Inför: Crusing + Garaget-träff i Ljusdal. 14/6 {80 anmälda}

_Gronis_
14 juni 2008 · 11 Inlägg

nu e man klar med bilen iallafall. supernoga tvätt + avfettningsrengörning på fäljar + vaxning av bilen + städning inne i bilen...     vettefan om jag orkar åka på någon träff/crusing nu för jag e helt slut big_smile


lite synd att det ska komma småskurar nu bara sad ingen höjdare om man tvättat å donat med bilen hela dagen så ska det rengna *morr*.

Men jag och familj kommer till föne e det tänkt iallafall big_smile

Volvo V70N D5 "Grönis" (2003)
-Kotten- www.drcljusdal.se
14 juni 2008 · 679 Inlägg

Vilken väg skall dom samlade från ok ta ut ? mot tallåsen elle

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
T_jansson
14 juni 2008 · 114 Inlägg

Hur är vädret ??

Rojpen
14 juni 2008 · 2 230 Inlägg

kom igen nu folk, lite regn (om det nu gör det) har då inte skadat nån å bilen går inte sönder för lite regn heller:P finns paraply om det regnar. stannar man hemma för det regnar lite är man inte tillräkligt bilintreserad;) hehe nä men skämnt å sido.
det är lungt nu men det kommer ju garanterat komma nån skur ibland men vad gör det. man kan ha lika kul iaf. så ut i bilarna å häv i väg er å den dära fotbollen kan ni iaf läsa om sen;)

så kan det vara då det inte blev som det skulle
MrVain
14 juni 2008 · 904 Inlägg

Det är bara ljusa moln nu. precis som SMHI lovat, inge regn alltså smile
Vi bestämmer hur vi åker på plats vid OKQ8, är somsagt nylaggd väg från Färila till Föne, men de är kanske nån kilometer längre.

De ska va gött å leva
T_jansson
14 juni 2008 · 114 Inlägg

Jag kommer iaf tongue

Gaslasse Indrivare/torped
14 juni 2008 · 149 Inlägg

Bra, kom för fan!

Angående vägval så tror jag det är bättre väg "sammanlagt" Ljusdal-Färila-Föne, men å andra sidan så är det ett brobygge där och det kanske blir lite svårt om (får jag hoppas) åtminstone 60 bilar ska över där samtidigt... tongue Som sagt, ni får ha överläggning om det där sen smile Kommer nog vara i Föne direkt med min rostiga rishög.

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
Majorn
14 juni 2008 · 122 Inlägg

Lagasse skrev:
Bra, kom för fan!

Angående vägval så tror jag det är bättre väg "sammanlagt" Ljusdal-Färila-Föne, men å andra sidan så är det ett brobygge där och det kanske blir lite svårt om (får jag hoppas) åtminstone 60 bilar ska över där samtidigt... tongue Som sagt, ni får ha överläggning om det där sen smile Kommer nog vara i Föne direkt med min rostiga rishög.

Vore väl kanon de, om de kom en hel jävla karavan och ska korsa bron.. men de funkar väl de å.
Ska ner till Ljusdal nu och försöka fixa antenn till tvkortet, förstoppningsvis får vi fotboll där endå...

På tal om finväder, nu regnar de å... aja, får hoppas på att det avtar tills senare, tills dess kör jag Hilux istället för cab.

Rojpen
15 juni 2008 · 2 230 Inlägg

sj tycker jag det blev en hel lyckad kväll:) lite regn men alla verkade ju vara på gott humör iaf:P lite lite bilar som körde men fan nog fanns det ett eller annat vrål åk dära:P
aja väntar på kort nu som man kan kolla på. natti

så kan det vara då det inte blev som det skulle
itouch
15 juni 2008 · 1 488 Inlägg

Jag missade tyvärr träffen, hoppas ni hade kul.
För att diskutera vidare så skapa en eftersnack tråd.

KixZ
15 juni 2008 · 5 Inlägg

lyckad träff trots allt reng som kom tycker jag.. trodde aldrig de skulle komma så många bilar som kom. vad de någon som räkna bilarna när vi var som fläst?

MrVain
15 juni 2008 · 904 Inlägg

Vi räknade till 50 st på första fältet, alltså 50 bilar... å de strömmade ju in en hel del fler när vi kom till H banan. så jag tippar på runt 65-70 bilar.

De ska va gött å leva
MickeTuncer Fotograf
15 juni 2008 · 966 Inlägg

Eftersnack nu pojkar och flickor.wink ---->> http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 13&p=1

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang