2086
Sök

Vilka har varit i Usa?

306 Inlägg
1 juni 2008
Jag har bott i U.S.A ett antal år. min mor är amerikanska. hon bor kvar i Topeka kansas än

1 062 Inlägg
1 juni 2008
Jag har varit där, och skall snart dit igen smile

Miami och Ft Lauderdale, sedan bilat lite varstans i Södra Florida från Jupiter ner till Key West.
Nästa tripp blir i vinter, till Honolulu eller Miami igen....

Trivdes bättre där än i Sverige på många sätt
Senast redigerat av TLO (1 juni 2008)

"You Go, we go!"

gruvarbetare
152 Inlägg
2 juni 2008
pamela skrev:
Av ren nyfikenhet så undrar jag vilka här på siten som vatt i Usa eller som skall dit inom snar framtid?

Have a nice day people!
Mvh Pamela.

1990 var jag över till moster i chigago i en månad. var en upplevlse.
kusinen köpte en transam då jag var där också som vi cruisa runt i,
nu har det nog hänt mycket sen dess. men jag köpte  med mig lite bra grejor som går att änvända i bilen än idag  smile
mvh
/steffe

The real Swede
56 Inlägg
5 april 2009
Bott 7 år i Dallas och 1 år i New York, klart bättre än sverige smile

Mvh,
Eric Hjelte

blacken
5 april 2009
Oskar_ skrev:
Vemfan vill åka till usa, alla där är idioter.

lollol Så sant som det var sagt. Riksdagens skolkompis åket över för att plugga där, hon blev våldtagen och mördad efter ett par veckor..

56 Inlägg
5 april 2009
Har varit i USA ett par gånger. Bland annat besökt New York, San Fransisco, Los Angeles, Las Vegas, Miami. Diggar USA riktigt mycket, amerikanerna är faktiskt trevliga, sen är det ett coolt land också big_smile

438 Inlägg
5 april 2009
Kom hem för två veckor sen efter att ha varit i Las Vegas och New York,riktigt roligt och annorlunda särskilt Vegas,snacka om lekstuga för vuxna smile
Var till New york 2007 också,gillar landet men tror inte att jag skulle vilja bo där

2 337 Inlägg
5 april 2009
Jag var i Norfolk, VA (på Naval Station Norfolk) ett par veckor år 2005. Det var rätt häftigt, låg bl.a. tre hangarfartyg inne, sen fick jag en guidad tur på en av atomubåtarna. Det ligger ju ett slagskepp som museum inne i stan, jävligt maffigt det också. Det var en helt civil resa, lönar sig att ha polare i US Navy tongue

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
6 april 2009
Skulle åkt till USA med jobbet förra sommaren. Men då började ekonomin gå neråt. Eventuellt blir det en resa snart igen dock. Har inte varit där själv tidigare. Men mina kollegor har varit med jobbet många gånger, och ja... det är väl min tur snart. wink

OEM <3
6 957 Inlägg
6 april 2009
Jag var där när jag var 5 år senast tongue
Min farbror bodde i Florida på den tiden, Orlando närmare bestämt.
Åkte ner till Miami b.la.

Kommer åka dit inom en snar framtid, antingen nästa år eller nästnästa...Thailand lockar, men USA
är fräckare tongue Då är tanken att flyga till Florida, sen till Vegas Baby! big_smile

OEM <3

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
6 april 2009
Vart i USA två gånger, första gången bara över en vecka i Los Angeles hos brorsan, sen en månad i Los Angeles och hälsade på honom igen ett par år senare. Då blev det även San Fransisco, Las Vegas, San Diego, Tijuana osvosv... smile

Fett nice!!! <3

herr
321 Inlägg
6 april 2009
jobbade i alaska 3 månader förra våren, förjävla fint ställe med trevligt folk och fiiina bilar big_smile

174 Inlägg
6 april 2009
japp va i LA vegas och san diego

6 Inlägg
6 april 2009
Jag har varit i USA, Las Vegas för o vara exakt smile

Kanon..
1 473 Inlägg
7 april 2009
Jag vill dit...

185 Inlägg
7 april 2009
japp jag har varit i usa. är där minst 2 gånger om året = )

2 Inlägg
19 april 2009
Jag har varit där!
Kört Route 66, Kört Highway 1 i Californien, Varit mycket i Tennessee, köpte min bil där i sommras.
Ett underbart landskap med mycket trevligt folk!

DFFL
9 020 Inlägg
20 april 2009
http://www.priceline.com/
Flyg, hotell och hyrbilssökning.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Skyracer
917 Inlägg
22 april 2009
Bott en sommar i Bronx (NY) och studerat ett år på High School utanför San Fransisco och besökt min moster som har hus i Miami ett par gånger, samt ett par kortare affärsresor till bl.a Chicago.

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
23 april 2009
Austin, Texas o diverse smastader daromkring, astrevligt folk, lite val insnoade i vissa fall men overlag mkt trevligt folk, sen New Orleans, sjukt mysig stad och french quarter e verkligen ngt att besoka for de som aker dit, speciellt baren Erin rose, aven varit i Chicago o spelat ishockey o bott hos vardfamilj nar jag var yngre, fan va det var stort nar man var 15-16, asgrymt land med schysta manniskor, bra stammning natr man gar ut, inte den idiotiska spanda sk "coola" attityd stammning som finns i Sverige, klart ett stalle att aka till

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Sök