Inför: Crusing + Garaget-träff i Ljusdal. 14/6 {80 anmälda}

PuttesPOV
8 maj 2008 · 504 Inlägg

Cochise skrev:

PuppPutte skrev:
Jag kommer. Förmodligen skitfull, men det har väl dom flesta redan blvit vana vid.

Jaså det låter så nu?! Och vad fick dig att ta ditt förnuft till fånga? tongue

Man kan väl ändra sig. =& hehe
Har du nån chaufför?

HÅRDROCK
Cochise No sugar added - sweet anyway
8 maj 2008 · 111 Inlägg

PuppPutte skrev:

Cochise skrev:

PuppPutte skrev:
Jag kommer. Förmodligen skitfull, men det har väl dom flesta redan blvit vana vid.

Jaså det låter så nu?! Och vad fick dig att ta ditt förnuft till fånga? tongue

Man kan väl ändra sig. =& hehe
Har du nån chaufför?

Nä...men jag vet en som inte ska köra iaf och det är Martin! haha
Vi får försöka ragga nån chaufför till rollon smile

"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think
Gaslasse Indrivare/torped
8 maj 2008 · 149 Inlägg

PuppPutte skrev:

Lindberg88 skrev:

MrVain skrev:
Jag kommer garanterat å vara där iaf smile både Föne och Crusingen, men om vi ska träffas på Föne kanske man skulle rita ut en bra karta, är inte så lätt å hitta annars kanske.

http://race.sugen.org/albums/album05/IMG_3129.sized.jpg

http://hitta.se/Route.aspx#6857030;1515 … ;;Ljusdal;
det där borde duga smile
lätt vägbeskrivning,
åk mot ånge och efter 7 km så blir det en 50 sträcka, ta vänster i slutet av 50 sträckan mot föne och följ vägen och när du är mitt inne i föne så tar du höger (strax innan korsningen står det en vinröd bmw e34 kombi som har stått där ett tag som inte verkar användas och kommer väl förhoppningsvis stå där ett tag till, annars är min vägbeskrivning inte värd många kronor)  följ sedan den vägen och du är framme smile

Jag skulle ju hellre åka över Färila. Bättre väg.

http://hitta.se/Route.aspx#6857030;1515 … ;;Ljusdal;

Skulle nog nästan till och med säga att det är jämnt skägg. tongue Sista biten färila-föne är så jävla dålig så den kan knappast kallas kostig ens, de kor som skulle försöka gå där skulle väl bryta benen av sig. Men skit samma. tongue Ni gör ju som ni vill! big_smile

Ser mer och mer fram mot det här cool big_smile

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
LeJm
8 maj 2008 · 18 Inlägg

Kommer nog jag me,vet dock ej om jag har bil,annars får jag väl ta och åka me jimmy kanske tongue

Shake and Bake
BMW 318 (1988)
Lo_row
8 maj 2008 · 154 Inlägg

Cochise skrev:

PuppPutte skrev:

Cochise skrev:

Jaså det låter så nu?! Och vad fick dig att ta ditt förnuft till fånga? tongue

Man kan väl ändra sig. =& hehe
Har du nån chaufför?

Nä...men jag vet en som inte ska köra iaf och det är Martin! haha
Vi får försöka ragga nån chaufför till rollon smile

Inte omöjlig xD

Kör automat så är du smart ;)
Cochise No sugar added - sweet anyway
8 maj 2008 · 111 Inlägg

Lo_row skrev:

Cochise skrev:

PuppPutte skrev:

Man kan väl ändra sig. =& hehe
Har du nån chaufför?

Nä...men jag vet en som inte ska köra iaf och det är Martin! haha
Vi får försöka ragga nån chaufför till rollon smile

Inte omöjlig xD

Bra att veta! =P

"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think
Dekan
9 maj 2008 · 112 Inlägg

jag kan väl kika dit en sväng ja med.

Man lever BARA en gång... Ta vara på livet!
MickeTuncer Fotograf
9 maj 2008 · 966 Inlägg

PuppPutte skrev:
Jag kommer. Förmodligen skitfull, men det har väl dom flesta redan blvit vana vid.

Typiskt dig..=p För krök hos dig då Putte? Som sist..wink

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
PuttesPOV
9 maj 2008 · 504 Inlägg

MickeTuncer skrev:

PuppPutte skrev:
Jag kommer. Förmodligen skitfull, men det har väl dom flesta redan blvit vana vid.

Typiskt dig..=p För krök hos dig då Putte? Som sist..wink

Ja, det är ju tänkt så. Men sisst när ni var här så stack ju ni innan allt folk hade kommit. Ni missade världens fest. Fråga Cochise, så får du höra... haha

HÅRDROCK
hansen
9 maj 2008 · 294 Inlägg

Jag dyker upp,  men om det blir med mr2:an det vet jag inte. Det ska vara ett under i såfall smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
Toyota Mr2-Turbo 5S-GTE "Team Roar Racing" (1991)
Cochise No sugar added - sweet anyway
9 maj 2008 · 111 Inlägg

hansen skrev:
Jag dyker upp,  men om det blir med mr2:an det vet jag inte. Det ska vara ett under i såfall smile

Är du snäll så kanske du får åka sport-corolla! =P

"i cant refuse it, what to be got to be"
Yeah I´m better than you.
Nope I do not care what you think
Brink88 President över Brinkland
10 maj 2008 · 465 Inlägg

jag avvaktar med att skriva upp mig eftersom detta krockar med en match i fotbollsem med sverige tongue

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Lindberg88
10 maj 2008 · 1 418 Inlägg

Brink88 skrev:
jag avvaktar med att skriva upp mig eftersom detta krockar med en match i fotbollsem med sverige tongue

Nörd! tongue

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
Norde fotointresserad
10 maj 2008 · 2 307 Inlägg

Brink88 skrev:
jag avvaktar med att skriva upp mig eftersom detta krockar med en match i fotbollsem med sverige tongue

ooh typiskt :S hmm

Rojpen
10 maj 2008 · 2 230 Inlägg

Brink88 skrev:
jag avvaktar med att skriva upp mig eftersom detta krockar med en match i fotbollsem med sverige tongue

man sitter väll fan inte inne å se på fotboll på våren då det är crusing å föne träff:P så dum kan du väll ändå inte vara;) hehe

så kan det vara då det inte blev som det skulle
Brink88 President över Brinkland
10 maj 2008 · 465 Inlägg

Rojpen skrev:

Brink88 skrev:
jag avvaktar med att skriva upp mig eftersom detta krockar med en match i fotbollsem med sverige tongue

man sitter väll fan inte inne å se på fotboll på våren då det är crusing å föne träff:P så dum kan du väll ändå inte vara;) hehe

haha klart jag kan;) synd bara att träffen och matchen är exakt samma tid. och nu blir de fotboll istället. men man ser ju alla bilar på kvällen istället smile och vid närmare eftertanke så kanske tillochmed man måste vara kvar i boden den veckan, OOO HEMSKA TANKE!

Senast redigerat av Brink88 (10 maj 2008)

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
PuttesPOV
10 maj 2008 · 504 Inlägg

Brink88 skrev:

Rojpen skrev:

Brink88 skrev:
jag avvaktar med att skriva upp mig eftersom detta krockar med en match i fotbollsem med sverige tongue

man sitter väll fan inte inne å se på fotboll på våren då det är crusing å föne träff:P så dum kan du väll ändå inte vara;) hehe

haha klart jag kan;) synd bara att träffen och matchen är exakt samma tid. och nu blir de fotboll istället. men man ser ju alla bilar på kvällen istället smile och vid närmare eftertanke så kanske tillochmed man måste vara kvar i boden den veckan, OOO HEMSKA TANKE!

Helgtjänst vore ju jävligt fint det. =P Jag vet inte hur jag kommer att jobba jag heller. Kan ju iaf meddela att jag i fredgas fick ett brev från Länsstyrelsen. Jag fick lindring på mitt straff, tack vare min överklagan. Straffet är nu nerskrivet till en (1) månad. Det innebär att jag får tillbaka mitt körkort den 19.e Maj. Kommer alltså att börja jobba direkt på måndagen den 19.e... big_smile

HÅRDROCK
Brink88 President över Brinkland
10 maj 2008 · 465 Inlägg

PuppPutte skrev:

Brink88 skrev:

Rojpen skrev:

man sitter väll fan inte inne å se på fotboll på våren då det är crusing å föne träff:P så dum kan du väll ändå inte vara;) hehe

haha klart jag kan;) synd bara att träffen och matchen är exakt samma tid. och nu blir de fotboll istället. men man ser ju alla bilar på kvällen istället smile och vid närmare eftertanke så kanske tillochmed man måste vara kvar i boden den veckan, OOO HEMSKA TANKE!

Helgtjänst vore ju jävligt fint det. =P Jag vet inte hur jag kommer att jobba jag heller. Kan ju iaf meddela att jag i fredgas fick ett brev från Länsstyrelsen. Jag fick lindring på mitt straff, tack vare min överklagan. Straffet är nu nerskrivet till en (1) månad. Det innebär att jag får tillbaka mitt körkort den 19.e Maj. Kommer alltså att börja jobba direkt på måndagen den 19.e... big_smile

härligt:) så då blir de farligt på vägarna igen dåsmile

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
MickeTuncer Fotograf
11 maj 2008 · 966 Inlägg

PuppPutte skrev:

Brink88 skrev:

Rojpen skrev:

man sitter väll fan inte inne å se på fotboll på våren då det är crusing å föne träff:P så dum kan du väll ändå inte vara;) hehe

haha klart jag kan;) synd bara att träffen och matchen är exakt samma tid. och nu blir de fotboll istället. men man ser ju alla bilar på kvällen istället smile och vid närmare eftertanke så kanske tillochmed man måste vara kvar i boden den veckan, OOO HEMSKA TANKE!

Helgtjänst vore ju jävligt fint det. =P Jag vet inte hur jag kommer att jobba jag heller. Kan ju iaf meddela att jag i fredgas fick ett brev från Länsstyrelsen. Jag fick lindring på mitt straff, tack vare min överklagan. Straffet är nu nerskrivet till en (1) månad. Det innebär att jag får tillbaka mitt körkort den 19.e Maj. Kommer alltså att börja jobba direkt på måndagen den 19.e... big_smile

HAHAHAHA! PUTTE! Va har du lyckats med den här gånge?!=p

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se
BMW 520d "F11" (2011)
Mokko
11 maj 2008 · 286 Inlägg

Lite ändrade planer för min del, saaben blir ståendes någon/några månader till och så tar jag fram datsun istället.
Så att någon som orkar kan ändra till att jag kommer åkandes i min Datsun 280zx istället smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang