtvätta bilen hemma i Sveg och sen köra till Ljusdal nu när det är blött ute på vägarna..=/
Är det Statoil tvätten som gäller då eller gåre lika bra på OKQ8 åxå? Vet att Statoil kan man bara köra högtryck om man vill.. För det är ingen ide för mig och handtvätta bilen hemma i Sveg och sen köra till Ljusdal nu när det är blött ute på vägarna..=/
Putte!!! Har du vart ner till Föne än och kollat på om det går och köra på Bana Cesar istället för Bana David?
Bana Helge vore bäst att köra på. Då kan vi använda transportbanan runt för att åka tillbaka till starten.
Man åker över bana David längstmed vägen en bit. Igenom en tvär vänsterkurva sedan förbi infarten till bana Helge och lite byggnader på vänster sida. In vänster en bit efter byggnaderna, som är vid bana Helge så kommer man in på mitten av bana Helge. Därifrån så kan man starta och köra direkt ifrån Makadamkanten. Där var det en bra inbromsningssträcka plus att man kan åka runt, utan att åka emot färdriktningen på banan.
Jag hoppas att det inte kommer att köras på bana David, där det isf skulle köras mot färdriktningen för ena parten.