Brudar = Hetast just nu!

Goffen Administratör
1 augusti 2008 · 2 974 Inlägg

Som ni säkert har sett är det inga tjejjer på första bilden längre på våra bilar. Det är helt enkelt inte tillåtet längre att ha det. Vi ändrar i mån av tid bilderna på bilar som trots allt har detta och ändras det tillbaka låser vi bilen. mvh

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
hedley Saaboholic
1 augusti 2008 · 3 129 Inlägg

HyperSonica skrev:
http://www1.garaget.org/archive/64/63497/94373/94373-897690.jpg

Så ska de se ut ;P he he

eller inte..

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
TRYIT Teddan
1 augusti 2008 · 2 495 Inlägg

gamlingen skrev:

r-ted skrev:

gamlingen skrev:
vill jag se brudar ,tittar jag på badstranden,,, alla gillar inte bilposerande brudar med silikon tuttar

jasså du gillar toppless solande 3banrsmammor med hängpattar hahaha

jasså du har sett såna där du. de har jag missat

jag slipper ju ragga på stranden , har ju pool hemma och så fort solen tittar fram så ligger där en brud med silikonbröst .... ingen är mer nöjd än jag

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
christofferedil Yellow bug!
1 augusti 2008 · 1 640 Inlägg

Håller med till 101%.. Blir mer och mer irriterad på det.

Visst, är det en fin bil, så vafan, tycker det passar med en posande brud, men inte när en rostig jävla nissan micra har 5/5 på 800 röster (det var bara ett exempel, det finns fina Micror också! smile ) mad

Senast redigerat av Edil_ (1 augusti 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Bjork OEM <3
1 augusti 2008 · 6 957 Inlägg

dahboy skrev:

Reeplayed skrev:

Bjork skrev:

Den låg där för ett tag sen, en näst intill std. 740 med en liten tjej på 17 bast med tajta jeans
på ca 7 av 10 kort...den finns nog kvar bland alla 7000 olika 740s på gorg...bara att leta

Den röda?

Menar du att det bara finns en röd 740 på garaget..? hehe..

Nej, den som de pratades om va blå har jag för mig..

Typ ljusblå aktig

OEM <3
Marten87
1 augusti 2008 · 80 Inlägg

man vill ta bort tjejerna ifrån bilar, börja med att ta bort de snygga tjejerna som posera sig vid bilmässan eller likant! Man älskar bilar så ha tjejerna med coolcoolroll

bil + tjej = billivet! smile

BMW 528i (1987)
Jorsten
1 augusti 2008 · 376 Inlägg

Om det ska vara sånt himla gnäll om att tjejer gör så att bilarna får högre betyg bla bla bla. Det är väl självklart. Killar gillar tjejer som poserar i tajta kläder, Sexig bikini, Stora bröst mm. Ser man något sånt så röstar man ju högt. (dem som röstar) Som sagt, vill ni skippa detta tjaffs så ta bort röstsystemet så finns det inget att gnälla om.! Som någon ovan skrev. Du håller inte på å dona med bilen för att andra ska vara nöjd. Utan man bygger för sin egen skull, att man själv ska vara nöjd å tycka att man har en snygg bil. Rösterna har inte någon som helst betydelse. Däremot kan det vara glädjande med en kommentar. Så himla mycket mer personligare

Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket
prodrive Avstängd
1 augusti 2008 · 962 Inlägg

Vem fan bryr sig vad man har för betyg på bilen? Själv anser ja att min bil är en 5 poängare men jag gråter inte när folk röstar 1 eller 2 för det...?

Var glada att det inte är faghag'et Linda Rosing som står ivägen för bilarna...

LocKtar Herr
1 augusti 2008 · 1 722 Inlägg

Själv går jag nästan alltid in på en bil om jag ser att det poserar en vacker dam intil.. tror det beror på min natur, lite så jag jobbar... tjejer e vackra=)

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
sonken91
1 augusti 2008 · 310 Inlägg

Zwudda skrev:
Jag börjar bli lite irriterad!

Av de 6 bilar på "Hetast just nu" ligger 3st i princip orginal bilar som inte är gjort något med. De ligger där uppe ENBART för att det är tjejer på visningskorten. Tycker det är lite tråkigt att bara för att tjejer står framför det som den här sidan faktiskt är till för, bilar, så får de skyhöga betyg och miljoner kommentarer.

Är jag bara fjantig nu (enligt er) eller finns det någon som håller med mig när jag säger att Garaget.org borde göra en ny regel, att tjejer som posar på bilkort inte får andvändas i bil profilen, utan får bara figurera i Galleri/Projekt.

För det finns SÅÅ många killar på den här sidan som ger en 5:a så fort eller bara för att det står en tjej framför bilen.

Nån som håller med eller är mottyckande?

men om dom har på sig själva då? har sett många pöjker som har bilder på tjejer , en del vet nog inte ens vem det är på..

dabby född blåvit
1 augusti 2008 · 624 Inlägg

r-ted skrev:

gamlingen skrev:
vill jag se brudar ,tittar jag på badstranden,,, alla gillar inte bilposerande brudar med silikon tuttar

jasså du gillar toppless solande 3banrsmammor med hängpattar hahaha

score lol

rough_boy
24 augusti 2008 · 811 Inlägg

Har man utseendet med sig behöver man inga brudar på bilden
<---------------

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Xuri One Man Clan
24 augusti 2008 · 4 287 Inlägg

vem fan bryr sig om hur folk röstar ?  vet inte hur ni är men de jag har gjort på bilen har jag gjort av egen vilja å med egna mål för att göra MIN bil snyggare i MINA ögon....

sen finns de ju dom bilarna som ofta står på utställning med 20" fälgar å massa bling bling men du kan fan inte ens rulla bilen utan att de tar i på diverse ställen....ta bort all skit som inte är brukis från röstlistan till å börja med...går de inte att framföra bilen på allmän väg är de då en bil ? nae då kan dom joina nån communtiy som heter avställd eller vinterförvaringen eller nåe...

Volvo v70 D5 "Ocean race" (2006)
Volvo s40 (2001)
Bjork OEM <3
24 augusti 2008 · 6 957 Inlägg

rough_boy skrev:
Har man utseendet med sig behöver man inga brudar på bilden
<---------------

Jo Håkan Hellström look faller ju många töser för winktongue

OEM <3
Garic
24 augusti 2008 · 539 Inlägg

omg att ni bara orkar ta upp det här smile

livet går inte ut på betyg och kommentarer på garaget.org big_smile

Beeenny
24 augusti 2008 · 982 Inlägg

r-ted skrev:

gamlingen skrev:

r-ted skrev:

jasså du gillar toppless solande 3banrsmammor med hängpattar hahaha

jasså du har sett såna där du. de har jag missat

jag slipper ju ragga på stranden , har ju pool hemma och så fort solen tittar fram så ligger där en brud med silikonbröst .... ingen är mer nöjd än jag

jo hennes älskare

rough_boy
24 augusti 2008 · 811 Inlägg

Bjork skrev:

rough_boy skrev:
Har man utseendet med sig behöver man inga brudar på bilden
<---------------

Jo Håkan Hellström look faller ju många töser för winktongue

Håkan hellström yikes  menar du det?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Saab-Fredde
24 augusti 2008 · 285 Inlägg

hahaha

rough_boy skrev:

Bjork skrev:

rough_boy skrev:
Har man utseendet med sig behöver man inga brudar på bilden
<---------------

Jo Håkan Hellström look faller ju många töser för winktongue

Håkan hellström yikes  menar du det?

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!
brillmongo
24 augusti 2008 · 874 Inlägg

Saab-Fredde skrev:
hahaha

rough_boy skrev:

Bjork skrev:

Jo Håkan Hellström look faller ju många töser för winktongue

Håkan hellström yikes  menar du det?

lol

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Audi A4 2.8 V6 quattro "bea II" (1997)
zijaa Bilmekaniker
24 augusti 2008 · 1 354 Inlägg

det e sant faktiskt..ska man ha en brud vid bilen så ska det vara en fet bil inte en 740 eller nåt..

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang