Ja då blir det stora förändringar i projektet kommer inte att hinna klart med bilen till vallåkra det som jag vill ha klart. Men den kommer att finnas där om volvo sätter fart med min nya front. hoppas på att den kommer i veckorna!
nått speciellt du tänkte dig??.. har en gjutform för att göra en nederdel till en v70R front om det kan vara något?
det låter som att du och jag ska snacka. hur mycket pengar snackar vi om till färdig produkt?
får räkna på lite material. har du kvar orginal kofångaren så att jag kan bygga ihop så att du har det färdigt på bil med eller vill du bara ha en avgjutning?
Med vänliga hälsningar / Best regards Daniel Kronvall-Pedersen Webmaster @ Team-Overdrive.tk http://www.team-overdrive.tk
jag har överdelen om man säger så... underdelen är väck. Men räkna på hur mycket det kan kosta och hör av dig igen! hade varti fint att ha den klar till vallåkra!
Hjälp mej gärna att förstå,varför dessa R ??? Det är ju så jävla töntigt med alla dessa 240R,740R osv osv........När modellen överhuvudtaget inte ens existerar som en R så är det bara löjligt. Förövrigt så håller din bil på att bli fin ju..
Hjälp mej gärna att förstå,varför dessa R ??? Det är ju så jävla töntigt med alla dessa 240R,740R osv osv........När modellen överhuvudtaget inte ens existerar som en R så är det bara löjligt. Förövrigt så håller din bil på att bli fin ju..
Tycker att det r en mycket bra fråga! antar att det är för att man strävar efter att ha en R någon gång. och R är dom volvo bilarna med lite extra. det hade varit snyggt med en 240 R. tex. Tacck för att du tycker det! gör mitt bästa!
Får hålla med, alla dessa jävla R emblem. Sitter ju snart på varenda bonntrimmad volvo, samma sak som alla som smetar på m3 emblem.
Jag har inget emot att man sätter på R eller m3delar på andra modeller så¨länge man inte sätter dit samma emblem för då blir det bara löjligt.