2856
Sök

Inför: Crusing + Garaget-träff i Ljusdal. 14/6 {80 anmälda}

166 Inlägg
16 maj 2008
Fan det här kommer att bli riktigt kul!! big_smile

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne

64 Inlägg
16 maj 2008
jag såg att jag stog anmäld på lista jag ska inte åka med min bil för den är inte klar utan jag sammåker med nån så att ni vet:P

Byggare
202 Inlägg
16 maj 2008
Får se om jag kommer med audin om inget annat kommer ivägen.

<-- En silver grå misil, en bomb i motsatt fil

230 Inlägg
17 maj 2008
LeJm skrev:
Kommer nog jag me,vet dock ej om jag har bil,annars får jag väl ta och åka me jimmy kanske tongue

hmm vill jag ha med dig då ? big_smilebig_smile
nä skoja de går bra

President över Brinkland
465 Inlägg
17 maj 2008
skriv in mig å i värsta fall tar ja med boxer och tv upp;)

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

12 Inlägg
17 maj 2008
PuppPutte skrev:
Öl ikväll... wink Längtar till sommaren nu!

Ja, men visst fan äre öl ikväll big_smile o inte fan läre bli mindre till veckan heller wink

154 Inlägg
17 maj 2008
Ja men inte vet ja, fast visst fan dricker dem öl allt !

Kör automat så är du smart ;)

President över Brinkland
465 Inlägg
18 maj 2008
Lindberg88 skrev:
Cruising i stooora Ljusdal den 14e Juni så varför inte dra ihop en liten garaget träff runt 18.00 tiden om det finns något intresse av det?

Listan uppdateras så ofta jag kan smile

14/6-08
Plats: Föne flygfält
Tid: 18.00
Karta: http://hitta.se/Route.aspx#6857030;1515 … ;;Ljusdal;

OBS! KÖR LAGLIGT PÅ VÄGEN UPP TILL FLYGFÄLTET!
Känner ni för att köra hårt/rejsa så gör det när ni är framme, obs jag anordnar inget race, det är upp till er så jag kan inte hållas ansvarig för något.

Användaramn - Fordon

1. Lindberg88 - Volvo 745
2. MickeTuncer - Bmw M3 E46
3. Izual     - Subaru Impreza
4. T5Black - Toyota Soarer
5. TheRefunder - Volvo 740
6. jimmyy_86 - VW Golf 2
7. Rojpen - ?
8. Norde - ?
9. Kotten - Går nog ;D
10. Cochise - Toyota Corolla eller nå
11. Lo_row - Volvo 850
12. Dymek - Volvo 850 T5
13. MrVain -  Audi S4
14. johan_s4 - Audi S4
15. Smon_N - Volvo V50 T5 AWD
16. martinu - Volvo 745
17. MilkmansRacing - ? (om inget annat dyker upp)
18. Dojjzone - ?
19. Mokko - Datsun 280zx
20. RedMaz - BMW 318is Touring
21. Party_Ante - Volvo V70 T5
22. Hellmaster (om inget annat dyker upp)
23. PontusHedberg - Opel Astra GSI
24. Lagasse - Ford Mondeo HGV Titanium X TDCI
25. Majorn - Volvo C70 T5
26. Mats_T5 - Volvo 854 T5R T-Gul
27. Robban 245 - Volvo 245?
28. pars - ?
29. Jonaz666 - Saab 9,3 Viggen & Skoda pickup
30. Stellan_Dahl - celica
31. Andren_ - 855 T5 (om inget annat dyker upp)
32. Jorsten - Bmw 523
33. uffe99 - VW Passat 1.8T
34. Sport40 - Volvo S70 GLT
35. Shorty666 - T-23 Rod eller Ktm Duke...
36. Ryssen85 - Volvo S40 T4
37. Shine - Volvo S60
38. Pilsnernisse - Volvo 740 GLT
39. Rosegirl - Bmw 328
40. immy - ram 1500 eller bmw 740
41. D4nN3-85 - Vw polo gti
42. "Björnen"- Opel Rekord
43. BMW_Micke - ?
44. Hinkas - R1 eller Audi S4
45. Accordmannen - Opel Corsa
46. PuppPutte - med en ölflaska i näven
47. Lejm - ?
48. Dekan - Audi S2 Avant
49. Hansen - ?
50. Mariks - Samåker med någon
51. Hedman - Nissan Primera GT
52. itouch - VW Golf R32
53. Noxx - V70R AWD
54. Lillen_golf - VW Golf
55. Pelle_940T - Volvo 940 Turbo? (om inget annat dyker upp)
56. T_jansson - V70R
57. VivaLaFritz - Nissan Skyline R33
58. eyq- (om inget annat dyker upp)
59. *_Slider_* - s80?
60. sleepy9000 - Saab 9000
61. eklund21 - bmw 325 turbo och toyota supra
62. Leo_ - Golf vr6
63. Brink88 - Med ölflaska i näven och förhoppningsvis en tv i min chafförs baklucka wink
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

Indrivare/torped
149 Inlägg
19 maj 2008
Måste få säga att som det ser ut nu så ska ni INTE!!!! åka vägen Ljusdal-Färila-Föne! Ta Ljusdal-Heden-Föne istället. Där vägen var som sämst mellan färila och föne förr har de börjat laga. Om det ser ut som det gör nu när vi ska dit så kommer nog fåtalet fram. De har fått för sig att gräva sönder hela vägbanan inför lagning (gräva ur massa sten och skit) och det var knappt vi tog oss fram med vår osänkta Mondeo igår kväll, och jag kan tänka mig att det blir än svårare med en sänkt S4 med extra låg intercooler, exempelvis tongue Det var helt enkelt som att köra efter en riktigt dålig skogsväg!

Så, ÅK INTE LJUSDAL-FÄRILA-FÖNE OM DET KOMMER SE UT SOM DET GÖR NU! Troligen så lär det ta 1000 år innan det är klart, om man känner de som bygger väg häromkring rätt, det brukar tajmas in att det är klart ett år efter utsatt datum. Återkommer väl med rapporter om detta.

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!

904 Inlägg
19 maj 2008
Lagasse skrev:
Måste få säga att som det ser ut nu så ska ni INTE!!!! åka vägen Ljusdal-Färila-Föne! Ta Ljusdal-Heden-Föne istället. Där vägen var som sämst mellan färila och föne förr har de börjat laga. Om det ser ut som det gör nu när vi ska dit så kommer nog fåtalet fram. De har fått för sig att gräva sönder hela vägbanan inför lagning (gräva ur massa sten och skit) och det var knappt vi tog oss fram med vår osänkta Mondeo igår kväll, och jag kan tänka mig att det blir än svårare med en sänkt S4 med extra låg intercooler, exempelvis tongue Det var helt enkelt som att köra efter en riktigt dålig skogsväg!

Så, ÅK INTE LJUSDAL-FÄRILA-FÖNE OM DET KOMMER SE UT SOM DET GÖR NU! Troligen så lär det ta 1000 år innan det är klart, om man känner de som bygger väg häromkring rätt, det brukar tajmas in att det är klart ett år efter utsatt datum. Återkommer väl med rapporter om detta.

Jag skulle vilja rekommendera att alla som ska på Föne träffas vid Folkparken i Ljusdal för där är en väldigt stor parkering, sedan samåker vi ut till Föne över Heden som är asfaltsväg hela vägen.
kommer bli bäst så och om alla sammåker brukar det i nte bli någon bus körning påvägen dit heller.

De ska va gött å leva

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
19 maj 2008
MrVain skrev:
Lagasse skrev:

Jag skulle vilja rekommendera att alla som ska på Föne träffas vid Folkparken i Ljusdal för där är en väldigt stor parkering, sedan samåker vi ut till Föne över Heden som är asfaltsväg hela vägen.
kommer bli bäst så och om alla sammåker brukar det i nte bli någon bus körning påvägen dit heller.

Sluta slösurfa och sköt ditt jogg du iställe tongue

Hålller nog med att karavan från ljusdal är ett mycket bra sätt att samla upp alla och slippe massa buskörnig

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

337 Inlägg
19 maj 2008
hänger nog på me pepitachevan men bara om om de finns tillräkligt me folk ssom åker me

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se

Fotograf
966 Inlägg
19 maj 2008
Hur gör vi som kommer från Sveg hållet då?=p Vi som kommer in till Färila direkt?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

904 Inlägg
19 maj 2008
KottenV70r skrev:
MrVain skrev:
Lagasse skrev:

Sluta slösurfa och sköt ditt jogg du iställe tongue

Hålller nog med att karavan från ljusdal är ett mycket bra sätt att samla upp alla och slippe massa buskörnig

haha du ska bara veta hur slappt jag har det på jobbet big_smile 50" Pioneer pdp-lx508D plasma på väggen brevid mig å en drös DVD filmer smile

men Lindberg kan väll rita en snygg liten karta hur man tar sig till folkparken i Ljusdal avsett vilket håll man kommer ifrån, så lovar jag å guida till Föne sen!

De ska va gött å leva

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
19 maj 2008
vafan ingen Blueray spelare ?? big_smile

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

2 230 Inlägg
19 maj 2008
MickeTuncer skrev:
Hur gör vi som kommer från Sveg hållet då?=p Vi som kommer in till Färila direkt?

jag guidar er micke:P ska dit jag med vettu:)
värsta fal om vägen är så dära jävla dålig som dom säger så åker vi väll till ljusdal först å sen föne....omväg men man kommer dit iaf:P
om man inte kan köra över.. nu vad det heter där den dära dammen är..
Senast redigerat av Rojpen (19 maj 2008)

så kan det vara då det inte blev som det skulle

1 418 Inlägg
19 maj 2008
Trådstartare
Rojpen skrev:
MickeTuncer skrev:

jag guidar er micke:P ska dit jag med vettu:)
värsta fal om vägen är så dära jävla dålig som dom säger så åker vi väll till ljusdal först å sen föne....omväg men man kommer dit iaf:P
om man inte kan köra över.. nu vad det heter där den dära dammen är..

om du menar vid laforsen så är bron stängd fortfarande.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

904 Inlägg
20 maj 2008
KottenV70r skrev:
vafan ingen Blueray spelare ?? big_smile

Klart vi har wink BDP-LX70A endast de bästa nog smile sen en VSX-LX70 reciver till hemmabio systemet smile
Men du ska ju börja här snart så du lär ju få se!

Angeånde crusingen Så nu får du fixa en karta Lindberg!
Senast redigerat av MrVain (20 maj 2008)

De ska va gött å leva

1 418 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Sök