Noiseprojekt skrev:
juliet skrev:
skit bra träff, underbart väder, goa människor och snygga bilar! då blir det en lyckad träff! Jävligt bra fixat med träffen, ni som höll den!!!!
tycker bara att det kunde vara lite mer priser till dom bilar som ställde ut också.
Jo men alla pengar till pokalen tog vi ur egen ficka likaså för tillståndet etc...
Tycker som sagt att ta ur egen ficka för att göra nått trevligt för andra är en guldsak att göra *tummen upp*
hoppas verkligen ni fortsätter i samma stil som nu å att fler ställer upp å sponsrar er till nästagång

ex så va det frivilligt att lägga en entré avgift....om alla lagt tex 20 kr var som ställde ut,
så skulle det kunna täckt upp för tex pokalerna samt polistillståndet å kanske tom ett par toaletter på området...

så kan ju vara en lite go tanke till oss alla som ställer ut bilarna där nästa år

arrangörerna har kämpat hårt å lagt mycket tid på eventet och gör detta utan någon form av lön på sin egen fritid efter deras egen arbetstid och frånvaro från familjen mm.
hörde angående priserna vad ni gav för dom

så ett varmt tips är
www.hallmans.se ...dom har bra priser samt mycket trevliga att ha å göra med samt snabba leveranser, om ni kommer skaffa pokaler igen eller till några andra klasser som tex:
best in show 1st
peoples choice 1-3 plats
best European car 1 st
best Japanease car 1 st
+db priserna..
alternativ är oxå att man kanske kan få några företag att sponsra med lite lottvinster(tvätthinkar & dyl)...genom att lotta på utställningsbilarnas plats nr som varje bil får när man anländer

som sagt bara några förslag om ni får någon att sponsra er

(jag vet att ni försökte med flera företag att sponsra er men som ny arrangör va endel lite motvilliga...hoppas ni får bättre feedback nu när folk gilla eventet)
tror då även att med såna typer av vinster så ökar antalet utställningsbilar oxå ,då det blir en liten morot som bonus att man kanske kan vinna nåt

Å gällandes pokalerna som endel efterfrågar så behöver man inte ha speciellt *stora* pokaler till vinnarna heller...en vinstpokal är alltid en vinstpokal oavsett storleken

Jag tycker det bara e trevligt å träffa glada människor mm ....priser är bara en bonus.
Men sjutton va jag babblar på hahaha

Så säger det igen...TACK för väl genomförd dag & på återseende.
//Mvh Matte