tveksamnt om jag kan komma med.. för är bjuden hem till tjejen å så i skinnsberg.. men får la se:P
Ja men vafan.... ta med tjejen och hennes familj till Föne istället. blir ju helskoj det.
haha jojo:P men tjejen har sagt att vi kan åka på föne ändå. men ja beror på väder å körkort om jag kommer med, sen är det ju det dära med bensin med, men det går att lösa också.
Ja jo det är ju ett problem... Bensinen är ju så J***a dyr bensin nu.. Men man måste ju ha det så då är det bara att punga ut med stålarna.. Men jag kommer att hålla tummarna för att du kommer igång med körkortet och klarar det snart. "Så du kan komma"
-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne
eftersom de verkar vara sånt agg mot raggarbilar på garaget träffar som ja trodde va för medlemmar inte för va man hade för bil så kan ni ju ta bort mig från listan me se om ja dyker upp o kollar på racen om de blir nåra
eftersom de verkar vara sånt agg mot raggarbilar på garaget träffar som ja trodde va för medlemmar inte för va man hade för bil så kan ni ju ta bort mig från listan me se om ja dyker upp o kollar på racen om de blir nåra
men va fan... klart att du ska komma dit med raggarbilen! kan ju vara nice och ha några sånna oxå.
-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne
finns ett problem med konbana och det är att det är ju en vanlig bil väg med. så det går trafik dära med.. men om nån vet om en bana som inte är sönder grusad så kan det ju gå.
för konbana vore ju faktiskt skoj (kanske kommer iaf:P )